Terrence, Hardknox & Intoxicated is supreme team
chukkels is voor ktkind
chukkels is voor ktkind
Houdt je bek! Anders gooi ik je zondag van de 2e ring afwrote:Terrence, Hardknox & Intoxicated is supreme team
chukkels is voor ktkind
Daar moet ik je gelijk in geven, was tijdens hun laatste half uur naar Brennan Heart gegaan op Euph. (Geen spijt van)wrote:Daan haal The R3bels maar weg daar, die mannen kunne dus echt niet draaien, halen het hele tempo uit een set, erg zonde want de tracks gaan wel kneiterhard live
WIE? :')wrote:Supreme Team is Terrence, Hardknox & Intoxicated trouwens
terrence, Hardknox & Intoxicatedwrote:WIE? :')wrote:Supreme Team is Terrence, Hardknox & Intoxicated trouwens
Deze?wrote:Supreme Team is Terrence, Hardknox & Intoxicated trouwens
Precies wat ik denkwrote:Kan toch niet anders dan dat Outblast en Angerfist het zijn. Ik kan niet één AoD-feest van de afgelopen 5 jaar verzinnen waarop hun allebei (of iig een van de 2) niet aanwezig waren.
Ik ga ook tentjes hoppen, kijken wie er begint bij de raw HS, miss meepakken en voor de rest tentjes hoppen, met natuurlijk wat setjes die ik echt wil horenwrote:Jos staat hele dag Raw HS, ik ga ff tentjes hoppen wss, dus, wie gaat (sleutelen)
en dus wordt er een meeting?
wrote:Over 2 weken kaartje halen![]()
Ben aanwezig met een maat van me
je hoeft er niet heenwrote:hele lekker line-up hoor, kvind alleen Psyko Punkz echt niet in raw stage line-up passen
..kvind erg jammer dat ze er staan
Idd, naar Dominator ga ik niet voor de hardstylewrote:je hoeft er niet heenwrote:hele lekker line-up hoor, kvind alleen Psyko Punkz echt niet in raw stage line-up passen
Tsja vorig jaar stonden ze er ook. Maar wat dat betreft horen Tatanka en Zatox er ook niet... lekker belangrijk tochwrote:hele lekker line-up hoor, kvind alleen Psyko Punkz echt niet in raw stage line-up passen
Ik doe meewrote:Ik stem voor ene meeting of rondhang dagje.... wil wel is mijn BEUKWERK laten zien xD