Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoe draaide Dymonic eigenlijk? Is een goeie maat van me dus ben een beetje benieuwd :$

hij draaide best lekker, kan me alleen niet meer alle platen herinneren maar zaten zeker goeie tussen, o.a Let It Go, Strike, No Time To Sleep, en ook nog 1 of 2 saifam platen verder weet ik het niet meer :$ ...mixwerk was gewoon dik in orde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

ja Dymonic draaide erg stevig! kan alleen nooit herinnern wat ze gedraaid hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Vond het een te gek feest :-) MSE is erg goed bezig !!!

Citaat:
ok mooi :)...kvond idd ook erg goed geregeld allemaal daar, komen er nog meer feesten aan in leren lampen van MSE?


Wij zijn blij dat iedereen zo tevreden is. Wij zelf waren bang dat de opkomst lager zou zijn ivm xxlerator en neophyte in zak. Gelukkig was de opkomst boven verwachting. Voor de mensen die vroegen waarom het geluid op bepaald moment zachter moest. Dit kwam omdat een buurman aan de andere kant van de straat klaagde dat de kopjes van de tafel trilde.

Ook om even te antwoorden of we wat vaker hier gaan doen, wij gaan volgende week met De Leeren Lampe na Evalueren. En wij hopen dat wij de kans krijgen dit vaker te doen. Om onze visie door te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ok super, erg benieuwd of er meer van dit soort avonden komen was echt heerlijk, en komen er dan ook eventueel weer dj contesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:32 
 
Hardtraxx Newbie

Intervention schreef:
ok super, erg benieuwd of er meer van dit soort avonden komen was echt heerlijk, en komen er dan ook eventueel weer dj contesten?


Als er een volgende editie komt.Zal er zeker weer een dj contest komen.Talent blijft de toekomst!

Eigenlijk lees ik alleen maar positieve reacties. Waar wij ook zeer blij mee zijn. Alleen ben ik ook benieuwd naar de min punten zodat als we dit vaker doen.We het concept kunnen verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik twijfel of de theaterzaal wel de juiste zaal is geweest weet niet hoeveel invloed jullie hier op hebben.
Aan de ene kant zouden jullie de volgende keer ook een wat grotere plubliekstrekker proberen te kunnen krijgen.
Aan de andere kant vond ik het ook wel lekker dat er geen vervelende schijt jochies waren zoals je nog wel is ziet in dijk met psyko punkz etc :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zaal had miss wat groter gemogen, kwa artiesten vond ik het goed want grotere artiesten draaien vaak minder gewaagt, en volgende keer zeker weer een theracords artiest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

nee alsjeblieft geen PP of noisecontrollers en in die richtingen dan ben ik niet van plan om te komen die promoten niks anders dan zichzelf :thumbdown:
hou het lekker op wat onbekendere artiesten bijv: Deetox, Geck-o (ook wel een grote naam maar niet zo groot als NC) en dat soort artiesten misschien Spoontech artiesten like Dark Pact :P
maar bij een Psyko Punkz haak ik al snel af omdat ik daar totaal niks mee heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat NC een lekkere set neer kan zetten, maar zou graag weer een theracords artiest of idd spoontech zien om de avond af te ronden :)
miss een wat kleinere fusion artiesten zoals Profite of Frequencerz zou ook dik zijn...geluid en lichtshow was gewoon dik in orde en sweer was erg goed...Darl Pact is ook zeker geen slecht idd dat soort artiesten durven vaak gevarieerder te draaien dus is de set leuker om naar de luisteren en los op te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

ik hou zelf totaal niet van NC, al helemaal niet wat ze de laatste tijd uitbrengen. happy en slap imo. dus dan zou ik persoonlijk afhaken ;)
zelf had ik qua lichtshow iets meer verwacht ook omdat met Hurricane Returns het toch meer had en dit x in de hoofdzaal ook lasers stonden maar verder bedrukt dat de pret niet :P
alleen lasers zijn duur maar daar bemoei ik me verder niet mee maar misschien een tip voor de organisatie + dat ik het podium een beetje te simpel vond. had beter aangekleed gekunt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

Om even antwoord te geven of wij bewust hebben gekozen voor de theaterzaal is het antwoord ja.
Dit omdat wij zelf vna mening zijn. dat als je het in de grote zaal doet. Iedereen gaat hangen. Dit uit ervaring op Hurricane Returns dat ook dit jaar nog zal plaatsvinden in De Leeren Lampe namens een andere organisatie.

Een ander voordeel van de theaterzaal ipv de grote zaal is dat alle discotheek gangers standaard naar de grote zaal gaan .Zo heeft oa een Luna hier een x gestaan. En omdat de discotheek jongeren gewend zijn dat in de grote zaal voor iedereen wat gedraaid word.Was het zelfs zo dat ze aan Luna vroegen of hij yes-r of ali b wou draaien. En omdat je nu in een andere zaal zit. Zul je niet zo snel jongeren hebben die niks met de muziek hebben. Ook al merkte je afgelopen zaterdag ook wel dat je dat niet helemaal kan voorkomen.

En op de mening om misschien een wat grotere naam neer te zetten. Kan ik zeggen dat wij dit betreft Destination X niet direct gaan doen. Dit omdat wij op dit concept dj talent willen neer zetten die op grotere evenementen hebben bewezen dat zij zeer zeker talent zijn voor de toekomst. En veel potentie en talent hebben om het in de toekomst nog ver te kunnen schoppen.

Hierdoor krijg je ook variatie en geen standaard setjes zoals je vaak bij grotere namen ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moonstarevents schreef:
Om even antwoord te geven of wij bewust hebben gekozen voor de theaterzaal is het antwoord ja.
Dit omdat wij zelf vna mening zijn. dat als je het in de grote zaal doet. Iedereen gaat hangen. Dit uit ervaring op Hurricane Returns dat ook dit jaar nog zal plaatsvinden in De Leeren Lampe namens een andere organisatie.

Een ander voordeel van de theaterzaal ipv de grote zaal is dat alle discotheek gangers standaard naar de grote zaal gaan .Zo heeft oa een Luna hier een x gestaan. En omdat de discotheek jongeren gewend zijn dat in de grote zaal voor iedereen wat gedraaid word.Was het zelfs zo dat ze aan Luna vroegen of hij yes-r of ali b wou draaien. En omdat je nu in een andere zaal zit. Zul je niet zo snel jongeren hebben die niks met de muziek hebben. Ook al merkte je afgelopen zaterdag ook wel dat je dat niet helemaal kan voorkomen.

En op de mening om misschien een wat grotere naam neer te zetten. Kan ik zeggen dat wij dit betreft Destination X niet direct gaan doen. Dit omdat wij op dit concept dj talent willen neer zetten die op grotere evenementen hebben bewezen dat zij zeer zeker talent zijn voor de toekomst. En veel potentie en talent hebben om het in de toekomst nog ver te kunnen schoppen.

Hierdoor krijg je ook variatie en geen standaard setjes zoals je vaak bij grotere namen ziet.


dat laatste ben ik ook wel met je eens, dj talent is toch de toekomst en die durven idd gewaagder te draaien, had zelf ook mee gedaan aan contest :P....dat ga ik de volgende keer ook zeker doen, en dat van de theaterzaal heb je ook wel een punt, Hurricane was idd pas toen ze richting de hardcore gingen dat meer mensen de dansvloer opgingen, en als je twee aparte zalen hebt zoals op Destination X dan heb je wel echt ' alleen ' mensen die de muziek vet vinden, denk wel dat het beter is als het de volgende keer ook in de theaterzaal komt, en is eral een eventuele planning weer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

Wij hebben volgende week weer een gesprek met De Leeren Lampe. En gaan dan ook na evalueren. En hopen dat we toezegging krijgen om het vaker te doen. Denkende aan 3 of 4 x per jaar indien de mogelijkheid er voor is .. Maar dat is afwachten wat de Leeren Lampe wil. En hurricane returns zal dit jaar ook zoizo dit jaar in Lampe weer plaatsvinden. Wat wij zelf ook een goed concept vinden. Daar word talent gecombineerd met wat grotere namenDus hopelijk komen er straks 2 concepten voor de hardere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:59 
 
Hardtraxx Newbie

En even terugkomende op de lasers in de grote zaal. Wij hoorden 3 dagen van te voren pas dat er in de grote zaal een complete lasershow geregeld was. Maar het is zeker iets wat wij mee gaan nemen naar de volgende keer. Als dit in de mogelijkheden ligt en er een volgende keer komt.

Ook kwa aankleding gaan we dan proberen weer wat nieuws neer te zetten. Het was voor ons de eerste x dat wij ook de aankleding op ons namen. Normaal in Pand 3 komt er helemaal geen aankleding aan te pas. Maar we nemen de opmerkingen hierover mee en gaan hier dan ook zeker wat mee doen.

Wij als kleine organisatie weten dat ook wij nog heel veel kunnen leren. En zullen alle reacties zowel positief als negatief hierin meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat de toekomst gaat brengen, heb op Hurricane en Destination X erg dikke avond gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

mooi, erg goeie organisatie is Moonstar events :)
en ik hoop er zeker ook een keer te kunnen draaien :$
ik heb me ook heel erg vermaakt op Hurricane en Destination X :thumbsup:
ga zo door en ik hoop dat er snel een volgende editie komt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 13:30 
 
Hardtraxx Newbie

Wij kunnen melden dat wij een goed en positief gesprek hebben gehad met De Leeren Lampe.
En er een 2e editie van Destination X komt. Dit word wel na de zomer. Wij gaan nog om de tafel met de lokatie voor een datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moonstarevents schreef:
Wij kunnen melden dat wij een goed en positief gesprek hebben gehad met De Leeren Lampe.
En er een 2e editie van Destination X komt. Dit word wel na de zomer. Wij gaan nog om de tafel met de lokatie voor een datum.


oeh kan ik nu al naar uitkijken :thumbsup:
hopelijk komt er weer een contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

Intervention schreef:
moonstarevents schreef:
Wij kunnen melden dat wij een goed en positief gesprek hebben gehad met De Leeren Lampe.
En er een 2e editie van Destination X komt. Dit word wel na de zomer. Wij gaan nog om de tafel met de lokatie voor een datum.


oeh kan ik nu al naar uitkijken :thumbsup:
hopelijk komt er weer een contest?


De contest zal altijd een standaard ding bij Destination X zijn. Dus die komt er ook zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moonstarevents schreef:
Intervention schreef:
moonstarevents schreef:
Wij kunnen melden dat wij een goed en positief gesprek hebben gehad met De Leeren Lampe.
En er een 2e editie van Destination X komt. Dit word wel na de zomer. Wij gaan nog om de tafel met de lokatie voor een datum.


oeh kan ik nu al naar uitkijken :thumbsup:
hopelijk komt er weer een contest?


De contest zal altijd een standaard ding bij Destination X zijn. Dus die komt er ook zeker.


super, ga dan zeker weer poging wagen en hoop nu wel te winnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Het duurde iets langer dan gepland. Maar hier is die dan. 12 januari 2013 weer een nieuwe editie van destination x
feesten/destination-x-12-01-2013-de-leeren-lampe-raalte-t30305.html
http://www.facebook.com/OfficialDestinationX
https://partyflock.nl/party/234367:Destination_X.html
http://www.facebook.com/events/509469779082584/
http://www.facebook.com/officialmoonstarevents/events
Afbeelding
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten