Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zonde, sterkte alle

Beetje DefQon weer, 19 graden en kans op een bui
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrMagno schreef:
Thommy schreef:
Wordt er geen gebruik gemaakt van Secure Swap? Want dan zou je een volledig nieuw ticket moeten krijgen, die je nog moet personaliseren. Maar hoe het precies zit geen idee.


Je krijgt volgens alles wel een nieuwe barcode, maar de naam op het ticket blijft hetzelfde.
Voor het personaliseren heb je uiteindelijk de verkoper nog nodig gezien je een e-mailadres nodig hebt.
Natuurlijk vragen ze bij Paylogic weer extra geld voor dit geautomatiseerde proces.. :/

Waarschijnlijk kun je gewoon doorlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Lijkt erop dat het na jaren weer belabberd weer wordt op dominator..

Hoe kom je daarbij? Als ik op WO kijk staat er 1mm en tegen de 20 graden. Lijkt mij prima festivalweer. Stuk beter dan dat 35 graden gedoe van een paar jaar terug.

Over dat personaliseren. Volgens mij is het zo dat je kaarten moet personaliseren (in eerste instantie) zodat je er geen 10 kunt kopen en doorverkopen. Voor zover ik weet controleren ze dit verder niet aan de deur of althans heb ik dat nog nooit ergens meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Lijkt erop dat het na jaren weer belabberd weer wordt op dominator..

Hoe kom je daarbij? Als ik op WO kijk staat er 1mm en tegen de 20 graden. Lijkt mij prima festivalweer. Stuk beter dan dat 35 graden gedoe van een paar jaar terug.

Over dat personaliseren. Volgens mij is het zo dat je kaarten moet personaliseren (in eerste instantie) zodat je er geen 10 kunt kopen en doorverkopen. Voor zover ik weet controleren ze dit verder niet aan de deur of althans heb ik dat nog nooit ergens meegemaakt.

Toen ik daarnet wo aan had op Eersel stond er 18 graden met windkracht 6 en 80% kans op meer dan een cm regen en kreeg de dag een 5je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij mij staat 'ie al de hele week op wat ik net zei. Beter niet wat jij zegt mijn god. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit ook al dagen te kijken naar weer naar mijn inzicht met verschillende bronnen.

18-20grade en middags rond 15uur een buitje. (max 1mm regen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel de hele dag bewolkt, op zijn hoogst 20 graden. Ik sta toch merendeel in tenten, maar het weer van vorig jaar had het best weer mogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegen 16u een klein buitje... verder bewolkt en 20c max
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou voor wie nog geen kaartje heeft.

https://www.ticketswap.nl/event/dominat ... c8cd/59885

Heel ticketswap staat vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Viel mij ook al op Kevin, blijkbaar is iedereen van suiker :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijks nog aanwezig als m'n maat zaterdag vroeg gedaan heeft met werken en er nog goedkope tickets online staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Viel mij ook al op Kevin, blijkbaar is iedereen van suiker :huh:

Het blijft gewoon droog morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
ErikZ schreef:
Viel mij ook al op Kevin, blijkbaar is iedereen van suiker :huh:

Het blijft gewoon droog morgen.


Dan hebben ze blijkbaar allemaal voedselvergiftiging, ook kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

70-80 aangeboden kaarten voor feest wat morgen is en waar zoon 30-35k tickets voor zijn verkocht is eerder weinig te noemen dan massaal aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer dan van de week anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Defqon stonden de donderdag ook opeens 30 tickets op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
70-80 aangeboden kaarten voor feest wat morgen is en waar zoon 30-35k tickets voor zijn verkocht is eerder weinig te noemen dan massaal aangeboden.


Afgelopen dagen werden er ook 80 kaarten per dag verkocht op Ticketswap. Alleen waren ze binnen 1 seconde verkocht. Het aparte is nu dat ze blijven staan en de prijzen flink droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 01:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De zin begint nu wel te komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 01:15 
 
Hardtraxx Elite

Misschien toch aanwezig. Al vind ik de line up niet geweldig. Maar n maat wil rijden en ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog aanwezig. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog steeds tickets beschikbaar op Ticketswap. Terwijl het droog lijkt te blijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Nog steeds tickets beschikbaar op Ticketswap. Terwijl het droog lijkt te blijven..

Ja alleen zijn ze binnen 1 seconde weer verkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net thuis van prima feestje...

Paul elstak, bombsquad, jack of sound, tymon en innominate toch de betere dingen van mijn dag. Verder hele dag despo's weg getikt omdat ik dat heineken verafschuw.

Na uurtje fietsen wel eindelijk thuis...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Net thuis van prima feestje...

Paul elstak, bombsquad, jack of sound, tymon en innominate toch de betere dingen van mijn dag. Verder hele dag despo's weg getikt omdat ik dat heineken verafschuw.

Na uurtje fietsen wel eindelijk thuis...

Waar woon jij ergens dan? Volgens mij wonen wij niet ver van elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brak verslagje van mijn kant. Rond de middag nog beslist hier toch maar heen te gaan. Ik had vrij snel 2 ticketjes kunnen scoren voor 70 euro, vlug de auto in gestapt en richting het E3 strand gereden. Ik was nog eens bob.

