Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Endshow is online,

ik vind het nogal slecht gemixt van brennan heart/qdance,

Net als XY en Pandora, worden gedraaid en als het net lekker begint te klinken word het al over gemixt naar een brennan heart track.

De Endshow zelf afgezien de muziek, ziet het er wel echt super gaaf uit.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten