Wat een gruwelijk feest was dit. Ik heb twaalf uur lang genoten. Muzikaal was dit denk ik het vetste wat ik heb gehoord. Was gelukkig iets na 11 uur binnen dus ik kon Igneon System bijna helemaal meemaken. Dat was een geweldige keuze. Ff alles op een rijtje zetten.
Positieve punten:
- Goede bereikbaarheid met de fiets vanuit mijn woonplaats. 30 minuten fietsen was goed te doen.
- Relatief snelle binnenkomst ondanks drukte, bij weg gaan geen seconde gehinderd.
- Aankleding stages prima, niet geweldig. Ook niet belangrijk.
- Sfeer bij industrial stage en HKV. Veel mensen die losgingen.
- Geluid in de industrial en HKV en Human canonball bij miss k8. Bij de industrial was het naar mijn mening ongelofelijk hard het geluid. Het dreunde als een gestoorde. Heerlijk.
- Broodje hamburger was wel lekker.
- Heel veel lekkere tracks vaak 2, 3 of zelfs 4 keer gehoord, zoals Raging in the dance hall toa remix, ten ton hammer, street fighter, gunz up ak industry en igneon system remix, Psycho Killer.
- Igneon System, Meagashira, Tymon, Noisekick, Sandy Warez, Miss K8, paar nummer van Mad Dog, Negative A, Bloodcage

, Dj Producer, I:Gor, Drokz & Akira.
- Genoeg ruimte om lekker los te gaan bij de meeste acts waar ik was.
Negatieve punten:
- Geen drinken meer kunnen halen om 23:00 exact. Flauwe mensen.
- Geluid op mainstage (teveel bass, weinig hoog), in de Human Canonball bij Meagashira (zacht en bass viel soms weg), geluid in Early tent: veel te zacht en slechte akoestiek. Alleen op sommige plaatsen resoneerde het wel ok.
- (Gebrek aan) sfeer op de main. Ik wilde er weg want ik werd zelfs beetje depri door de vraag: is dit nou hardcore anno 2013

ik zou het zo graag anders zien, maar helaas.
- Drukte bij Noisekick. Geen ruimte om los te gaan.
- Weinig bekenden gezien uit de omgeving.
- Bier smaakte me niet goed. Ook maar 3/4 bier genomen. Ik denk dat ik kap met alcohol. Het voegt echt geen reet toe.
- Lenny Dee. Ik verwachtte early terror ofzo, maar het was veel langzamer en langdradiger.
- Kwartier langer door op de main. Hierdoor hoorde ik deze onzin op de fiets en opnieuw bekroop mij dat angstige, depressieve gevoel.