Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
poep hardstyle

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:42 

hardcoresjors schreef:
poep hardstyle

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Gaat hem voor mij wederom niet worden :( 20e vliegen xd 10 dagen Marmaris allinclusive :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 23:58 

Hoofdcoach schreef:
Gaat hem voor mij wederom niet worden :( 20e vliegen xd 10 dagen Marmaris allinclusive :cool:

ohja, verrek, ik weet nog niet eens hoe ik zit met de vakantie hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

ohja, verrek, ik weet nog niet eens hoe ik zit met de vakantie hier :P

Zal vast wel hè. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:32 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Lijkt me erg vet. Wou vorige editie erg graag maar niemand mee kunnen krijgen.

Ik wou ook heen, was niet oud genoeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:52 

Hardtraxx Veteran

Sowieso hier wel de hele dag knallen op de Rawstylestage!!!! Poep hardcore ook altijd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
, dát vindt ik belangrijk,

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:56 

Ga hier wel heen denk ik en ik wil de dag goed verdelen over alle stages behalve de hardstyle omdat dat met alle respect niet thuishoort daar. Zou zelf waarschijnlijk wel naar een feest willen met zo'n hardstyle line-up maar niet als je op Dominator bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:24 

Als ik naar Dominator ga dan ga ik voor de hardcore, ook al kan ik wel van hardstyle genieten. Het hoort er eigenlijk niet thuis, maar dat wil trouwens niet zeggen dat ik het afkeur. Mijn ideale feest zou namelijk beginnen met hardstyle en eindigen met hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:31 

Nee, want dat is toch een feest waarbij DJ's hun eigen line-up mogen bedenken? Als er dan DJ's met verschillende stijlen zijn dan is daar niks mis mee. Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival. Dan ligt dat wat anders en dan is het toch 'vreemd' dat er hardstyle is. Ook al heb ik daar helemaal niets tegen. Ik zal er alleen niet te vinden zijn of heel even om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:37 

Hardtraxx Veteran

Als je er niets tegen, waarom maak je er dan zo'n enorm punt van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:43 

Ik maak er toch niet zo'n groot punt van of vind je van wel? Ja misschien kan ik het beter gewoon niet vermelden dat kan ook. Ik leg gewoon mijn reactie uit omdat iemand het niet begrijpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 00:18 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Ga hier wel heen denk ik en ik wil de dag goed verdelen over alle stages behalve de hardstyle omdat dat met alle respect niet thuishoort daar. Zou zelf waarschijnlijk wel naar een feest willen met zo'n hardstyle line-up maar niet als je op Dominator bent.

meeloper heet zoiets...
Je volgt de kudde, want dan hoor je erbij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:45 

Geloof me, zo zit ik echt niet in elkaar. Ik had weer eens na moeten denken voordat ik dit neerzette want eigenlijk slaat het nergens op wat ik zeg. Gewoon weer in een opwelling neergekalkt. Mes excuses :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 10:30 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival.

Dit zegt 10x niks tenzij jou vriend een expert is op het gebied van EDM. Dan nog is het eigenlijk een mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin zeg, als de line up mij bevalt ga ik echt wel een kijkje nemen bij de Hardstyle hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geloof me, zo zit ik echt niet in elkaar. Ik had weer eens na moeten denken voordat ik dit neerzette want eigenlijk slaat het nergens op wat ik zeg. Gewoon weer in een opwelling neergekalkt. Mes excuses :$

Gebeurt best vaak bij jou :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:49 

Klopt. En dan denk ik achteraf: nee dat had ik niet moeten doen. Toch ben ik daar blij mee want het levert leuke discussies op. En het is ook hoe ik er dat moment over denk.

Toch zal ik niet lang bij de hardstyle staan want ik bezoek niet ieder weekend een feest en hardcore feesten is iets nieuws voor me. Dat is nog speciaal zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Klopt. En dan denk ik achteraf: nee dat had ik niet moeten doen. Toch ben ik daar blij mee want het levert leuke discussies op. En het is ook hoe ik er dat moment over denk.

Toch zal ik niet lang bij de hardstyle staan want ik bezoek niet ieder weekend een feest en hardcore feesten is iets nieuws voor me. Dat is nog speciaal zeg maar.

Stil maar gewoon vanaf nu. Lekker niks meer zeggen. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:18 

@Nando: Mee eens.

JVDM schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Dominator is volgens iemand die ik ken hét hardcore festival.

Dit zegt 10x niks tenzij jou vriend een expert is op het gebied van EDM. Dan nog is het eigenlijk een mening.
Dacht toch wel dat Dominator gezien wordt als een groot en fantastisch hardcore evenement. Hardstyle zou je er niet verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:27 

Donateur

Fuck deze discussie echt waar.
Hardstyle is op 2009 na altijd al een onderdeel geweest van Dominator ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:28 

Donateur

Wordt me eerste Dominator :x Echt erg.
Door elk jaar de vakantie verkeerd te plannen nooit aanwezig te kunnen zijn maar dit jaar toch eindelijk is een keertje goed gepland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Sowieso heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:40 

Hardtraxxer

Vette trailer weer !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten