Hmm zaterdag tickets waren al weg. Zal wel weer Ticketswap campen worden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
THardtraxxer
- 155 posts member since 2018
- last seen Jan 2024
Kun je ook vergeten deze.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Zullen we eerst even kijken hoe het de komende 4 maanden gaat voor we dingen gaan roepen?wrote:Kun je ook vergeten deze.
Beter lassen we Defqon 2021 ook gelijk af, kun je ook vergeten die
Ik hou wel wel serieus rekening mee dat het niet door zal gaan. Als er geen EK komt (in diezelfde periode) , dan is de kans op een Defqon wel erg klein. Ergo, 2020 geen zomerfestivals is mijn voorspelling. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 7 hours ago
Als het ek zich nou in Nederland af zou spelen sloeg die opmerking ergens opwrote:Ik hou wel wel serieus rekening mee dat het niet door zal gaan. Als er geen EK komt (in diezelfde periode) , dan is de kans op een Defqon wel erg klein. Ergo, 2020 geen zomerfestivals is mijn voorspelling. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Het speelt natuurlijk ook wel ontzettend mee dat minstens een kwart van de Defqon gangers uit het buitenland kom...niet te controleren.
Miwer, dat is ook deels zo...wrote:Als het ek zich nou in Nederland af zou spelen sloeg die opmerking ergens opwrote:Ik hou wel wel serieus rekening mee dat het niet door zal gaan. Als er geen EK komt (in diezelfde periode) , dan is de kans op een Defqon wel erg klein. Ergo, 2020 geen zomerfestivals is mijn voorspelling. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Dit EK met al die verschillende Europese landen komt echt ontzettend slecht uit nu.
-
THardtraxxer
- last seen Jan 2024
Waar heeft die man verdedigende middenvelder gespeeld ?wrote:Miwer, dat is ook deels zo...wrote:Als het ek zich nou in Nederland af zou spelen sloeg die opmerking ergens opwrote:Ik hou wel wel serieus rekening mee dat het niet door zal gaan. Als er geen EK komt (in diezelfde periode) , dan is de kans op een Defqon wel erg klein. Ergo, 2020 geen zomerfestivals is mijn voorspelling. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Begin ook aardig bang te worden dat dit niet door gaat. Er zal een hoop moeten veranderen in een korte tijd, maar we houden hoop.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Dat het EK niet door gaat is omdat ze ruimte maken voor nationale competities. Niet direct vanwege corona.wrote:Ik hou wel wel serieus rekening mee dat het niet door zal gaan. Als er geen EK komt (in diezelfde periode) , dan is de kans op een Defqon wel erg klein. Ergo, 2020 geen zomerfestivals is mijn voorspelling. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
-
THardtraxxer
- last seen Jan 2024
Is het nog BELANGRIJK of dit wel of niet door gaat ?
Over 3 maanden is de situatie in NL stabiel.
En kan Defqon.1 doorgaan voor alleen nederlandse bezoekers
-
HHardtraxx Elite
- last seen 7 hours ago
Zo wat zoudrn we dan een top sfeer hebbenwrote:Over 3 maanden is de situatie in NL stabiel.
Precies.
Dan zou ik best wel weer een heel weekend heen willen.
Dan zou ik best wel weer een heel weekend heen willen.
Dat is HEEL belangrijk.wrote:Is het nog BELANGRIJK of dit wel of niet door gaat ?
Fixedwrote:Is het nog BELANGRIJK of deze wel of niet door gaat ?
En: JA!!1!!
wrote:Over 3 maanden is de situatie in NL stabiel.
Hoezo niet?wrote:Is het nog BELANGRIJK of dit wel of niet door gaat ?
-
THardtraxxer
- last seen Jan 2024
De hele wereld in de fik en jullie maken je druk om een of ander FEESTJE ?
Het leven is een feestje en feestjes zijn m'n leven.
Man, jij moet je prioriteiten echt even op een rijtje krijgen.wrote:De hele wereld in de fik en jullie maken je druk om een of ander FEESTJE ?
-
THardtraxxer
- last seen Jan 2024
Tjonge alsof Defqon het aller belangrijkste feest is ...
Iedereen weet allang dat dit Decibel is.
Iedereen weet allang dat dit Decibel is.