Om 14:30 binnen. Alles verliep erg vlot op dit uur. Al wel meteen een groot WTF momentje toen we wat naar voor aan het wandelen waren. Ik was mijn bonnen aan het breken en er kwam plots een gast langs mij gelopen waardoor ik al mijn bonnen in het slijk liet vallen. Best kut natuurlijk, maar nog geen 2 seconden later liep er iemand van de security achter hem aan. Ik en m'n maat zijn even gaan kijken wat het was. Lagen ze al te knuffelen met elkaar op de grond. Mooie nekklem uitgevoerd door de iets oudere securitymeneer. Plots begon die jongen in zijn zak te graaien en gooide hij een zakje vol middeltjes het publiek in. Lekker obvious natuurlijk. xd

Anime was bezig met een lekker setje neer te zetten. Precies de Hardcore die ik wil horen op de mainstage. Na Anime maar richting Sub Sonik gegaan omdat daar een grote groep bekenden stond en ik op dat moment niets anders hoefde te zien. Je raadt het al... Niet echt een leuk setje. Ik heb dat uur maar met iedereen een praatje gedaan. Toen begon B-Front & Adaro aan hun set. Ik moet zeggen dat ik van Adaro erger had verwacht. Ik heb me goed vermaakt tijdens dit uur. We waren 5 minuten voor het einde van hun set al richting Detest vertrokken, maar ik hoorde EVP nog ingemixt worden. Tja, daar links vanachter even terug tussen het volk gaan staan en flink beginnen snoeien op die climaxkicks. Was mooi. :D

Snel richting de Industrialtent gelopen, die dit jaar wel erg ver weg was (dacht dat ze vorig jaar naast de Raw stond). Detest ging wel lekker, het geluid stond hier ook veel beter dan bij de Raw. Dat viel me toen eigenlijk pas op. Na deze set ben ik maar met de groep mee naar de Main gegaan voor Destructive Tendencies vs. F.Noize. Tijdens deze set ben ik lekker de wc's gaan opzoeken. Ik moest weer nodig wat lading lossen. Hier nog een WTF momentje gehad. Ik zweer dat ik bij de mannen wc's ben binnengelopen, maar blijkbaar ben ik toch bij de vrouwen gaan schijten. Ik vond het al raar dat er zo'n lange rij met dixies was. Was ik bijna aan de beurt, kwam er een wijf zeiken dat ik bij de mannen moest gaan. Ik had op dat moment nog geen idee dat ik bij de vrouwen stond dus ik negeerde haar gewoon. Toevallig stond nadat ik van de pot kwam diezelfde vrouw nog te wachten aan mijn hokje. Ik hoop dat ze genoten heeft van mijn darmgassen. :P

Snel de rest gezocht bij de Main. Ik wou toen eigenlijk naar Menace II Society, maar m'n maat waar ik mee daar was, wou E-Force zien. Heb hem maar blij gemaakt en ik ben mee naar de Raw gegaan. Ik moet zeggen dat E-Force zijn set best nog meeviel. Daarna Warface vs. Delete. Ze hebben een nieuwe collab gespeeld. Kickswitch festijn. Wel fijne kicks... Delete draaide verder al zijn nieuwere nummers en collabs. Het viel een beetje tegen BEHALVE die nieuwere plaat (Take It Back). Net zoals op Defqon ben ik op die plaat compleet uit mijn dak gegaan. Dat stukje strand waar ik stond is zo hard aangedamd dat er een jaar geen parasol meer in de grond gestoken kan worden. Wat een epische plaat is dat! :worship:

Na Warface en Delete ben ik met een deel van de groep naar Catscan gegaan. Wat heb ik hier genoten! Voor mij de set van de dag. Ik kende bijna niets, maar sommige platen gingen zo hard. Deze man ga ik zeker vaker bezoeken. Na Catscan zijn we blijven hangen bij Neophyte. Deze nummers kende ik dan wel weer allemaal. Gewoon goed vermaakt hier.

Afsluiten hebben we achteraan bij de Mainstage gedaan. We zijn 20 minuten voor tijd vertrokken om de drukte voor te zijn en dit was echt een geniaal plan. Snel naar de auto gewandeld en ik was op no time van die parking af. Een half uurtje later zelfs al thuis. Jammer dat er in mijn stamcafé hier in het dorp weinig volk was, anders hadden we daar nog wat biertjes gaan drinken.

Ik moet wel zeggen dat ik me steeds verbaas hoeveel VDK volk hier rondloopt. Dan betaal je zoveel geld voor een kaartje en dan verneuk je jezelf zo hard dat je er niets meer van weet. Ik snap het niet hoor. Fitness boy gehalte lag ook weer erg hoog. Ik heb me dit jaar wel zeker vermaakt. Ik merk ook dat ik elk jaar meer en meer andere stages wil bezoeken. Wat was nu trouwens die stage in het water tussen de Raw en Industrial? Zag er gezellig uit. xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten