Nee dat kan niet, maar hoeveel kaarten worden er eigenlijk verkocht?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
gvd, waarom laad die pagina niet! 
Gewoon 4 besteld, en ook 4 binnen via de email. 
Totaal dus mooi 6.
Totaal dus mooi 6.
Last edited by Danny H on , edited 1 time in total.
toen ik op 5 seconden stond werd ik weer op een uur gezet in de wachtrij, echt ongelooflijk ... 
Wat een tyfusstreek, ben ik aan de beurt, pleuren ze me ineens weer achteraan in de rij en mag ik een uur wachten. Tsja zo krijg ik geen kaartje natuurlijk 
-
G
ja gvd, ik wil op F5 drukken omdat er niks gebeurd! 
zal ik het doen?
zal ik het doen?
dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Na 2 minuten. xDwrote:ja gvd, ik wil op F5 drukken omdat er niks gebeurd!
zal ik het doen?
Een ogenblik geduld alsjeblieft
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
Je behoudt je plek in de wachtrij.
-
G
gedaan
en dit kreeg ik:
Op dit moment worden de reeds gemaakte transacties gecontroleerd, de kaarten waarvan de transactie geannuleerd is, komen direct terug in de verkoop.
enu maar hopen dat ie automatisch weer doorlaad
en dit kreeg ik:
enu maar hopen dat ie automatisch weer doorlaad
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Geduld is een schone zaak, je zult straks blij zijn als je het niet gedaan hebtwrote:ja gvd, ik wil op F5 drukken omdat er niks gebeurd!
zal ik het doen?
Dit staat er bij mij btw:
Een ogenblik geduld alsjeblieft
same slaat echt nergens op ik hoorde nu allang die kaarten te hebben maarja..wrote:Wat een tyfusstreek, ben ik aan de beurt, pleuren ze me ineens weer achteraan in de rij en mag ik een uur wachten. Tsja zo krijg ik geen kaartje natuurlijk
Het zou 4 minuten duren, nu kreeg ik die melding die ik in mn vorige post zette en nu heb ik het ide edat die 4 minuten allang voorbij zijn.
Inderdaad, snap ook niet hoe dat nou weer komt, was ik er echt snel bij, 16 minuten en knallen ze je weer achteraan op een uur...wrote:same slaat echt nergens op ik hoorde nu allang die kaarten te hebben maarja..wrote:Wat een tyfusstreek, ben ik aan de beurt, pleuren ze me ineens weer achteraan in de rij en mag ik een uur wachten. Tsja zo krijg ik geen kaartje natuurlijk
huhh, ik hoefde maar 1 minuut te wachten, dus ik de betaling gedaan.
maar er staat nog steeds geen bevestiging in mn mail en er is ook nog geen geld van mn rekening afgeschreven :S
is dit normaal of heb k nu geen kaartjes ?
maar ff voor de zekerheid weer in de wachtrij gaan staan
maar er staat nog steeds geen bevestiging in mn mail en er is ook nog geen geld van mn rekening afgeschreven :S
was ik bij kaarten bestellen, verbindingsprobleem..
maar gelukkig een maat van me wel doorgekomen!
Defqon.1 2010 Here we come!
maar gelukkig een maat van me wel doorgekomen!
Defqon.1 2010 Here we come!
Meestal duurt dat 2 minuten, voor je een bevestiging krijgt, of kijk in je spamberichten.wrote:huhh, ik hoefde maar 1 minuut te wachten, dus ik de betaling gedaan.
Eindelijk Eventtravel er ook door, 3 bus tickets en 1 entree ticket kunnen krijgen! 
Bij mij stond hij ook al in de spam ja :')wrote:Meestal duurt dat 2 minuten, voor je een bevestiging krijgt, of kijk in je spamberichten.wrote:huhh, ik hoefde maar 1 minuut te wachten, dus ik de betaling gedaan.
-
G
jesus, hoe lang duurt dat checken van de transacties 
4 minuten wachten was het voor die melding kwam over die geannuleerde tickets, ben nu al 10 minuten verder :')
Werkt voortreffelijk dat nieuwe systeem :') :')
Werkt voortreffelijk dat nieuwe systeem :') :')
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013