moonstarevents schreef:
Om even antwoord te geven of wij bewust hebben gekozen voor de theaterzaal is het antwoord ja.
Dit omdat wij zelf vna mening zijn. dat als je het in de grote zaal doet. Iedereen gaat hangen. Dit uit ervaring op Hurricane Returns dat ook dit jaar nog zal plaatsvinden in De Leeren Lampe namens een andere organisatie.
Een ander voordeel van de theaterzaal ipv de grote zaal is dat alle discotheek gangers standaard naar de grote zaal gaan .Zo heeft oa een Luna hier een x gestaan. En omdat de discotheek jongeren gewend zijn dat in de grote zaal voor iedereen wat gedraaid word.Was het zelfs zo dat ze aan Luna vroegen of hij yes-r of ali b wou draaien. En omdat je nu in een andere zaal zit. Zul je niet zo snel jongeren hebben die niks met de muziek hebben. Ook al merkte je afgelopen zaterdag ook wel dat je dat niet helemaal kan voorkomen.
En op de mening om misschien een wat grotere naam neer te zetten. Kan ik zeggen dat wij dit betreft Destination X niet direct gaan doen. Dit omdat wij op dit concept dj talent willen neer zetten die op grotere evenementen hebben bewezen dat zij zeer zeker talent zijn voor de toekomst. En veel potentie en talent hebben om het in de toekomst nog ver te kunnen schoppen.
Hierdoor krijg je ook variatie en geen standaard setjes zoals je vaak bij grotere namen ziet.
dat laatste ben ik ook wel met je eens, dj talent is toch de toekomst en die durven idd gewaagder te draaien, had zelf ook mee gedaan aan contest

....dat ga ik de volgende keer ook zeker doen, en dat van de theaterzaal heb je ook wel een punt, Hurricane was idd pas toen ze richting de hardcore gingen dat meer mensen de dansvloer opgingen, en als je twee aparte zalen hebt zoals op Destination X dan heb je wel echt ' alleen ' mensen die de muziek vet vinden, denk wel dat het beter is als het de volgende keer ook in de theaterzaal komt, en is eral een eventuele planning weer?