Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

Pussy Squad ga ik voor geen goud heen. Lowroller stond ik de eerste tien minuten, tot ik tot de conclusie kwam dat hij nog steeds vast zit in zijn huidige sleur en ik beter naar Kutski kon gaan. Wat een baasje is dat trouwens zeg qua mixwerk, tering. Platenkeuze met oa Mastah of Shock, Chronic Disorder, Yiiieeeehaaa en Six Million Ways To Die allemaal niet heel schokkend, maar heb me er meer dan prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad, Miss K8, Partyraiser en Radical Redemption setjes van de dag.­ Nu weer bijna op Schiphol beland...­genieten van m'n vakantie.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:34 

Hardtraxxer

Wat een gruwelijk feest was dit. Ik heb twaalf uur lang genoten. Muzikaal was dit denk ik het vetste wat ik heb gehoord. Was gelukkig iets na 11 uur binnen dus ik kon Igneon System bijna helemaal meemaken. Dat was een geweldige keuze. Ff alles op een rijtje zetten.

Positieve punten:
- Goede bereikbaarheid met de fiets vanuit mijn woonplaats. 30 minuten fietsen was goed te doen.
- Relatief snelle binnenkomst ondanks drukte, bij weg gaan geen seconde gehinderd.
- Aankleding stages prima, niet geweldig. Ook niet belangrijk.
- Sfeer bij industrial stage en HKV. Veel mensen die losgingen.
- Geluid in de industrial en HKV en Human canonball bij miss k8. Bij de industrial was het naar mijn mening ongelofelijk hard het geluid. Het dreunde als een gestoorde. Heerlijk.
- Broodje hamburger was wel lekker.
- Heel veel lekkere tracks vaak 2, 3 of zelfs 4 keer gehoord, zoals Raging in the dance hall toa remix, ten ton hammer, street fighter, gunz up ak industry en igneon system remix, Psycho Killer.
- Igneon System, Meagashira, Tymon, Noisekick, Sandy Warez, Miss K8, paar nummer van Mad Dog, Negative A, Bloodcage :worship:, Dj Producer, I:Gor, Drokz & Akira.
- Genoeg ruimte om lekker los te gaan bij de meeste acts waar ik was.

Negatieve punten:
- Geen drinken meer kunnen halen om 23:00 exact. Flauwe mensen.
- Geluid op mainstage (teveel bass, weinig hoog), in de Human Canonball bij Meagashira (zacht en bass viel soms weg), geluid in Early tent: veel te zacht en slechte akoestiek. Alleen op sommige plaatsen resoneerde het wel ok.
- (Gebrek aan) sfeer op de main. Ik wilde er weg want ik werd zelfs beetje depri door de vraag: is dit nou hardcore anno 2013 :cry: ik zou het zo graag anders zien, maar helaas.
- Drukte bij Noisekick. Geen ruimte om los te gaan.
- Weinig bekenden gezien uit de omgeving.
- Bier smaakte me niet goed. Ook maar 3/4 bier genomen. Ik denk dat ik kap met alcohol. Het voegt echt geen reet toe.
- Lenny Dee. Ik verwachtte early terror ofzo, maar het was veel langzamer en langdradiger.
- Kwartier langer door op de main. Hierdoor hoorde ik deze onzin op de fiets en opnieuw bekroop mij dat angstige, depressieve gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:01 

Hardtraxx Veteran

Wat een briljant feest was dit :worship: , helaas pas om 12 uur binnen waardoor we Igneon System gemist hebben. Daarna maar blijven staan bij Counterfeit, maar dit vonden we alleen niet heel bijzonder dus zijn we wat gaan eten en bij de early gaan kijken. Dit was echt zo bruut :love: , maar omdat we Tymon wouden zien daar maar heen gegaan. Aan het begin was het maar matig, en toen ineens kapte alles ermee? Een kwartier lang radiostilte vgm, de MC maakte er wel een mooi feestje van :P . Maar toen Tymon ineens weer begon klapte het er zo abnormaal op, dit was te ziek.

Na Tymon weer snel naar de early, wat weer echt genieten was. Het is zo simpel allemaal, maar zo effectief, die drive die er in zit (L) . Daar gebleven tot dat Darkraver moest draaien, toen doorgegaan naar Miss K8. Ik merk wel dat "normale" hardcore echt niks voor mij is. Toen was het de beurt aan Lowroller, geen idee wat er van moest verwachten maar dit was ook zo ziek, die snares :drool: . We hadden van te voren afgesproken om wel wat Hardstyle mee te pakken, dus zijn we wezen kijken bij Crypsis vs B-front. Dit was zo goed, dat mixen van hun :surrender: . In de hele set maar 2 x een outro gehoord, wel jammer dat ze soms te snel doormixte waardoor je soms de 2e climax niet hoorde. Toen weer terug naar de early, en later even op de main gekeken bij Wasted Mind, wat wederom absoluut niet mijn ding was. Dus zijn we maar naar Radical gegaan, en daar heb ik geen spijt van gehad. Hij opende met een Dominator-tool? Die ging echt kankerhard, verder echt een prima live-set. We hadden tijdens het feest toch maar besloten om te gaan afsluiten bij de early, want dit vonden we zo vet. En ook daar geen spijt van gehad, wat een bazenmuziek :worship:

Daarna maar doorgegaan naar de kluisjes om de drukte voor te gaan terwijl de main nog bezig was. Wij waren als eerste bij de bus, maar de rest helaas niet. Waardoor we echt een uur hebben moeten wachten op de rest, en terwijl we aan het wachten waren was het bussenpark echt een grote chaos. Uiteindelijk pas rond 00:45 vertrokken van het feest :thumbdown: , wel weer mooi aan de busreis dat er een stel malloten zaten die nog lekker gingen bijpakken :lol: .

Al met al een meer dan prima feest gehad, volgend jaar zeker weer! En ook nog maar even in te gaan rondom die hele discussie van Hardstyle op Dominator, het viel mij op dat deze area na de main de drukst bezochte area was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
wel weer mooi aan de busreis dat er een stel malloten zaten die nog lekker gingen bijpakken :lol:

Tja, of je hebt een kutbusreis omdat je de crash krijgt van de drugs die uitwerkt, of je vermaakt je nog even een aantal uurtjes, waardoor de busreis een stuk leuker wordt. Plus als je eenmaal begonnen bent, kun je het net zo goed helemaal afmaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Al met al een meer dan prima feest gehad, volgend jaar zeker weer! En ook nog maar even in te gaan rondom die hele discussie van Hardstyle op Dominator, het viel mij op dat deze area na de main de drukst bezochte area was.

ja viel mij ook op! had me juist voorgenomen om eens een keer NIET naar de hardstyle te gaan een heel feest lang, maar zag er wel leuk uit al die mensen, zag er ook wel naar uit dat het lekker los ging daar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
maar omdat we Tymon wouden zien daar maar heen gegaan. Aan het begin was het maar matig, en toen ineens kapte alles ermee? Een kwartier lang radiostilte vgm, de MC maakte er wel een mooi feestje van :P . Maar toen Tymon ineens weer begon klapte het er zo abnormaal op, dit was te ziek.

Tijdens Tymon klapte de energie eruit, eeuwig zonde. Overigens is Justice idd een prima MC, weet ook prima wanneer zijn mond te houden. Prima kerel ook verder

Jurheinen schreef:
En ook nog maar even in te gaan rondom die hele discussie van Hardstyle op Dominator, het viel mij op dat deze area na de main de drukst bezochte area was.

Over de populariteit gaat de discussie ook niet, natuurlijk is hardstyle populairder dan hardcore. Was vorig jaar ook zo. Een aanzienlijk deel komt er zelf speciaal voor (waarvan ik me nog steeds afvraag "waarom?!"). Hielp ook wel dat dat de andere open air was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
wel weer mooi aan de busreis dat er een stel malloten zaten die nog lekker gingen bijpakken :lol:

Tja, of je hebt een kutbusreis omdat je de crash krijgt van de drugs die uitwerkt, of je vermaakt je nog even een aantal uurtjes, waardoor de busreis een stuk leuker wordt. Plus als je eenmaal begonnen bent, kun je het net zo goed helemaal afmaken xd

Hmm, pep bijpakken om 2 uur s'nachts lijkt me niet echt ideaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:23 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Een kwartier lang radiostilte vgm, de MC maakte er wel een mooi feestje van :P . Maar toen Tymon ineens weer begon klapte het er zo abnormaal op, dit was te ziek.
.

haha ja dat was echt mooi, die grote handen op het podium die zo inzakte was ook wel aardig geniaal :D

Tof je tijdens Tymon nog ff gezien te hebben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij startte hij na de stilte met een schranz-plaat? Zo klonk het wel, echt abnormaal hard.
Was zeker tof je gezien te hebben! Zagen elkaar ook toen het mij net binnen kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:38 

Hardtraxx Addict

Ja eerst een dikke schranzplaat en daarna Purgatory :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Volgens mij startte hij na de stilte met een schranz-plaat? Zo klonk het wel, echt abnormaal hard.
Was zeker tof je gezien te hebben! Zagen elkaar ook toen het mij net binnen kwam :P

Na de break opende hij met Tymon - Dead Evil, verbaasde mij ook hoe hard die nog ging. En Purgatory blijft natuurlijk baas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

99,99% van alle festivals halen nooit het nieuws betreffende drugsarrestaties, maar Dominator moet zo nodig weer aan de grond genageld worden omdat het een hardcore-festival is...

Citaat:
Op festival Dominator in het Brabantse Eersel zijn zaterdag 74 mensen aangehouden, in de meeste gevallen voor het bezit van harddrugs. Het hardcorefestival met dertigduizend bezoekers verliep in goede sfeer en zonder grote incidenten, meldt de politie.

De politie had gewaarschuwd geen drugs mee te nemen, maar enkele tientallen bezoekers brachten toch kleine hoeveelheden mee naar het festivalterrein. Bij controles nam de politie onder meer xtc-pillen, cocaïne en speed in beslag.

Het merendeel van de verdachten betaalde ter plekke een boete. In totaal werd ruim tienduizend euro afgerekend. Een 22-jarige man uit Rozenburg had 35 xtc-pillen bij zich en is in een cel gezet.

