Moet nu toch ook echt gaan werken...wrote:Hier ook nog wachtende.. begint nu wel erg lang te duren..
Ticketswap it is
Moet nu toch ook echt gaan werken...wrote:Hier ook nog wachtende.. begint nu wel erg lang te duren..
Ik had na een half uur een nieuw venster geopend, venster wat ik had ook open laten staan. De tweede was er eerder door dan de eerste die ik had geopend. Misschien ook proberen?wrote:Nog steeds in de rij
Om 13:06, was lekker snel.wrote:Iemand er al doorheen?
Blijven proberen, vaak komen nog tickets vrij omdat betalingen mislukken. Zojuist van iemand gehoord dat ie zijn weekendtickets heeft.wrote:Ben er doorheen, maar weekend tickets uitverkocht. Iemand hier 4 Weekendtickets over?
Laptop al uitgezet. Dus 4 weekend tickets gezocht!’wrote:Blijven proberen, vaak komen nog tickets vrij omdat betalingen mislukken. Zojuist van iemand gehoord dat ie zijn weekendtickets heeft.wrote:Ben er doorheen, maar weekend tickets uitverkocht. Iemand hier 4 Weekendtickets over?
wrote:3e jaar op een rij weekendZin in!
Nopewrote:Maar ff voor de goede orde. Dit was de presale voor de mensen die geregistreerd hadden? Komt nog een normale sale toch?
Er komt normale een normale sale... maar alles wat al uitverkocht is in de pre-sale komt daar dus niet meer bijwrote:Maar ff voor de goede orde. Dit was de presale voor de mensen die geregistreerd hadden? Komt nog een normale sale toch?