dat duswrote:als ik nog geld over heb na 10 dagen vakantie kom ik zeker
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
C
Josh-T twijfelt...
Maatje, gewoon gaan, net als KSWOOSH
Maatje, gewoon gaan, net als KSWOOSH
Ik ga niet denk ik, niet genoeg geld man
Heb veel te veel uitgegeven de laatste tijd!
Heb veel te veel uitgegeven de laatste tijd!
Tickets in de pocket
Zal vooral hardcore Italia en Industrial worden denk ik 
Hoe was de hardstyle area hier vorig jaar?
Tent/Open stage, capaciteit, sfeer, barren etc.
Je moet er niet heen gaan voor hardstylewrote:Hoe was de hardstyle area hier vorig jaar?
Vorig jaar was klein en open air.
Het was heel erg rustig met 11 man. Deze keer zal het wat drukker zijn aangezien Olijfboompje er de gehele dag zal gaan staan als attractie 
Jah maar ik ga sws niet voor hardcore naar een feestwrote:Je moet er niet heen gaan voor hardstylewrote:Hoe was de hardstyle area hier vorig jaar?
Tent/Open stage, capaciteit, sfeer, barren etc.kan je beter thuis blijven.
Vorig jaar was klein en open air.
Ik heb net wat filmpjes gezien van o.a. Donkeys & B-Front maar dan staan er echt wel een paar honderd man hoorwrote:Het was heel erg rustig met 11 man. Deze keer zal het wat drukker zijn aangezien Olijfboompje er de gehele dag zal gaan staan als attractie
Wtfwrote:Het was heel erg rustig met 11 man. Deze keer zal het wat drukker zijn aangezien Olijfboompje er de gehele dag zal gaan staan als attractie
Vorig jaar was er iig gezellig...
Hoezo ga ik als attractie?
Nou ja, als je de traditie eer aan doet en je je dit jaar op dezelfde manier op Dominator vertoont als vorig jaar, dan hoef ik dat niet uit te leggen, of wel?wrote:Wtfwrote:Het was heel erg rustig met 11 man. Deze keer zal het wat drukker zijn aangezien Olijfboompje er de gehele dag zal gaan staan als attractie![]()
Oi, dat klopt...wrote:Nou ja, als je de traditie eer aan doet en je je dit jaar op dezelfde manier op Dominator vertoont als vorig jaar, dan hoef ik dat niet uit te leggen, of wel?wrote:Wtfwrote:Het was heel erg rustig met 11 man. Deze keer zal het wat drukker zijn aangezien Olijfboompje er de gehele dag zal gaan staan als attractie![]()
Vorig jaar eerste keer pilletje gedaan daar...
Damn, wat had ik een schitterend smile+watermeloen+behoefte om mensen blij te maken
Waarom haal je nou weer drugs erbij, Olijvie? Volgens mij is het percentage van drugsgerelateerde posts van jou gestegen van 67% naar 75% in de afgelopen 2 weken. Dit gaat echt te ver! Beeld je eens goed die boot tegenover mijn huis in en denk eens aan die tekst die erop stond. Het is nog niet te laat voor je!
Nouja...als ik dit weekend erbij moet gaan halen..wrote:Waarom haal je nou weer drugs erbij, Olijvie? Volgens mij is het percentage van drugsgerelateerde posts van jou gestegen van 67% naar 75% in de afgelopen 2 weken. Dit gaat echt te ver! Beeld je eens goed die boot tegenover mijn huis in en denk eens aan die tekst die erop stond. Het is nog niet te laat voor je!
Dat zal wel zeker een groot zwart gat voor jou zijn met de hoeveelheden korte termijn geheugen beïnvloedende drugs die jij hebt genuttigd!
Ik een korte termijn geheugen? Volgens mij verwar je mij met Robin. Over korte termijn geheugen gesprokenwrote:Nouja...als ik dit weekend erbij moet gaan halen..wrote:Waarom haal je nou weer drugs erbij, Olijvie? Volgens mij is het percentage van drugsgerelateerde posts van jou gestegen van 67% naar 75% in de afgelopen 2 weken. Dit gaat echt te ver! Beeld je eens goed die boot tegenover mijn huis in en denk eens aan die tekst die erop stond. Het is nog niet te laat voor je!
Dat zal wel zeker een groot zwart gat voor jou zijn met de hoeveelheden korte termijn geheugen beïnvloedende drugs die jij hebt genuttigd!
Waarom haal je mij er nou weer bijwrote:Ik een korte termijn geheugen? Volgens mij verwar je mij met Robin. Over korte termijn geheugen gesprokenwrote:Nouja...als ik dit weekend erbij moet gaan halen..wrote:Waarom haal je nou weer drugs erbij, Olijvie? Volgens mij is het percentage van drugsgerelateerde posts van jou gestegen van 67% naar 75% in de afgelopen 2 weken. Dit gaat echt te ver! Beeld je eens goed die boot tegenover mijn huis in en denk eens aan die tekst die erop stond. Het is nog niet te laat voor je!
Ja, dat was wel een redelijke extreme.wrote:Ik een korte termijn geheugen? Volgens mij verwar je mij met Robin. Over korte termijn geheugen gesprokenwrote:Nouja...als ik dit weekend erbij moet gaan halen..wrote:Waarom haal je nou weer drugs erbij, Olijvie? Volgens mij is het percentage van drugsgerelateerde posts van jou gestegen van 67% naar 75% in de afgelopen 2 weken. Dit gaat echt te ver! Beeld je eens goed die boot tegenover mijn huis in en denk eens aan die tekst die erop stond. Het is nog niet te laat voor je!
Waarom denk je dat het over jou gaat? Ben jij de enige Robin in de wereld? Of denk je dat soms, omdat je door je korte termijn geheugen niet meer Robins kent? Trek eens niet zo snel conclusies, man.wrote:
Waarom haal je mij er nou weer bij
Ik vind dat ik dat mag; snel conclusies trekken. Zou wel baas zijn: de enigste Robin in op de wereld te zijnwrote:Waarom denk je dat het over jou gaat? Ben jij de enige Robin in de wereld? Of denk je dat soms, omdat je door je korte termijn geheugen niet meer Robins kent? Trek eens niet zo snel conclusies, man.wrote:
Verklaart gelijk waarom je pinpas geblokkeerd was!wrote:Ik vind dat ik dat mag; snel conclusies trekken. Zou wel baas zijn: de enigste Robin in op de wereld te zijnwrote:Waarom denk je dat het over jou gaat? Ben jij de enige Robin in de wereld? Of denk je dat soms, omdat je door je korte termijn geheugen niet meer Robins kent? Trek eens niet zo snel conclusies, man.wrote:
:') Dat kan de beste gebeuren.wrote:Verklaart gelijk waarom je pinpas geblokkeerd was!
Behalve de allerbestewrote::') Dat kan de beste gebeuren.wrote:Verklaart gelijk waarom je pinpas geblokkeerd was!
C
50% van Toneshifterz zal er ook zijn..
Elie heeft me vandaag verteld dat hij van Tekno en industrial houdt.. lol
Elie heeft me vandaag verteld dat hij van Tekno en industrial houdt.. lol
Last edited by Chris Two on , edited 1 time in total.
Met een potlood een baard stippelenwrote:Owja hebben jullie nog tips om er ouder uit te zien![]()
Wel met een oogschaduw potloodwrote:Dat lukt toch niet met een potloodwrote:Met een potlood een baard stippelenwrote:Owja hebben jullie nog tips om er ouder uit te zien![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.