Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

De app doet het hier onwijs goed! Geen drops in kwaliteit, makkelijk verbinding met Chromecast. Telefoon geeft wel aan dat de app batterij vreet maar vind ik meevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 19:39 
 
Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
die nwe Wildstylez tracks :love:

Idd :loving: Bass Modulators remix van Colors of the Night klonk ook goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

De nieuwe TnT platen in de set van Coone :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sefa & Peacock op die boot, ik was vantevoren niet enthousiast over die stream, maar dit was echt onverwacht en erg vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sefa & Peacock op die boot, ik was vantevoren niet enthousiast over die stream, maar dit was echt onverwacht en erg vet! :worship:


Eenschhhhh :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SefaGod
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die set is van begin tot eind echt genieten, bijzonder vet gedaan, denk dat ze daar neit snel meer aan gaan tippen qua stream/setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bah bah dat was een partijtje maaiwerk van de bovenste plank :love:
frenchcore icm piano en vioolgenot is ook een gouden combi :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat er gebeurt met jullie site q-dance, maar ik probeer inmiddels bijna een uur in te loggen. Krijg iedere keer weer melding dat ik me email moet invullen om een login link via mail te krijgen. Maar die login link werkt vervolgens voor geen meter. Ook als ik wachtwoord invoer, loopt ie vast.

Top, echt super fijn dit.

Edit: Geweldig, dan kom ik erdoor heen en kan ik alleen een dediqated ticket kopen. Wil gewoon me voucher gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alles om die 50 euro maar uit je te schudden, begint toch echt trieste vormen aan te nemen dit. Lekker expres het voor tickethouders zo moeilijk maken dat ze noodgedwongen alsnog betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Edit: Geweldig, dan kom ik erdoor heen en kan ik alleen een dediqated ticket kopen. Wil gewoon me voucher gebruiken.
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Ik geef toe, zeer verwarrend en wss zo gemaakt dat mensen worden "verleidt" Dediqated te kopen voor 50 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
makrooy schreef:

Edit: Geweldig, dan kom ik erdoor heen en kan ik alleen een dediqated ticket kopen. Wil gewoon me voucher gebruiken.
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.
Ik geef toe, zeer verwarrend en wss zo gemaakt dat mensen worden "verleidt" Dediqated te kopen voor 50 euro


Ja, heb het uitgevogeld. Bizar slecht geregeld dit. Vind dit niks voor q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mafiapraktijken :P :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Een kameraad van mij heeft door aanschaf van tickets meerdere codes ontvangen om de stream (gratis) te bekijken. Heeft iemand enig idee hoe, waar en of dit werkt? Wanneer ik inlog zie ik namelijk alleen de opties om te upgraden naar Dediqated of via PPV een ticket te fixen..


hurricane schreef:
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.

Als t niet werkt dan kan t zijn dat alleen degene die de kaarten heeft aangeschaft, de voucher code in zijn account kan gebruiken. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
TropicalDanny schreef:
Een kameraad van mij heeft door aanschaf van tickets meerdere codes ontvangen om de stream (gratis) te bekijken. Heeft iemand enig idee hoe, waar en of dit werkt? Wanneer ik inlog zie ik namelijk alleen de opties om te upgraden naar Dediqated of via PPV een ticket te fixen..


hurricane schreef:
Je moet de dediqated niet aanvinken en vervolgens gewoon op Next klikken. Dan kom je vervolgens alsnog bij Defqon @ home ticket.

Als t niet werkt dan kan t zijn dat alleen degene die de kaarten heeft aangeschaft, de voucher code in zijn account kan gebruiken. Maar zeker weten doe ik dat niet.


Heb het gevonden, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee wanneer de sets online komen op Q network?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vet gedaan allemaal tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!

Vond het nogal tenenkrommend hoe die Voidax achter de draaitafels stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
TropicalDanny schreef:
Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!

Vond het nogal tenenkrommend hoe die Voidax achter de draaitafels stond :P


Hoe dan? Juist verfrissend tussen al die zoutzakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus een code maar kan deze nergens invoeren.
Op de app moet ik elke x inloggen, daarna zoek ik de stream.
Kan het nergens vinden, alleen dat ik weer moet upgraden naar een ander account voor 15 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is die app/website aids zeg met die login link, waar je bij elke nieuwe pagina weer uitlogt

En ik kan m'n paswoord ook niet aanpassen, want dat is via de login link :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q Dance rant
Maar idd ww aanpassen gaat niet, iedere keer zit je met die login link
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
TropicalDanny schreef:
Kijk ik nou zo scheel of staan Udex en D-Attack er echt niet tussen? Shame on you Q.. :P

OT: Hyped voor B-Front & Voidax! De passie waarmee die 2 achter de decks staan is echt genieten en een schoolvoorbeeld van hoe het zou moeten!

Vond het nogal tenenkrommend hoe die Voidax achter de draaitafels stond :P


Hoe dan? Juist verfrissend tussen al die zoutzakken

Tuurlijk is het fijn om een energiek iemand te zien draaien, maar om nou bij letterlijk ieder geluidje een beweging te moeten maken.. niet helemaal mijn ding haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je wel wbt Voidax, heb dat ook een beetje! Het is een beetje much, maar geloof wel dat het oprecht is en niet "gemaakt" ofzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten