Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Thera Invites

The Apollo
Helden (Limburg)

Line up:

Thera
Frequencerz
Geck-o
Heatzone
Blackburn
Brahz

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brahz? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Brahz? :lol:

huis dj van de apollo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat me niet om de Dj maar om de naam :P

Of het is S'up Brah? (Net als is south park) wat een maffe naam is.
Of het is Bh's
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahnweisig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bumpje!
Een feest met deze line-up voor €5 verdient meer aandacht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 18:01 
 
Artiest

Andere links:

https://www.facebook.com/#!/events/234934256634012/?fref=ts
https://partyflock.nl/party/231805:DJ_Thera_invites.html

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:03 
 

Fuzzylogic schreef:
Ahnweisig

ik ook. samen met de fiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ahnweisig

ik ook. samen met de fiets?


Doe maar niet, Q-Base lag nog tussen ons in en was goed te doen maar dit is 50,5 kilometer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:09 
 

hmm oke. dan doen we taxi. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat meer aan dit te denken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Bumpje!
Een feest met deze line-up voor €5 verdient meer aandacht :$


zeker ^^ en dat op fiets afstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij een halfuurtje met de auto, maar dat overleef ik ook nog wel ^^

Waarschijnlijk wel aanwezig trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 18:25 
 

Fuzzylogic schreef:
Ik zat meer aan dit te denken.

Afbeelding

jow is goed. doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:

Waarschijnlijk wel aanwezig trouwens :thumbup:



nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topic is wel heeeel ver weg gezakt!

Timetable staat erop:
22.­00 - 00.­00 Heatzone
00.­00 - 00.­30 Geck-o / Geck-e
00.­30 - 01.­00 Dj Thera vs Geck-o
01.­00 - 01.­30 Frequencerz
01.­30 - 02.­00 Dj Thera vs Frequencerz
02.­00 - 02.­45 Dj Thera
02.­45 - sluit Blackburn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Voor mij een halfuurtje met de auto, maar dat overleef ik ook nog wel ^^

Waarschijnlijk wel aanwezig trouwens :thumbup:


Van waar moet je komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 22:25 
 

omg. eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij weet ook alles he koekje :$

Maar inderdaad, dus Nijmegen is een beetje om, Sander...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 00:05 
 

The Skribbler schreef:
Jij weet ook alles he koekje :$

Maar inderdaad, dus Nijmegen is een beetje om, Sander...

I know everything.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jij weet ook alles he koekje :$

Maar inderdaad, dus Nijmegen is een beetje om, Sander...


Snap ik, nja ik kijk wel ff, als het goed is gaan er een paar bekenden uit Sittard, misschien dat ik dan eerst naar Sittard ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas... Maat van me moet uitgerekend dan zijn verjaardag vieren, niet meer aanwezig dus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:29 
 

hdhessel schreef:
zin in :yay:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 12:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaaaaaaa het is bijna zover!! Op t oog lijkt het misschien gewoon n klein feestje in een plaatselijke discotheek, maar persoonlijk is deze boeking echt een mijlpaal voor me :D Als 15 jarig jochie probeerde ik hier (met succes overigens xd ) binnen te komen en zette ik mijn eerste stappen in het uitgaansleven en nu 93 jaar later :P mag ik er zelf staan met een eigen avond :love:

De timetable is nog net iets aangepast, ik ga ook nog een half uurtje met Pim meedraaien :D

22.­00 - 23.30 Heatzone
23.30 - 00.00 Heatzone & Dj Thera
00.­00 - 00.­30 Geck-o
00.­30 - 01.­00 Dj Thera vs Geck-o
01.­00 - 01.­30 Frequencerz
01.­30 - 02.­00 Dj Thera vs Frequencerz
02.­00 - 02.­45 Dj Thera
02.­45 - sluit Blackburn
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten