Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:03 
 

:worship:

gefeliciteerd Pieter, dat je t zover hebt weten te schoppen :D

Welke beveiliging staat aan de deur?

Ik wil zaterdag nog een lekkere verrassing meebrengen :D

mare over je tt:
Die locatie is wel stevig genoeg om al het geweld aan te kunnen?

State of Mind wordt wel gedraaid toch?
:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als ze de blokken midden in ze zaal maar weg halen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
:worship:

gefeliciteerd Pieter, dat je t zover hebt weten te schoppen :D

Welke beveiliging staat aan de deur?

Ik wil zaterdag nog een lekkere verrassing meebrengen :D

mare over je tt:
Die locatie is wel stevig genoeg om al het geweld aan te kunnen?

State of Mind wordt wel gedraaid toch?
:$

Thanks! Gewoon de beveiliging vd Apollo zelf voor zover ik weet, vuurwapens enzo dat soort verrassingen gaat niet lukken he xd

En je weet wat ik van verzoekjes vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:49 
 

ow crap ja tuurlijk xd

ja tuurlijk geen vuurwapens.
iets lekkers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, auto van mama is kapot :( daar wilde ik mee gaan rijden... even kijken of ik iets anders kan regelen, anders helaas niet aanwezig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 11:50 
 

Heb er zin in! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot vanavond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Heb er zin in! :worship:
Jaaa, ik ook!

Ik zag trouwens net dat ik jou als mattie op PF heb...! Hoezo heeft jouw artiestenaccount daar een Zweeds vlaggetje?

The Skribbler schreef:
Kut, auto van mama is kapot :( daar wilde ik mee gaan rijden... even kijken of ik iets anders kan regelen, anders helaas niet aanwezig :cry:

Flink balen man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:21 
 

Vos dicere?


Ik heb een hele grote voorkeur naar zweden. zeker als ik met pensioen ga dan ben ik daar te vinden :P


Maar hoe heet jij dan op PF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Vos dicere?
Ik heb een hele grote voorkeur naar zweden. zeker als ik met pensioen ga dan ben ik daar te vinden :P
Maar hoe heet jij dan op PF?

Zelfde als hier, maar dan met een z ervoor en zonder . erachter. :P

Zie mijn mainstream onderschrift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig :( :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Lastminute aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:07 
 

PierrePruuk schreef:
Lastminute aanwezig :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:07 
 

Qz. schreef:
En-er-gy schreef:
Vos dicere?
Ik heb een hele grote voorkeur naar zweden. zeker als ik met pensioen ga dan ben ik daar te vinden :P
Maar hoe heet jij dan op PF?

Zelfde als hier, maar dan met een z ervoor en zonder . erachter. :P

Zie mijn mainstream onderschrift.

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 06:10 
 

God jongens,

genieten op de manier van Ben!

De hele avond een godse plek,

alleen:

----geluid(volgende keer wil ik t beter doen....)
--------Lichtshow(hallo???!?!?! auto programma, ga een eind fietsten/.....)

++ De theracords-familie :cool:
++++Geweld van de bovenste plank van Pieter!
+++Melissa en dr blikje xd
++drankprijzen: 1.90 incl. btw.

voor herhaling vatbaar al mogen die opblaasjongens en hun chiwawa meisjes thuisblijven.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 16:50 
 
Artiest

Wat een geweldig feest was dit!! ­ :D
Hier mijn tracklist voor de geïnteresseerde:
https://www.facebook.com/notes/blackbur ... 7823344142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 19:01 
 

Blackburn schreef:
Wat een geweldig feest was dit!! ­ :D
Hier mijn tracklist voor de geïnteresseerde:
https://www.facebook.com/notes/blackbur ... 7823344142

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 19:18 
 
Hardtraxxer

Blackburn schreef:
Wat een geweldig feest was dit!! ­ :D
Hier mijn tracklist voor de geïnteresseerde:
https://www.facebook.com/notes/blackbur ... 7823344142


Zo dan wat een dikke tracklist !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
----geluid(volgende keer wil ik t beter doen....)

Ik vond het geluid nog best goed eigenlijk... Misschien lag het eraan dat mijn verwachtingen niet al te hoog waren.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten