Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:58 

Donateur

Partyflock:

Citaat:
gister kijkje wezen nemen even praatje gemaakt met de beveiliging en we mochten toen even kijkje nemen en rondje lopen omdat er toch nog niet zo heel veel staat, ze waren in het midden bezig gevraagd wat ze daar komt en ze zeiden de mainstage, de tent waar vorig jaar de main stond staat al helemaal en helemaal achteraan waar in 2008 de main was komt ook een buitenstage en ze waren bezig een 2e tent aan het opzetten

Ben benieuwd! Ik zie een mainstage in het midden meer zitten eigenlijk, dan is het toch meer het "centrum" van je feest wat een main ook moet zijn :)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Benieuwd naar de main :drool:

Ze hebben mij wijsgemaakt (maar ik geloof het helemaal niet), dat dit jaar de laatste Defqon.1 is? >.<
Vergunning voor deze locatie loopt af dacht ik?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Partyflock:

Citaat:
gister kijkje wezen nemen even praatje gemaakt met de beveiliging en we mochten toen even kijkje nemen en rondje lopen omdat er toch nog niet zo heel veel staat, ze waren in het midden bezig gevraagd wat ze daar komt en ze zeiden de mainstage, de tent waar vorig jaar de main stond staat al helemaal en helemaal achteraan waar in 2008 de main was komt ook een buitenstage en ze waren bezig een 2e tent aan het opzetten

Ben benieuwd! Ik zie een mainstage in het midden meer zitten eigenlijk, dan is het toch meer het "centrum" van je feest wat een main ook moet zijn :)

Klinkt fijn, kan ik gauw switchen van area naar area.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:36 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Partyflock:

Citaat:

Klinkt fijn, kan ik gauw switchen van area naar area.

Geen kaarten dus niet aanwezig :S
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:51 

Hardtraxx Beheerder

dawasiknie schreef:
...de tent waar vorig jaar de main stond...

Stond er een tent bij de mainstage vorig jaar? :P Kan ik me niets van herinneren

Maar we krijgen dus een beetje dit idee als ik het goed begrijp? (red is inmiddels een stuk groter natuurlijk)
Afbeelding

Laat de jaarlijkse Defqon1 mainstage speculatie beginnen :corn:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:56 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:

Stond er een tent bij de mainstage vorig jaar? :P Kan ik me niets van herinneren

Maar we krijgen dus een beetje dit idee als ik het goed begrijp? (red is inmiddels een stuk groter natuurlijk)
Afbeelding

Laat de jaarlijkse Defqon1 mainstage speculatie beginnen
:corn:

Klok klok klok :D

en daar zo in het midden lijkt me ook wel vetjes! Zin in!!
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 00:00 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:

Hij bedoelt waarschijnlijk dat er NU een tent staat waar vorig jaar de main stond ;)

Wordt er trouwens nog gemeet of niet?
Ik kan niet garanderen dat ik erbij ben als er een meeting komt, maar als ik in de buurt ben wil ik wel even een kijkje nemen :)
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 10:58 

Donateur

Jor-D schreef:
dawasiknie schreef:

Afbeelding

Laat de jaarlijkse Defqon1 mainstage speculatie beginnen :corn:

Het is een beetje onduidelijk omschreven maar hij zegt volgens mij dat er een tent op de plek staat waar de main vorig jaar heeft gestaan.

Het wordt dus een beetje dit idee:
http://www.ruudvaneijk.nl/pages/portfol ... uide02.jpg
Alleen zou dat nu iets te klein zijn dus wordt area 5 en area 6 verplaatst naar ergens anders, wss het extra stukje strand waar men vorig jaar de mainstage had.

Mgoed, partyflock he ;) Dus laten we het maar even afwachten :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:02 

Aan het typen...

Mainstage over dwars lijkt me niet verstandig, als je kijkt hoeveel mensen er vorig jaar er stonden:
Afbeelding
en de rest die daar nog achter stond..
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:17 

Hardtraxx Veteran

Tering he :drool: hoe doen ze dat op decibel dan?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:19 

Hardtraxx Beheerder

Ik vond de mainstage vorig jaar ook een beetje raar als je kijkt naar voorgaande jaren (locatie, vorm, "stampvloer gebied")

Natuurlijk wel top dat Q-dance steeds bezig blijft om dingen uit te proberen. Mogen ze ook wel eens met hun mainstage line-ups doen :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:20 

Donateur

Citaat:
hoe doen ze dat op decibel dan?

Op Decibel loopt niet driekwart van het feest op de mainstage rond :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Citaat:
hoe doen ze dat op decibel dan?

Op Decibel loopt niet driekwart van het feest op de mainstage rond :P

Dat is waar, tenminste wat ik hoor :) (ben nog nooit op een festival geweest).
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 11:52 

Aan het typen...

Bij decibel was het ook over de lengte maar dan meer middenop het terrein met 1 of 2 (weet ik zo niet meer) grote poorten in de stage, waardoor je onder de stage van de main door kon lopen naar de stages die er achter lagen, was wel vet bedacht, en gelukkig liep er ook nog een breed pad om de stage heen, zodat je niet door de mensen massa heen hoefde. De Mainstage werd aan beide kanten afgeschermd door vipdecks, waardoor de hele breedte van het strand niet volliep. Iets wat je wel gaat krijgen als je de stage over dwars plaatst. De vipdeck achter beperkte de grootte van de main iets te veel, waardoor het soms een beetje uitpuilde.

edit: het waren 2 poorten:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 12:05 

Donateur

In 2006 hadden ze dat dus op Defqon ook ongeveer, alleen dan zonder de barren en decks aan de waterkant en zonder doorlooppoortjes.

http://q-dance.nl/q/page/pictures_playe ... -_17062006

Denk die 2 tenten weg die achteraan staan en het kan prima, bedenk dat het echt een heel breed stuk is.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 12:12 

Hardtraxx Veteran

De stage van 2006 vind ik echt mooi,
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 13:13 

Hardtraxx Veteran

Opzich lijkt me een stage in het midden wel super, maar dan moet je nog wel goed van de ene kant van het terrein naar de andere kant van het terrein (door of langs de red) kunnen. Misschien als je de red met de achterkant naar het water zet en dat je daar achter dan nog ruimte overlaat om langs te lopen...?

Vind 't verder wel nice dat het dan wat breder zou zijn, aangezien je vorig jaar echt een soort "rij" voor de main had. (zoals je ook op de foto goed kan zien).
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 14:08 

Donateur

Net nog ff gekeken en de main komt dus echt in het midden te staan. Op de plek van vorig jaar staat inderdaad een tent.

Beter :cool:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:53 

Hardtraxx Veteran

zaterdag
12-06-2010

Max. temp. 19 °C
Min. temp. 11 °C
Afbeelding
Regenkans 66%
Regen in mm 3.8 mm
:slow:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 15:55 

Hardtraxx Elite

is er ook ooit een goede weersvoorspelling geweest van een dag van te voren?
laat staan 2 weken :P
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
zaterdag
12-06-2010

Max. temp. 19 °C
Min. temp. 11 °C
Afbeelding
Regenkans 66%
Regen in mm 3.8 mm

Volgens mij waren de voorspellingen vorig jaar ook alles behalve rooskleuring xd
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 17:45 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
zaterdag
12-06-2010

Max. temp. 19 °C
Min. temp. 11 °C
Afbeelding
Regenkans 66%
Regen in mm 3.8 mm

haha waar keek je op? toen ik smiddags keek, geen regen alleen wat bewolking ;)

waarschijnlijk hebben jullie het er al over gehad. ik kom er dus net achter dat charly en theo niet zullen afsluiten, wat gaan die dan draaien? en volgensmij is de organisatie vergeten hoe ze het vorig jaar gedaan hebben ;)
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 18:01 

Hardtraxxer

Ik zag op een andere site ook 80% regenkans >.<

Charley en Theo zullen wel een langzame happyhardcore set weggeven denk ik...
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

Bisde schreef:
Chukkels schreef:
zaterdag
12-06-2010

Max. temp. 19 °C
Min. temp. 11 °C
Afbeelding
Regenkans 66%
Regen in mm 3.8 mm

haha waar keek je op? toen ik smiddags keek, geen regen alleen wat bewolking ;)

waarschijnlijk hebben jullie het er al over gehad. ik kom er dus net achter dat charly en theo niet zullen afsluiten, wat gaan die dan draaien? en volgensmij is de organisatie vergeten hoe ze het vorig jaar gedaan hebben ;)

Buienradar
Bericht Geplaatst op 31 mei 2010 20:09 

Hardtraxx Addict

die voorspellen alleen maar regen, daar verdiene ze aan :P
naja ik wacht het nog wel af, ze hebben al moeite met een dag vooruit voorspellen
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten