Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 20:48 

Hardtraxx Beheerder

Buitenkant van die tenten zijn van veraf altijd erg verwarrend ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Buitenkant van die tenten zijn van veraf altijd erg verwarrend ja :P

haha zo vanne kom we gaan naar grey,

euh wat is dit nou voor herrie dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:03 

Donateur

Zo'n grote tent kan ook alleen de Blue (of Black) zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 21:45 

Hardtraxxer

dj-rico01 schreef:

Kan zeer vet worden, maar is het groot genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 22:34 

Hardtraxxer

Inderdaad, lijkt niet echt veel ruimte te zijn bij de main :/
Achja, we wachten nog wel af op betere foto's, en anders zien we het wel op de dag zelf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 22:56 

Hardtraxxer

Is er al een klein beetje bekend qua timetable?.. Of is het weer een week van te voren?.. hoop dat tatanka weer mag aflsuiten in de blue.. Lekker met 200 man door knalle terwijl de massa naar de main gaat :D.. Hoop ook nog dat wildstylez die pavelow remix in zn set verwerkt, zou koning zijn.. Ik zie al die dagjes mensen al wazig voor zich uit staren.. "was er dan ook een remix van het anthem" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 23:07 

Hardtraxxer

Beter de Viper remix, op die pavelow remix kan ik niet losgaan hoor :huh:
En timetable komt waarschijnlijk volgende week woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2010 23:16 

Hardtraxxer

Die viper emix draait ie zowieso wel.. maar het gaat juist om de afwisseling.. Promo heeft ook ooit Vodoo people in een set verwerkt en iedereen ging los.. Het wordt anders zo'n standaard setje. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 11:38 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers zullen wel afsluiten... alle dagjesmensen kennen hun en Kasparov kan dan nog even wat hardcore klapperen op het eind. En vorig jaar sloot Headhunterz af en kreeg hij een XQ, dus als NC nu afsluit zullen zij bijna zeker wel die XQ krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 11:46 

Hardtraxxer

Is het niet nog een beetje te vroeg voor een XQ voor hun? Bij hhz was er al veel kritiek dat hij nog maar net meedraaide maar de NC draaien nog wel een paar jaar minder mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 11:54 

Hardtraxx Beheerder

tomb schreef:
Noisecontrollers zullen wel afsluiten... alle dagjesmensen kennen hun en Kasparov kan dan nog even wat hardcore klapperen op het eind. En vorig jaar sloot Headhunterz af en kreeg hij een XQ, dus als NC nu afsluit zullen zij bijna zeker wel die XQ krijgen.

De afgelopen 2 jaar sloot de anthem maker toch af? Als ze dat weer doorzetten zal dat dus Wildstylez zijn....

Nu lijkt mij dit niet heel logisch, maar je weet het niet...

We wachten de timetable wel ff af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 14:42 

Hardtraxx Addict

tomb schreef:
En vorig jaar sloot Headhunterz af en kreeg hij een XQ, dus als NC nu afsluit zullen zij bijna zeker wel die XQ krijgen.

kijk dat mensen zeggen: vorige jaar had Headhunterz z'n eigen feest en daarn XQ, en nu Noisecontrollers en die krijgen dan ook eigen XQ, dat snap ik dan nog een beetje, maar dit is toch wel heeeeeel ver gezocht... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:00 

Hardtraxxer

Heeft wildstylez ooit niet eens in een hardbass interview aangegeven dat hij niet zo hard kan klapperen? tenminste in dat team wat die toen zat.. en volgensmij staan er daarvan nu op op main..

Op het einde hoort hardcore vind ik! en idd om dan alle mensen los te laten gaan (waaronder 'dagjesmensen') zal het een hitje worden, maar sommige hitjes zijn toch ook ijselijk om live te horen? your smille remix bijv ;)

trouwens
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6838090/__Tropisch_weer_in_aantocht__.html?p=15,2

:yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:24 

Hardtraxx Beheerder

Ik vertrouw geen weerkundigen mbt het voorspellen van weer over 2 dagen of later. En al helemaal niet de televaag :P

Heeft Defqon ooit een hele dag slecht weer gehad? Volgens mij was het wel heel even slecht weer op Defqon 2007?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 17:35 

Hardtraxxer

Nee eigenlijk geloof ik er ook weinig van want 2dagen geleden was het nog alleen maar regen
maar als ik er nou heilig in blijf geloven komt het misschien wel uiit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 18:07 

Hardtraxxer

Te warm is ook niet lekker, zeker 30 graden niet :) Gewoon net in de 20 is prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 18:18 

Hardtraxxer

zoals vandaag is wel chill, misschien iets te harde wind. Waarmee je dan zeeeeer snel verbrand :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 18:33 

Hardtraxxer

Ik bedoel, een deel van de Hardtraxx leden zijn aanwezig, dus het wordt evengoed wel shinen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2010 21:15 

Hardtraxxer

laten we niet op de zaken vooruit lopen.. Er werd op mijn verjaardag tot de dag ervoor regen voorspeld, en uiteindelijk werd het 22 graden met alleen maar zon.. Dus ik vertrouw die pannenkoeken die het weer voorspellen voor geen meter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 14:39 

Donateur

Defqon.1 Festival

Op zaterdag 12 juni vindt Defqon.1 Festival weer plaats op Almere Strand. Hieronder vind je alles wat je als bezoeker moet weten.

Citaat:
Uitverkocht
Defqon.1 is uitverkocht. Wij raden af op de zwarte markt kaarten aan te schaffen. Alle kaarten worden op echtheid gescand.

Legitimatie
Er wordt streng op leeftijd gecontroleerd, ook als je er ouder uitziet! De minimumleeftijd is 18 jaar. Zorg dat je geldige legitimatie bij je hebt, anders kom je er niet in! Een kopie wordt NIET als geldige legitimatie gezien.

Timetable
De timetable wordt (zoals bij elk Q-dance feest) de woensdag voor het evenement bekend gemaakt.

Defqon.1 Live on air!
Defqon.1 wordt live uitgezonden op Q-dance.nl en via de ether op 105.8 in een straal van ongeveer 15 kilometer rond het festivalterrein. De uitzending vindt plaats van 11:00 uur tot 23.00 uur op etherfrequentie 105.8. Stem dus thuis of in de auto af op Q-dance Radio!

Ga goed voorbereid op reis!
Voor Defqon.1 Festival is het station Almere Strand in gebruik. Check NS.nl voor een reisadvies van deur tot deur. En koop een retourtje bij de kaartautomaat.
Let op! Als je verder moet met de trein, let dan op je aansluiting voor de terugreis. Gok niet op de laatste trein, deze kan erg druk zijn waardoor je misschien niet mee kunt.

Check ook van tevoren nog vananaarbeter.nl voor recente wegwerkzaamheden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Busreizen
Organiseer je zelf een busreis, stuur dan snel een mail naar [email protected] en meld je bus aan, dit kan tot vrijdag 11 juni 15:00 uur. Je ontvangt dan alle informatie die je nodig hebt en informatie over parkeren. Er zijn nog enkele bustickets te verkrijgen via Eventravel.nl.

Entrees
Dit jaar werken we met verschillende entrees, let goed op bij welke entree je naar binnen komt, hier moet je namelijk ook weer naar buiten. Bij elke uitgang staat aangegeven waar deze naar toe leidt (trein, bussen en/of parkeerplaatsen).

Digitale Camera’s
Op Q-dance evenementen is het toegestaan fotocamera's mee te nemen (digitaal maar ook spiegelreflex). Ook zijn filmcamera's toegestaan, behalve de professionele filmapparatuur.

Kluisjes
Ook bij Defqon.1 zijn alleen kluisjes te huur, er is dus geen garderobe! De huur van een kluisje bedraagt EUR 6,- en de borg is EUR 5,-. Je kunt tijdens het festival bij je kluisje om hier spullen uit te halen of bij te stoppen. Let goed op bij welke entree je je kluisje huurt.

Drugs
Wij conformeren ons aan het lokale beleid van de officier van justitie:
Op dit evenement geldt een zero tolerance beleid, dit houdt in dat zowel hard drugs als soft drugs verboden zijn. Als er bij jou een pil of een joint wordt aangetroffen zal je van overheidswege worden overgedragen aan de politie, je mag hierna het evenement niet meer betreden.

Spullen
We krijgen veel vragen over het meenemen van spullen. Eten en drinken mogen niet het terrein op. Deodorant en zonnebrand mogen alleen mee naar binnen als ze in de originele afgesloten verpakking zitten. Spuitbussen onder druk en parfumflesjes mogen niet mee.

Defqon.1 CD
Ook wordt er van Defqon.1 weer een CD uitgebracht. Deze is te krijgen in de Free Record Shop stand op het festivalterrein. Verdeeld over 4 CD's staan 3 mixen van Wildstylez, Kamui en Mad Dog, tevens is de vierde CD gevuld met "The Sound of Defqon.1".

PIN automaten
Op Defqon.1 zijn PIN-automaten aanwezig, echter werken deze niet altijd even goed. We raden daarom aan om sowieso voldoende cash-geld mee te nemen naar Defqon.1.

Let op jezelf… En op een ander.
Een hele dag feesten doet meer met je dan je denkt. Kom daarom voorbereid naar Defqon.1 toe. Drink en slaap genoeg en houd er rekening mee dat het ’s avonds kan afkoelen.
Tot slot is ons motto altijd ‘samen uit samen thuis’, let dus op je vrienden en elkaar!

Dat je het ff weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 14:49 

Hardtraxx Elite

Camping net geboekt! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

http://img412.imageshack.us/img412/1830/sdc10815.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/9636/sdc10813u.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:29 

Hardtraxx Beheerder

Even opbouw plaatjes als link aub. Zijn mensen die het pas willen zien als ze bij Defqon zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:40 

Donateur

Jor-D schreef:
Even opbouw plaatjes als link aub. Zijn mensen die het pas willen zien als ze bij Defqon zijn ;)

Idd... dat is juist het vette van het net binnen komen lopen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2010 15:43 

Hardtraxx Beheerder

Zal mij benieuwen wat ze er van maken. De 2008 stage is heel moeilijk te overtreffen denk ik zo. Wat een vette stage was dat :loving:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten