Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:09 

Waarom altijd dat gezeur over de hardstyle? is toch mooi, kun je jouw niet zo hardcore vrienden meenemen onder het mom van 'ze hebben ook hardstyle'

En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.

I am not bothered, dit word weer het geweldigste feest van het jaar :D (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:20 

Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
En als je deze line up kut vind, vond je dat waarschijnlijk ook voorgaande jaren.

Onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

Heeeuy, weer iemand die er geen hol van snapt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
Waarom altijd dat gezeur over de hardstyle? is toch mooi, kun je jouw niet zo hardcore vrienden meenemen onder het mom van 'ze hebben ook hardstyle'

I am not bothered, dit word weer het geweldigste feest van het jaar :D (L) (L) (L)

Ja dus? Dan sta je nog in je eentje bij de Hardcore stages?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:28 

Dakpan schreef:
partybasher schreef:

Onzin.

Zo enorm verschillend is de line up anders niet van vorig jaar en jaar daarvoor.
De grotere namen zijn ieder jaar hetzelfde :D

@ B
Basshunterzz schreef:
partybasher schreef:

Ja dus? Dan sta je nog in je eentje bij de Hardcore stages?

Klopt, maarja, heb ik sowieso met mn vrienden. Ik de hele dag pendelen tussen HKV en industrial, zij naar de oldschool en main enzo. Sowieso gewoon lekker hele dag los gaan, no friends needed !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:36 

Ik zie overigens inderdaad dat de line up wel veranderd is (tot vorig jaar was het ieder jaar redelijk hetzelfde)
Maar toch zie je een tien-twintigtal namen elk jaar weer hier. Ik noem maar wat:
Noize suppressor (soms zelfs door de dag heen op meerdere areas)
Akira
Drokz
Metal D
Producer (eindelijk in de HKV :yay: )
Bonehead
Mad dog
Tha Watcher
Tymon
Justice

Maar het is niet erg, waarom iets veranderen wat perfect is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:38 

hardcoresjors schreef:

Vertel, wat snap jij wel wat anderen niet snappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:22 

Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
hardcoresjors schreef:

Dat smaken verschillen, misschien vind jij grote namen aantrekkelijk in een line-up, maar de meeste hier dus totaal niet, en als namen als bijv. Tieum, Unexist, AoF en MT ontbreken is een line-up voor mij dus niet echt boeiend xD
En hardstyle op 'the hardcore festival' klopt gewoon niet, straks komt er nog een hardstyle area op masters of hardcore...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:37 

hardcoresjors schreef:
partybasher schreef:
hardcoresjors schreef:

Dat smaken verschillen, misschien vind jij grote namen aantrekkelijk in een line-up, maar de meeste hier dus totaal niet, en als namen als bijv. Tieum, Unexist, AoF en MT ontbreken is een line-up voor mij dus niet echt boeiend xD
En hardstyle op 'the hardcore festival' klopt gewoon niet, straks komt er nog een hardstyle area op masters of hardcore...

Ik kom persoonlijk niet voor de grotere namen... ben zelf voornamelijk in de HKV te vinden ieder jaar, waar niet de 'grotere namen' optreden. MC Metal D, I:gor, lowroller, vexer, bonehead , drokz, akira, Tymon, dat zijn namen waar ik het voor doe , en als ik ze niet ken, vind ik het even goed, zolang ze metal d maar in de HKV houden. Ik houd zelf niet zo van mainstream en hardstyle, ben meer van de alternatieve substijlen (terror, crossbreed, of dat gemixed, industrial, etc) .

Verder snap ik niet helemaal dat je zegt dat sommige mensen niet zo van grote namen houden, en je dan juist als voorbeeld de grotere namen noemt die volgens jou ontbreken in de line up. Gasten als Tieum, Unexist en Art of Fighters zijn drie van de grootste namen in de scene. Als je het feest niet boeiend vind omdat die namen ontbreken, doe je het dus wel voor de grote namen. Ik word persoonlijk liever verrast door live acts die ik niet ken.

Verder denk ik dat die hardstyle area juist goed is om groter publiek te trekken. En zoals ik al zei, ik heb mensen mee kunnen sleuren die anders nooit mee waren gegaan, en die hebben nauwelijks bij de hardstyle stage gestaan. Ik zie ook niet een probleem in 1 hardstyle stage, die staat toch in het gebied waar je niet normaal los kunt gaan (het zand, zwaar irritant). Wat voor een problemen zie jij in een hardstyle stage, behalve dat het niet in dat hokje ' hardcore' past?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

partybasher schreef:
Verder snap ik niet helemaal dat je zegt dat sommige mensen niet zo van grote namen houden, en je dan juist als voorbeeld de grotere namen noemt die volgens jou ontbreken in de line up. Gasten als Tieum, Unexist en Art of Fighters zijn drie van de grootste namen in de scene. Als je het feest niet boeiend vind omdat die namen ontbreken, doe je het dus wel voor de grote namen. Ik word persoonlijk liever verrast door live acts die ik niet ken.

Dat zijn persoonlijke voorbeelden :P
En vooral omdat Tieum er vorig jaar ook was, maar opzich vond ik de line-up van vorig jaar ook niet heel bijzonder

partybasher schreef:
Verder denk ik dat die hardstyle area juist goed is om groter publiek te trekken. En zoals ik al zei, ik heb mensen mee kunnen sleuren die anders nooit mee waren gegaan, en die hebben nauwelijks bij de hardstyle stage gestaan. Ik zie ook niet een probleem in 1 hardstyle stage, die staat toch in het gebied waar je niet normaal los kunt gaan (het zand, zwaar irritant). Wat voor een problemen zie jij in een hardstyle stage, behalve dat het niet in dat hokje ' hardcore' past?

Dominator is sowieso al druk zat, waarom zou je dan nog meer volk willen trekken xD
Hardstyle hoort gewoon niet thuis op zo'n feest en als ik al die neppe 'mooiboys' die op hardstyle af komen wil zien ga ik wel naar een hardstyle feest ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:58 

Donateur

Ik ben geen neppe mooiboy, maar ik zou toch wel een uurtje bij de hardstyle stage willen staan op Dominator. Heb je dan ook last van me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik ben geen neppe mooiboy, maar ik zou toch wel een uurtje bij de hardstyle stage willen staan op Dominator. Heb je dan ook last van me?

Jullie klagen toch zelf ook altijd over die dagjesmensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Gvd ik vlieg deze dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:03 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Gvd ik vlieg deze dag :(

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:10 

Hardtraxx Veteran

Kaartje is binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:39 

Hardtraxxer

We gaan deze week kaartjes bestellen. Dit is het enige feest waar ik nog een keer naar toe wil. :thumbsup:

Edit: Kaartjes zijn binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:22 

niet aanwezig... ben dan op vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:16 

Kaartje gekocht. Gaat heel vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Kaartje gekocht. Gaat heel vet worden!

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:47 

Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee of het dit jaar nog uitverkocht raakt en zo ja wanneer ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:19 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
Iemand enig idee of het dit jaar nog uitverkocht raakt en zo ja wanneer ongeveer?

als het gebeurt zal het denk weer net als vorig jaar rond de laatste weken ervoor zijn denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig. Uiteraard heel groot deel van de dag te vinden bij hardstyle en heb er al aardig veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Uiteraard heel groot deel van de dag te vinden bij hardstyle

Uiteraard? Hoezo is dat "uiteraard" op Dominator :/

Also, vriendin van me heeft 2 kaarten gewonnen en ik krijg de andere, dus kan mijn eigen weer verkopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:17 

Hardtraxx Addict

Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Er moet meer gezeurd worden op het feit dat er hardstyle is hoor jongens. Hardstyle is echt kut op een hardcorefestival!!!!

Anders ga je gewoon even weg Jipstink.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten