hardcoresjors schreef:
partybasher schreef:
hardcoresjors schreef:
Heeeuy, weer iemand die er geen hol van snapt xD
Vertel, wat snap jij wel wat anderen niet snappen?
Dat smaken verschillen, misschien vind jij grote namen aantrekkelijk in een line-up, maar de meeste hier dus totaal niet, en als namen als bijv. Tieum, Unexist, AoF en MT ontbreken is een line-up voor mij dus niet echt boeiend xD
En hardstyle op 'the hardcore festival' klopt gewoon niet, straks komt er nog een hardstyle area op masters of hardcore...
Ik kom persoonlijk niet voor de grotere namen... ben zelf voornamelijk in de HKV te vinden ieder jaar, waar niet de 'grotere namen' optreden. MC Metal D, I:gor, lowroller, vexer, bonehead , drokz, akira, Tymon, dat zijn namen waar ik het voor doe , en als ik ze niet ken, vind ik het even goed, zolang ze metal d maar in de HKV houden. Ik houd zelf niet zo van mainstream en hardstyle, ben meer van de alternatieve substijlen (terror, crossbreed, of dat gemixed, industrial, etc) .
Verder snap ik niet helemaal dat je zegt dat sommige mensen niet zo van grote namen houden, en je dan juist als voorbeeld de grotere namen noemt die volgens jou ontbreken in de line up. Gasten als Tieum, Unexist en Art of Fighters zijn drie van de grootste namen in de scene. Als je het feest niet boeiend vind omdat die namen ontbreken, doe je het dus wel voor de grote namen. Ik word persoonlijk liever verrast door live acts die ik niet ken.
Verder denk ik dat die hardstyle area juist goed is om groter publiek te trekken. En zoals ik al zei, ik heb mensen mee kunnen sleuren die anders nooit mee waren gegaan, en die hebben nauwelijks bij de hardstyle stage gestaan. Ik zie ook niet een probleem in 1 hardstyle stage, die staat toch in het gebied waar je niet normaal los kunt gaan (het zand, zwaar irritant). Wat voor een problemen zie jij in een hardstyle stage, behalve dat het niet in dat hokje ' hardcore' past?