Zoo echt welwrote:Aanwezig met pierre!
Word me eerste dominator
Ik heb hem al vrij gevraagt op werk er zijn er alleen 2 op vakantie dus ik hoop echt dat ik die dag vrij krijg
Moet denk ik wel lukken
Zoo echt welwrote:Aanwezig met pierre!
Word me eerste dominator
Anders word het ziekmelden meneer!wrote:Zoo echt welwrote:Aanwezig met pierre!
Word me eerste dominator
Ik heb hem al vrij gevraagt op werk er zijn er alleen 2 op vakantie dus ik hoop echt dat ik die dag vrij krijg
Moet denk ik wel lukken
Des te meer reden om dat strand kapot te stampen
wrote:GVD dan ben ik op vakantie, wat een kutzooi wou hier echt graag heen
Ik ga met je meewrote:is nu 10000000% zeker dat ik aanwezig ben![]()
![]()
![]()
is goedwrote:Ik ga met je meewrote:is nu 10000000% zeker dat ik aanwezig ben![]()
![]()
![]()
wrote:Wil hieer miss wel heen, mits er een goede Raw Hardstyle line up is.
dit snap ik dus niet,wrote:Wil hieer miss wel heen, mits er een goede Raw Hardstyle line up is.
Afwachten nog ..wrote:wrote:Wil hieer miss wel heen, mits er een goede Hardstyle line up is.
Leg uit waarom je dat niet zou doen? Als er ergens op een apreski feest een hele dikke hardstyle lineup staat waar ook veel hs liefhebbers op af gaan komen dan zou ik dat ook wel doen. Gaat er toch om dat je je vermaakt of niet dan?wrote:dit snap ik dus niet,
je gaat toch niet naar een hardcore festival om bij de hardstyle te staan ?
sowieso aanwezig dit jaar, vorig jaar moeten missen jammer genoeg
Inderdaad, wat PNXRMX zegt.wrote:dit snap ik dus niet,wrote:Wil hieer miss wel heen, mits er een goede Raw Hardstyle line up is.
ja defqon is gewoon een allround dance feest, waar dan de hardstyle centraal staat.wrote:Inderdaad, wat PNXRMX zegt.wrote:dit snap ik dus niet,wrote:Wil hieer miss wel heen, mits er een goede Raw Hardstyle line up is.
Maar ook omdat ik hardcore niet zo vet vind als (raw) hardstyle. Daarbij, Defqon is eigenlijk ook een hardstyle festival (3 stages), net of daar geen mensen alleen voor de hardcore komen
Ik zou trouwens vast ook wel wat hardcore artiesten checken
Was voor mij 1 van de vetste feesten van vorig jaar, terwijl ik ALLEEN maar bij de hardstyle heb gestaan. Zo'n lineup met 300/400 man en KEIVEEL ruimte... perfectwrote:t boejt me niet hoor, maar om nou een feest door te brengen met die 300/400 man wat bij de hardstyle staan![]()
paar filmpjes van vorig jaar gezien en dr was bijna geen kip daar