Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


On January 3rd 2015 the Training Sessions album tour will take place for the first time in the new year. This time DJ Thera will take over Luxor Live in Arnhem for an entire evening dedicated to the diverse sound that’s produced from his heart. Together with Theracords and MBFH, Luxor Live will have a night full of special performances that any fan should be a part off.
Mark the date in your calenders: there will be no better way to start off your 2015!

Time:
22:00 – 05:00

Timetable:
22.00 - 23.00 Matt Fasten
23.00 - 00.30 Prefix & Density
00.30 - 01.30 B-Front
01.30 - 02.00 DJ Thera vs B-Front
02.00 - 03.00 DJ Thera
03.00 - 03.30 Jason Payne
03.30 - 04.00 Jason Payne vs. DJ Thera
04.00 - 05.00 Wavolizer
Hosted by MC The Gambler

Age:
18+ (ID required)

Tickets:
Last tickets can be purchased at http://bit.ly/TSLuxorTickets for € 15 ,-

Location and address:
Luxor Live
Willemsplein 10
6811 KB Arnhem

Parking:
The parking garage right under central station:
Willemstunnel 1 - 6811 KZ Arnhem

Social Media:
DJ Thera’s Training Sessions Album Tour @ Luxor Live Facebook event: http://bit.ly/TSLuxorLive

Onverwacht aanwezig! Hoor goede verhalen over deze locatie zoals geluid, ben dus erg benieuwd :)
Ook tof dat ik bij de laatste Wavolizer Hardstyle set kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat hier al een topic voor was :P

Voor als die er niet is, ben ook aanwezig, ik vind de line-up toch wel leuk, maar ik denk dat ik niet was gegaan als Wavolizer er niet was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had nog gezocht maar vond alleen die van Club Rodenburg en Zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 04:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben er bij :thumbsup: Wavolizer nog nooit live mogen aanschouwen, ben heel benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :D Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk mensen! Tot vanavond :thumbsup: Gaan er een memorabele editie van bouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat ik hier niet bij kan zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie avond gehad, B-front en later samen met Thera was echt prachtig, Vond het echt opvallend hoe goed de sfeer was, weinig mensen vdk gezien, bijna alleen maar liefhebbers, en iedereen keihard mee bleren met de nummers. Op een gegeven moment had B-front de muziek meer uit dan aan omdat het publiek toch de hele melodie schreeuwde haha, echt heel mooi! Vergelijkbaar met de Theracords Celebrates avond in Luxor. top :D

Maar zoals ik eerder in dit topic al meldde was dit de eerste keer Wavolizer voor mij, en heb echt veel vette nummers gehoord, maar denk dat het echt goed is dat hij full-on voor industrial gaat, kon merken dat de zaal leeg liep tijdens zijn set en dat er veel mensen niet zo goed wisten wat ze er mee aan moesten.

Ik zelf hoorde daar ook bij, kon veel oudere Wavolizer tracks echt waarderen, en een paar van die potten en pannen nummertjes ook wel, maar zat gewoon echt veel tussen waar ik zeer weinig mee kon...

Die outside agency remix van Done was wel echt heeeeel erg lekker live :love:

Toch mooi om nog een keer live meegemaakt te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mooie avond gehad, B-front en later samen met Thera was echt prachtig, Vond het echt opvallend hoe goed de sfeer was, weinig mensen vdk gezien, bijna alleen maar liefhebbers, en iedereen keihard mee bleren met de nummers. Op een gegeven moment had B-front de muziek meer uit dan aan omdat het publiek toch de hele melodie schreeuwde haha, echt heel mooi! Vergelijkbaar met de Theracords Celebrates avond in Luxor. top :D



Tijdens B-Front vond ik de sfeer in zijn algemeenheid goed maar voor de rest vond ik het maar tam en los zand. Geluid was voor het grootste gedeelte van de avond ook ruk :x .
Ook veel van dezelfde soort tracks in 1 set gehoord, jammer.
De sets van Matt Fasten, Prefix & Density, B-Front vs. Thera, Thera solo, Jason Payne vs. Thera en Wavolizer staken er bovenuit :) .

Mijn verslag staat hier:
http://partyflock.nl/report/13071:DJ-Th ... ng-Session
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik heb lekker gehakt op de muziek met de bijbehorende bokkensprongen :D Was erg leuk om te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk verslag, goed onthouden wat iedereen gedraaid heeft zeg haha, handig :thumbsup:

Ja je kan het qua sfeer anders ervaren hebben, moet zeggen dat ik op een gegeven moment wel redelijk in de olie was :beer: dus persoonlijk heb ik erge lol gehad met iedereen haha.

Vond het vooral opvallend dat het heel anders was dan de gemiddelde raw feestjes van tegenwoordig, geen doorgesnoven militanten om je heen enzo >.<

Nou stoor ik me daar niet eens zo heel erg aan normaal, maar vond het wel leuk om te zien dat het gister zo anders was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Leuk verslag flevoboys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Leuk verslag, goed onthouden wat iedereen gedraaid heeft zeg haha, handig :thumbsup:

Ja je kan het qua sfeer anders ervaren hebben, moet zeggen dat ik op een gegeven moment wel redelijk in de olie was :beer: dus persoonlijk heb ik erge lol gehad met iedereen haha.

Vond het vooral opvallend dat het heel anders was dan de gemiddelde raw feestjes van tegenwoordig, geen doorgesnoven militanten om je heen enzo >.<

Nou stoor ik me daar niet eens zo heel erg aan normaal, maar vond het wel leuk om te zien dat het gister zo anders was :)


Thnx! Ik hou de tracks wel bij hoor anders is het geen doen :P ,
Nee wat mensen betreft heb je gelijk maar ik mistte een sfeer die ik normaal vaak wel voel op feesten.

Maximumraver schreef:
Leuk verslag flevoboys :thumbsup:

Thnx :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Niemand kou gevat of last gehad van vervelende ambassadeurs? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was eerder te warm :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 03:00 
 
Hardtraxx Elite

Morgen (nouja, vandaag voor de bijdehante mensen onder ons) komt de set van Wavo online :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Morgen (nouja, vandaag voor de bijdehante mensen onder ons) komt de set van Wavo online :love: :love:


Nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Morgen (nouja, vandaag voor de bijdehante mensen onder ons) komt de set van Wavo online :love: :love:

Ik wil je niet teleurstellen hier, maar het gaat hier niet om een opname van afgelopen zaterdag :)

Citaat:
Interested in reliving it? Then a podcast miiiight appear here tomorrow ;)

Hij heeft een podcast gemaakt waarin hij 5 jaar Wavolizer samengevat heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
ramon038 schreef:
Morgen (nouja, vandaag voor de bijdehante mensen onder ons) komt de set van Wavo online :love: :love:

Ik wil je niet teleurstellen hier, maar het gaat hier niet om een opname van afgelopen zaterdag :)

Citaat:
Interested in reliving it? Then a podcast miiiight appear here tomorrow ;)

Hij heeft een podcast gemaakt waarin hij 5 jaar Wavolizer samengevat heeft.

Ah oke! Zie de tracklist nu. Dikke prima alsnog :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=926322727380990
(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
De sets van Matt Fasten, Prefix & Density, B-Front vs. Thera, Thera solo, Jason Payne vs. Thera en Wavolizer staken er bovenuit


6 van de 8 sets staken er bovenuit?
Staken er dan niet 2 onderuit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas met de fiets gevallen, de vrijdag ervoor, en daarbij mijn pols zwaar gekneusd. Baalde dat ik niet meer kon gaan, en Matt Fasten niet kon supporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
flevoboys schreef:
De sets van Matt Fasten, Prefix & Density, B-Front vs. Thera, Thera solo, Jason Payne vs. Thera en Wavolizer staken er bovenuit


6 van de 8 sets staken er bovenuit?
Staken er dan niet 2 onderuit?


Slim bekeken :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten