Zonde, sterkte alle
Beetje DefQon weer, 19 graden en kans op een bui
Beetje DefQon weer, 19 graden en kans op een bui
Waarschijnlijk kun je gewoon doorlopenwrote:Je krijgt volgens alles wel een nieuwe barcode, maar de naam op het ticket blijft hetzelfde.wrote:Wordt er geen gebruik gemaakt van Secure Swap? Want dan zou je een volledig nieuw ticket moeten krijgen, die je nog moet personaliseren. Maar hoe het precies zit geen idee.
Voor het personaliseren heb je uiteindelijk de verkoper nog nodig gezien je een e-mailadres nodig hebt.
Natuurlijk vragen ze bij Paylogic weer extra geld voor dit geautomatiseerde proces..
Hoe kom je daarbij? Als ik op WO kijk staat er 1mm en tegen de 20 graden. Lijkt mij prima festivalweer. Stuk beter dan dat 35 graden gedoe van een paar jaar terug.wrote:Lijkt erop dat het na jaren weer belabberd weer wordt op dominator..
Toen ik daarnet wo aan had op Eersel stond er 18 graden met windkracht 6 en 80% kans op meer dan een cm regen en kreeg de dag een 5je.wrote:Hoe kom je daarbij? Als ik op WO kijk staat er 1mm en tegen de 20 graden. Lijkt mij prima festivalweer. Stuk beter dan dat 35 graden gedoe van een paar jaar terug.wrote:Lijkt erop dat het na jaren weer belabberd weer wordt op dominator..
Over dat personaliseren. Volgens mij is het zo dat je kaarten moet personaliseren (in eerste instantie) zodat je er geen 10 kunt kopen en doorverkopen. Voor zover ik weet controleren ze dit verder niet aan de deur of althans heb ik dat nog nooit ergens meegemaakt.
Het blijft gewoon droog morgen.wrote:Viel mij ook al op Kevin, blijkbaar is iedereen van suiker
Dan hebben ze blijkbaar allemaal voedselvergiftiging, ook kutwrote:Het blijft gewoon droog morgen.wrote:Viel mij ook al op Kevin, blijkbaar is iedereen van suiker
Afgelopen dagen werden er ook 80 kaarten per dag verkocht op Ticketswap. Alleen waren ze binnen 1 seconde verkocht. Het aparte is nu dat ze blijven staan en de prijzen flink droppen.wrote:70-80 aangeboden kaarten voor feest wat morgen is en waar zoon 30-35k tickets voor zijn verkocht is eerder weinig te noemen dan massaal aangeboden.
Ja alleen zijn ze binnen 1 seconde weer verkochtwrote:Nog steeds tickets beschikbaar op Ticketswap. Terwijl het droog lijkt te blijven..
Waar woon jij ergens dan? Volgens mij wonen wij niet ver van elkaarwrote:Net thuis van prima feestje...
Paul elstak, bombsquad, jack of sound, tymon en innominate toch de betere dingen van mijn dag. Verder hele dag despo's weg getikt omdat ik dat heineken verafschuw.
Na uurtje fietsen wel eindelijk thuis...