de line-up valt mij behoorlijk tegen, gezien ik toch graag t meest bij de main sta, lijkt allemaal te zeer op mekaar. Dit is natuurlijk wel een uitgelezen mogelijkheid om bij andere tenten te gaan kijken!
Verder snap ik het hele gedoe over labels niet helemaal. I ksnap dat het vreemd is om zo ongeveer alleen Scantraxx op de main te zetten, maar dit vind ik alleen maar vreemd omdat het de super-standaard namen zijn, als ze een frissere Scantraxx dj erbij hadden vond ik dat niet erg. Net zoals bij anthems, het maakt geen donder uit van welk label n anthem komt, als de plaat maar goed is, en de artiest verkozen is omdat hij in het voorafgaande jaar goed aan de weg timmerde, het moet een eer en een beloning zijn om een anthem te mogen maken, en als nou de Scantraxx-dj's toevallig in de periode ervoor allemaal heel goed bezig waren, verdienen zij het om anthems te maken, zelfde geldt voor Fusion, en de andere labels. Dit is zoiets variabels, en ik kan me niet voorstellen dat The Prophet heel de dag loopt te bellen naar Q-dance dat t overal alleenn Scantraxx mag zijn.
Let wel, dit is allemaal hypothetisch