Het dancefeest City of Dance in Middelburg verliep zaterdag rustig. De politie spreekt van een goed georganiseerd evenement met een prima sfeer. Zeven mensen werden aangehouden, van wie vier voor drugsbezit. Ook zij zijn beboet.

Ook leuk dat ze zeggen dat enkele tientallen bezoekers drugs mee hadden genomen. Nou ben ik er niet geweest, maar het zal eerder tegen de 24.000 aanliggen, althans het aantal gebruikers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 20:12 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest :thumbsup: lekker weer en een prima sfeer :thumbsup:

De controle bij de ingang was bij ons helemaal niks :D werd niet in me tas gekeken en ze voelde heel licht aan me broekzak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 21:29 

Hardtraxx Elite

Vond het zeker niet tegenvallen! Vrij weinig bij de hardstyle gestaan, waar overigens ook slecht gedraaid werd en slecht geluid.. Het was wel grappig trouwens als je van hardcore/industrial naar hardstyle gaat hoe sloom hardstyle ineens lijkt. Qua figuren viel het me echt nog allemaal mee, maar misschien ben ik ook wel al heel wat gewend. Vond het wel prachtig om al die mafkezen in het water te zien bij de hardstyle haha.

Naar Bass-D, Darkraver, I:gor en the dj producer geweest.
Vond I:gor en the dj producer :love:

Tartaros die trouwens lekker hard draaide al zo vroeg, very nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Veel te druk, en een dikke zandstorm moeten overleven :P
Mwah, Dominator was niet echt bijzonder dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 23:23 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Je had van tevoren al kunnen weten dat Dominator niet kan tippen aan Harmony of Hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:

Je had van tevoren al kunnen weten dat Dominator niet kan tippen aan Harmony of Hardcore ;)

Daar ging ik ook niet van uit! ;)
HoH al 2 x op rij beste feest van 't jaar! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 09:54 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:

Daar ging ik ook niet van uit! ;)
HoH al 2 x op rij beste feest van 't jaar! :worship: :loving:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:32 

Hardtraxx Veteran

Heb me de hele dag goed vermaakt bij de Hardstyle. Noisekick en een half uurtje Kutski gecheckt. Noisekick was vooral gewoon grappig om te horen, en bewegen kon er toch niet door die drukte. Kutski draaide wel wat lekkere tracks.

Het verschil in drukte tijdens en na Radical Redemption was trouwens echt belachelijk, er stond ineens nog maar 1/8e deel van het aantal mensen dat er bij Radical Redemption stond. xd
Het grootste minpunt was wel €5,50 voor een flesje water, echt belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:40 

Donateur

Wat een heldenfeest, hele dag op de main gehangen en een half uurtje Radical meegepakt. Had niet verwacht dat ik het zo naar m'n zin zou hebben op de main eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Liep nog even langs RR :P
Dat klonk nog redelijk goed xD Hardstyle met snares, alleen daarna kwam een melo die het weer kut maakte! :P
En jezus wat was die hardstyle af en toe druk als ik er langs liep :P

Maarja, het was overal druk, bij Partyraiser steeds met een break genoeg ruimte en dan vlak voor de drop kwam er een groep mafkezen die tussen ons door moesten lopen, en ik stond nog buiten de tent ook xD
Kon amper vocals horen op de plek waar ik stond en het was veel te druk, ik vind 't maar 3 x niks

Toch wel een top weekend gehad maar dat komt omdat we een camping op de grens van Belgie hadden geboekt!
Perfect weertje voor, prima vermaakt daar!
Ook wel relaxed dat het in Belgie was, daar heb je geen internet dus iedereen is fucking gezellig i.p.v. steeds met z'n mobieltje spelen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:39 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Hardstyle hoort gewoon niet thuis op zo'n feest en als ik al die neppe 'mooiboys' die op hardstyle af komen wil zien ga ik wel naar een hardstyle feest ;p

hardcoresjors schreef:
Dat klonk nog redelijk goed xD Hardstyle met snares, :P

:oh: ... bijgedraaid qua mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:57 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
hardcoresjors schreef:
Hardstyle hoort gewoon niet thuis op zo'n feest en als ik al die neppe 'mooiboys' die op hardstyle af komen wil zien ga ik wel naar een hardstyle feest ;p

hardcoresjors schreef:
Dat klonk nog redelijk goed xD Hardstyle met snares, :P

:oh: ... bijgedraaid qua mening?

Omdat ik een klein stukje redelijk vond klinken? :')
En je hebt het stukje weggeknipt waarin ik duidelijk maakte dat die pussy melodie die erna kwam de hele track verneukte :P
En als nog, het tempo verneukt het hele genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 20:35 

Donateur

Tymon eindbazenheld van deze fissa. Eindelijk Purgatory mee mogen maken :drool:

Vond het verder een erg dik feest. Overal goed geluid, heel mooi decor, lekker sfeertje, prima weertje... ik heb echt bijna niks te klagen. Alleen Supreme Team was echt zo ongelofelijk slecht zeg xd xd
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten