Dat bedoel ik dus..
Qlimax anthem zal dan wel van BH zijn..
Qlimax anthem zal dan wel van BH zijn..
ga weg hierwrote:Als iemand een code heeft en er niets mee gaat doen maandag dan houd ik me aanbevolen, ga al naar Defqon vanaf 2004 en heb er geen eentje gemist. Wil er dit jaar dus ook weer graag bijzijn. PM me als je een code hebt en m toch niet gaat gebruiken. Thxx alvast.
P.S. ga er niet voor betalen dus daar hoef je me geen berichtjes voor te sturen.
Die is lekker, maar ook weer vrij standaard. Maar bij Hardcore vind ik dat niet zo erg.wrote:enige pluspunt is de black line-up
traxtorm
ind de main van defqon is echtwrote:vind de line up van intents toch lekker dan defqon moet ik eerlijk zeggge
Weet niemand. Er zijn een x aantal presalecodes uitgedeeld, waar een x aantal % niet van gebruikt word (met die ruilhandel wel iets meer gok ik).wrote:Hoe zit het nu eigenlijk met de kaartverkoop ... ?
Hoeveel kaarten worden er in totaal verkocht als verkoop ?
En hoeveel kaarten daarvan zijn met van die pre order codes ?
:')wrote:Hoorde van een maat waar ik dit jaar waarschijnlijk weer mee ga dat ze weer iets doen met codes teminste hij kreeg daar bericht van en hij kon 2 kaarten krijgen..
Hoezo dat dan, via Q-Dance?wrote:Zojuist een code binnen gekregen!!
Dus zeker weten van de partij
http://twitter.com/IboOrgut/status/11586055189wrote:Hoezo dat dan, via Q-Dance?wrote:Zojuist een code binnen gekregen!!
Dus zeker weten van de partij
Ging eerst nog fout bij mij in het betaal proces waardoor ik opnieuw moest beginnen waardoor de code niet meer werkte.wrote:wrote:Hoppaaa. Tickets binnen!