Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Deetox schreef:
Aangezien winnende mensen niet reageren op hun email of mensen mailen die een kaartje willen winnen maar achteraf blijkt dat ze niet kunnen >.< ...... bied ik bij deze 2 gastenlijst plaatsen aan!! Enigste wat je moet doen is !!!!! JA !!!!!!!! zeggen ;-)

EDIT: Wel zeker weten dat je kan! :lol:

ik zou samen met mn broertje die gastenplekken wel willen :$


Stuur namen maar even door naar [email protected] ^^
PM mag ook :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
b-ram schreef:
Pittig :huh:

hai B Ram

Veel plezier/succes zaterdag ;)
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Deetox schreef:
b-ram schreef:
Pittig :huh:

hai B Ram

Veel plezier/succes zaterdag ;)

Thank Ya !! .. Jij at the Matrixx neem ik aan ? zo ja .. have fun :) geef pieter maar een kus van me :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
jeone schreef:
Ga sws wel iemand desnoods iemand die ik vaag ken zolang ik niet alleen fiets is het best

je komt uit raalte? ik ben ook aanwezig :)


Neen uit heino :)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Forbidden Kick schreef:
jeone schreef:
Ga sws wel iemand desnoods iemand die ik vaag ken zolang ik niet alleen fiets is het best

je komt uit raalte? ik ben ook aanwezig :)


Neen uit heino :)

ow oke na misschien zie ik je wel maar herken je toch niet haha :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxxer

Wie zou er vanavond graag na Destination X willen? Stuur een pb en ik zet 2 van jullie op de gastenlijst! :)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dymonic schreef:
Wie zou er vanavond graag na Destination X willen? Stuur een pb en ik zet 2 van jullie op de gastenlijst! :)

ik heb al 2 gastenplekken maar er komt ook nog een vriend mee kan ik die erop laten zetten? zo ja zijn naar is Willem Ebenau
alvast bedankt
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vnaaf iedereen die heengaat :-)
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gearriveerd strak vooran in me blouse
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was vet! :D
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rikkk schreef:
Was vet! :D


Was inderdaad zeker te doen. was alleen zo lam en kapot als een tientje :P
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een feest zeg :yay:
wat een dikke platen draaide Tartaros, Dymonic en dan vooral Deetox :worship:
echt serieus mijn nieuwe heldin wat een set en wat een drive in het mixwerk :yay:

Tartaros: dark age, numb, light seems dark, they come for you, chemical, distorted remix, invictus, Emergence,
Deetox, disturbia remix, envoirment remix, once upon a time, state of mind, do the happy face, distorted mind en ga zo maar door, werd echt super gedraait :worship:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

bam was echt een ziekelijke feestje :worship:
toch nog 1 hardtraxxer ontmoet. :thumbsup: was zeer geslaagd en gezellig!
ben kapot en 2uur over de terugweg gedaan :P
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
wat een feest zeg :yay:
wat een dikke platen draaide Tartaros, Dymonic en dan vooral Deetox :worship:
echt serieus mijn nieuwe heldin wat een set en wat een drive in het mixwerk :yay:

Tartaros: dark age, numb, light seems dark, they come for you, chemical, distorted remix, invictus, Emergence,
Deetox, disturbia remix, envoirment remix, once upon a time, state of mind, do the happy face, distorted mind en ga zo maar door, werd echt super gedraait :worship:


hier sluit ik me volledig bij aan!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

@jeone: toen was je 5euri kwijt :cool:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
@jeone: toen was je 5euri kwijt :cool:


aha ik vond het ook al vreemd dat ik er 60 ekkies door heen had gejaagd! xd
Hoe staat het btw met de foto's?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Forbidden Kick schreef:
@jeone: toen was je 5euri kwijt :cool:


aha ik vond het ook al vreemd dat ik er 60 ekkies door heen had gejaagd! xd
Hoe staat het btw met de foto's?

haha :lol: foto's moet je bij Intervention zijn, ze staan op de pc maar nog niet op hardtraxx maar komt goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
jeone schreef:
Forbidden Kick schreef:
@jeone: toen was je 5euri kwijt :cool:


aha ik vond het ook al vreemd dat ik er 60 ekkies door heen had gejaagd! xd
Hoe staat het btw met de foto's?

haha :lol: foto's moet je bij Intervention zijn, ze staan op de pc maar nog niet op hardtraxx maar komt goed :thumbup:

@ Jeone: als je ff je email stuur dan upload ik ze voor je en dan stuur ik ze je :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

done, :D
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeone schreef:
done, :D

heb ze via pb gestuurd :P...was iets sneller :$ :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

stuur de foto's met deetox erop ook naar diana zelf :P naar haar mail :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Kick schreef:
stuur de foto's met deetox erop ook naar diana zelf :P naar haar mail :thumbup:

foto's zijn verzonden :)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Forbidden Kick schreef:
stuur de foto's met deetox erop ook naar diana zelf :P naar haar mail :thumbup:

foto's zijn verzonden :)

En ontvangen :-) En bedankt voor de complimenten :D

Vond het een te gek feest :-) MSE is erg goed bezig !!!
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Intervention schreef:
Forbidden Kick schreef:
stuur de foto's met deetox erop ook naar diana zelf :P naar haar mail :thumbup:

foto's zijn verzonden :)

En ontvangen :-) En bedankt voor de complimenten :D

Vond het een te gek feest :-) MSE is erg goed bezig !!!

ok mooi :)...kvond idd ook erg goed geregeld allemaal daar, komen er nog meer feesten aan in leren lampen van MSE?
Bericht Geplaatst op 30 jan 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe draaide Dymonic eigenlijk? Is een goeie maat van me dus ben een beetje benieuwd :$
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten