Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:15 

Hardtraxx Veteran

Zorg dat je zaterdag 20 juli blokkeert in je agenda en plan je vakantie zorgvuldig om deze datum heen. Op deze dag zal namelijk de gehele hardcore scene weer samenkomen op het E3 strand in Eersel voor het ultieme hardcore festival.

Verdeeld over 6 area’s kun je weer volop genieten van alle varianten van onze gezamenlijke passie: hardcore! Art of Dance en Q-Dance beloven een editie die harder wordt dan ooit.

Bron: http://www.q-dance.nl/q/events/Dominato ... ages/52060
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:43 

Hardtraxx Veteran

Gaat een zekerheidje worden, de vorige keer helaas vanwege problemen om 8 uur al gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:21 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Gaat een zekerheidje worden, de vorige keer helaas vanwege problemen om 8 uur al gegaan.

Voor mij hopelijk ook... zit wel nog met vakantie regelen, wordt waarschijnlijk de dag erna vliegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:21 

Hardtraxxer

Ga dit ook echt niet missen! vorig jaar één van mijn beste festivals beleefd!
Triax, Gia vs Miosa, Wasted Mind ?
Benieuwd naar line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me erg vet. Wou vorige editie erg graag maar niemand mee kunnen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:07 

Hardtraxx Addict

Wederom aanwezig! Was zo gruwelijk gezellige sfeer vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:21 

Hardtraxxer

Toch altijd een keertje willen meemaken maar ik ga dit jaar naar Curaçao op die datum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:39 

Bierkoning

Voor het eerst dat ik op deze datum niet op vakantie ben in 3 jaar tijd, dus misschien maar eens een kijkje nemen. Volg hardcore alleen totaal niet meer en om nou alleen voor de raw stage erheen te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:09 

Hardtraxxer

Optie! Staat al een tijdje op mijn lijstje. Vorig jaar alleen te laat mensen kunnen vinden die mee wouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 17:23 

Hardtraxx Addict

Sowieso weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:34 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog niet wanneer ik op vakantie ga, maar hopelijk komt het deze keer eens zo uit dat ik naar Dominator kan, al 3 keer ben ik steeds net op vakantie of net een dag terug van vakantie op de dag van Dominator.

Al is €60,- wel wat aan de dure kant als je alleen voor de Raw Hardstyle stage komt, aan de andere kant is het voor mij wel op fietsafstand, dus dat compenseert het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:29 

Hardtraxx Veteran

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:04 

Donateur

Ik verplaats mn vakantie wel voor dit feest. Beste outdoor van t jaar altijd samen met Q-base. Hardstyle kan me gestolen blijven hier al vind ik het wel leuk om ff te komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:28 

Hardtraxx Veteran

Dit was vorig jaar bizar vet :woot: Onwijs genoten toen. Enige gigantisch grote minpunt is het weg gaan >.< :/ Vorig jaar was het om 11 uur afgelopen en waren Xtd en ik rond 7-8 uur thuis :( Wat een chaos zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 10:10 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik weet nog niet wanneer ik op vakantie ga, maar hopelijk komt het deze keer eens zo uit dat ik naar Dominator kan, al 3 keer ben ik steeds net op vakantie of net een dag terug van vakantie op de dag van Dominator.

Al is €60,- wel wat aan de dure kant als je alleen voor de Raw Hardstyle stage komt, aan de andere kant is het voor mij wel op fietsafstand, dus dat compenseert het weer.

Als je alleen voor de hardstyle stage komt blijf lekker thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 10:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik verplaats mn vakantie wel voor dit feest. Beste outdoor van t jaar altijd samen met Q-base. Hardstyle kan me gestolen blijven hier al vind ik het wel leuk om ff te komen kijken.

Beste festival is Harmony of Hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 10:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Beste festival is Harmony of Hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Delt-A schreef:

Als je alleen voor de hardstyle stage komt blijf lekker thuis :P

uhnee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:07 

Hardtraxx Veteran

Jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:38 

Donateur

Dat kan ik met alle respect echt niet meer begrijpen. Toen het in 2010 net nieuw was en het een unieke stage was snapte ik nog wel dat mensen alleen voor de hardstyle komen. Maar alsjeblieft zeg je gaat toch geen 60 euro betalen voor één zon kleine kutstage terwijl er wekelijks overal raw-feesten gegeven worden met vergelijkbare line-ups.

Harmony ben ik wel benieuwd naar, moet de line-up wel goed zijn. Dat was vorig jaar niet echt het geval. De line-up van Dominator is altijd wel dik, groot aanbod aan mainstream en altijd leuke line-ups in de industrial/early tentjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:38 

Donateur

Dubbel gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

Er zijn wekelijks geen Raw Hardstyle festivals op fietsafstand voor mij, alleen Dominator.

En bovendien maakt het me niet uit hoe groot de stage is of dat de decoratie mooi is. Ik heb gehoord dat het geluid er goed is, dát vindt ik belangrijk, en ik vond de Line-Ups van afgelopen jaren ook wel goed.
En ik vind het vooral fijn als ik niet ver en lang hoef te reizen, plus, als ik kijk naar bijvoorbeeld Hardbass, waar ik 33 euro aan reiskosten kwijt ben, en hier 0 euro, dan valt die 60 euro entree ook wel mee, snap je. :P (En ik heb er sowieso geld genoeg voor :cool: )

Maar bij de Terror ga ik sowieso wel even kijken, en misschien op de mainstage 1 act ofzo, als het maar niet zo'n dj is die alleen maar nobody said it was easy-achtige tracks draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:22 

Hardtraxx Veteran

poep hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:23 

Gewoon aan de tikkels :bomb:
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten