Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt die power hour movie straks nog ergens?
Heb 'm gisteren op YouTube ergens een stukje kunnen kijken (slecht schermopname) maar die is logischerwijs al verwijderd.

Ik begreep van iemand met een abbo dat ie in de app met membership niet te kijken is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik begreep van iemand met een abbo dat ie in de app met membership niet te kijken is?

Zag op de insta van SEFA, dat zijn set met Dr. Peacock morgen online komt (bericht is inmiddels wel al verwijderd).
Dus verwacht de andere sets ook de aankomende dagen op "Q-Dance Network".
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 22:37 
 
Hardtraxxer

Ik kan toch maar moeilijk aan die achterlijk hoog gepitchte kicks wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 22:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Q-Dance :worship: Wat een achterlijk goeie productie(s) weer! 4 dagen lang ontzettend genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 23:38 
 
Hardtraxxer

Damn , Q doet het gewoon weer. Heerlijke sets , goed film werk . 2 endshows , een dikke power hour movie. Kan niet wachten om volgend jaar weer terug te zijn op de holy grounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Komt die power hour movie straks nog ergens?


Power Hour zat echt een bult werk en originaliteit in, complimenten daarvoor. Maar vond er eerlijk gezegd geen bal aan >.< ze moeten natuurlijk het beste er van maken in deze situatie, maar een toneelstukje met muziek er onder deed mij persoonlijk niet zoveel. Zat echt af te tellen voor er weer normale muziek kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer goed genoten de afgelopen dagen, alleen wat hadden er veel artiesten simpele kick edits van eigen/oude platen. Vooral zondag merkte je dit. Power Hour movie was top. Keek er totaal niet naar uit, maar met deze setting heb ik me zeer goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel jammer dat de sets niet meer publiekelijk toegankelijk zijn :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand dat setje van Heady heeft hou ik mij wel aanbevolen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wel jammer dat de sets niet meer publiekelijk toegankelijk zijn :( .

Zal later wel geupload worden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Komt die power hour movie straks nog ergens?


31 Juli pas op Q-Dance Network.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Wat een dikke legends set is dit zeg :worship:


Dik? Begin was inderdaad veelbelovend maar al vrij snel waren de oudere platen alweer opgeborgen en werd er overgegaan tot het draaien van nieuwe platen.

@Q-Dance Wat is het nut van een Legends set als er nagenoeg alleen maar dezelfde platen worden gedraaid als in een normale DJ-set? Dit was de laatste twee jaren ook al het geval en nu dus weer. Ik hoop niet dat dit de trend gaat worden tijdens een Legends set, iets waar ik altijd erg naar uitkeek op Defqon maar op deze manier ken ik net zo goed een normale DJ-set bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lennard95 schreef:
Wat een dikke legends set is dit zeg :worship:


Dik? Begin was inderdaad veelbelovend maar al vrij snel waren de oudere platen alweer opgeborgen en werd er overgegaan tot het draaien van nieuwe platen.

@Q-Dance Wat is het nut van een Legends set als er nagenoeg alleen maar dezelfde platen worden gedraaid als in een normale DJ-set? Dit was de laatste twee jaren ook al het geval en nu dus weer. Ik hoop niet dat dit de trend gaat worden tijdens een Legends set, iets waar ik altijd erg naar uitkeek op Defqon maar op deze manier ken ik net zo goed een normale DJ-set bezoeken.


Villain zei aan het einde van de set dat de legends stonden voor the past, present en future dus ga er maar van uit dat dit zo blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als iemand dat setje van Heady heeft hou ik mij wel aanbevolen :whistle:


Stuur maar PB voor een linkje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Revolting Against schreef:
Als iemand dat setje van Heady heeft hou ik mij wel aanbevolen :whistle:


Stuur maar PB voor een linkje :)


Naar mijn weten is dit hier niet toegestaan heren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Q-Dance :worship: Wat een achterlijk goeie productie(s) weer! 4 dagen lang ontzettend genoten.

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top weekend gehad weer :thumbsup: Alles zat weer heel goed in elkaar en mooie shows gezien. Muzikaal gezien vond ik het toch wel wat minder dan vorig jaar. Zeker vanwege de onmeunig veel edits van toch wel nieuwere platen die voorbijkwamen zoals Patrick ook al zei. Hier heb ik me gisteren ook wel enigszins aan gestoord. Dit viel me het meest op bij Sub Zero Project (wat verder wel een prima setje was), en verder ook genoeg hele fijne sets gehoord.

Gathering helaas gemist, maar bij de after vond ik B-Front en Voidax een heel sterk setje.
Vrijdag waren Crypsis, The Viper, Stormerz en B-Front mijn persoonlijke hoogtepunten.
Zaterdag waren dit Hellfish en Zany en ook Frontliner vond ik een verrassend sterke set neerzetten. MYST was ook heel goed, maar als je alles zo achter elkaar hoort werd het wel beetje veel van hetzelfde. Neemt niet weg dat de platen stuk voor stuk goud waren :thumbsup: Afterparty was ook dikke prima deze avond (op Outsiders na, daar heb ik helemaal niks mee) en ook vrijdag was het eerste deel van de after goed.
Zondag vond ik de sets wat minder interessant, maar alsnog goed vermaakt. Hoogtepunten waren JDX, Max Enforcer en Angerfist.

Legends vond ik wat tegenvallen. The Prophet en Isaac stonden daar nu voor de 2e keer maar ik had daar liever een andere artiest voor gezien. DBSTF is zeker leuk, maar met Isaac erbij leek het bijna wel een DBSTF showcase op een gegeven moment. Ook had ik wat meer oude platen willen horen maar dat is beetje zeiken om het zeiken wellicht. De Isaac platen vielen trouwens wel aardig door de mand. Ze zijn top, maar echt iedere plaat heeft hetzelfde recept en hetzelfde trucje van de laatste 2-3 jaar. Dit ging nogal vervelen op een gegeven moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 22:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Naast dat het een prima productie was heb ik denk ik maar 10% gekeken. Eindshows waren ook weer subliem en Power Hour The Movie was een enorm sterke productie.

Het hele gedoe om die stream werkende te krijgen en de manier waarop Q alsnog een ticket of abonnement uit je wilt persen vind ik blijvend triest. Daarnaast waren de meeste setjes ook niet enorm bijzonder. Hellfish, Formshift, Vince, The Viper, J.D.A., Voidax, TNT en B-Front sprongen er wel bovenuit. Maar eigenlijk waren die tijden van de setjes ook te kort om er echt iets van te maken. Zit je er net in en dan ga je verder en vaak over naar een compleet contrasterend genre. Of de Timetable klopte weer van geen kant en artiesten waren eerder klaar.

Die hele alles door elkaar timetable deed me ook vooral het de helft van de tijd afzetten. Helemaal met zulke korte setjes. Ik snap het wel, want je wil wat verdeling omtrent de genres over de dag zodat je de laatste 5 uur niet alleen hardcore e.d. hebt, maar vaak zat het agressieve werk dwars door het vrolijke. Je kan het qua stijlen toch wel iets meer laten aansluiten, nu leek het meer een grabbelton en wie er uit kwam mocht als volgende draaien.

Dat, met de tijd van de setjes, weinig variatie in de setjes/artiesten en dat gejank om alles op te starten met het schaamteloze spammen en misbruik maken van het abonnement, maakte het wel dat deze stream in schril contrast staat met vorig jaar. Want ondanks dat er nu geld voor werd gevraagd en dat dat abonnement nu gaande is, vond ik de kwaliteit over het geheel een stuk minder dan vorig jaar, min Power Hour, The Movie.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten