Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
60 posts member since 2019
last seen Oct 2024
Hoi allemaal, hier een newbie op het forum. Lees al een aantal jaren mee maar nu eindelijk een profiel aangemaakt voor dit topic.. Al 5 jaar boeken wij huisjes bij Europarcs Zuiderzee (voorheen oostappen). In oktober konden ze nog niets zeggen wanneer het weekend te boeken was. Nu krijg ik ineens mail dat de huisjes alleen via Q-dance te boeken zijn :(.

Weet iemand wat de prijzen van vorig jaar waren voor de cottages in de parken? Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden.. prijzen zullen wel verdubbelen tov die van afgelopen jaar.

En anders snel op zoek naar een ander park! Wat een ellende..
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Ik zou snel opzoek gaan naar een ander park. De prijzen via Qdance zijn een stuk hoger
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Marissa wrote:Hoi allemaal, hier een newbie op het forum. Lees al een aantal jaren mee maar nu eindelijk een profiel aangemaakt voor dit topic.. Al 5 jaar boeken wij huisjes bij Europarcs Zuiderzee (voorheen oostappen). In oktober konden ze nog niets zeggen wanneer het weekend te boeken was. Nu krijg ik ineens mail dat de huisjes alleen via Q-dance te boeken zijn :(.

Weet iemand wat de prijzen van vorig jaar waren voor de cottages in de parken? Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden.. prijzen zullen wel verdubbelen tov die van afgelopen jaar.

Vorig jaar in het landal park gezeten dat was zoon 400 euro de man denk dat europarcs in de zelfde prijs klasse zal liggen
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2024
FTN wrote:
Marissa wrote:Hoi allemaal, hier een newbie op het forum. Lees al een aantal jaren mee maar nu eindelijk een profiel aangemaakt voor dit topic.. Al 5 jaar boeken wij huisjes bij Europarcs Zuiderzee (voorheen oostappen). In oktober konden ze nog niets zeggen wanneer het weekend te boeken was. Nu krijg ik ineens mail dat de huisjes alleen via Q-dance te boeken zijn :(.

Vorig jaar in het landal park gezeten dat was zoon 400 euro de man denk dat europarcs in de zelfde prijs klasse zal liggen
Welke was dat dan? Die ik nu heb gevonden is lang niet zo duur :)

[edit]

Oh dat zal dan via de travel&stay packages zijn geweest. Bedankt voor de info! Ik ga het andere park boeken.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Wij hebben een huisje geboekt bij Europarcs Veluwemeer. Kost ons 200 p.p. en er is vanuit daar een taxiservice naar het terrein voor 45 p.p. voor het weekend. :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Hey Marissa hoeissie
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Tering wat een prijzen. Wij hadden dit jaar voor €100 pp een 6 persoonshuisje geboekt in april ofzo :lol:
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2024
Alm1ghty wrote:Hey Marissa hoeissie
Prima hoor, en met jou? :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Marissa wrote:
Buitengewoon. Ben jij de Marissa wie ik denk dat je bent?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Jurheinen wrote:Wij hebben een huisje geboekt bij Europarcs Veluwemeer. Kost ons 200 p.p. en er is vanuit daar een taxiservice naar het terrein voor 45 p.p. voor het weekend. :)
Gezellig zeg wij ook
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Marissa wrote:
FTN wrote:

Welke was dat dan? Die ik nu heb gevonden is lang niet zo duur :)

[edit]

Oh dat zal dan via de travel&stay packages zijn geweest. Bedankt voor de info! Ik ga het andere park boeken.
Klopt idd was travel and stay bij landal veluwemeer, maar dat is dan wel inclusief ticket en vervoer mag ook wel voor die prijs haha
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jurheinen wrote:Wij hebben een huisje geboekt bij Europarcs Veluwemeer. Kost ons 200 p.p. en er is vanuit daar een taxiservice naar het terrein voor 45 p.p. voor het weekend. :)
Zit daar ook (cc: Jordi), maar hoe 200 p.p :P.

Wij hebben een van de betere tokos daar en betalen geloof ik 130 oid.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Broken Balance wrote:

Die 130 is excl. die shuttlebus neem ik aan?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sarabande wrote:
Broken Balance wrote:

Die 130 is excl. die shuttlebus neem ik aan?
Klopt, ik las dat van Jur als 200 + de 45. Daarom leek het me duur :P.
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2024
Heb inmiddels Landal 't Loo geboekt. Iedereen bedankt voor de info!
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Marissa wrote:Heb inmiddels Landal 't Loo geboekt. Iedereen bedankt voor de info!
Rijden er vanaf dit park pendelbussen of dergelijke naar Defqon?
Of hoe regelen jullie het vervoer aangezien dit park 18km van Defqon zit.
Hardtraxxer
last seen May 2026
Die taxi service, kan je dit van te voren met het park afspreken of hoe is dit geregeld?
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 19 days ago
RickZ wrote:
Marissa wrote:Heb inmiddels Landal 't Loo geboekt. Iedereen bedankt voor de info!
Rijden er vanaf dit park pendelbussen of dergelijke naar Defqon?
Of hoe regelen jullie het vervoer aangezien dit park 18km van Defqon zit.
Wij zaten vorig jaar op Landal 't Loo, is niet duur maar je moet inderdaad wel zelf je vervoer regelen. Het percentage Defqon bezoekers op dit park is ook niet zo groot als op bijv. Resort Veluwemeer.

Taxibusje voor 8 man kostte ons 80 euro. Op de terugweg moet je een beetje afdingen, dan staan er 100 taxi's die je mee willen nemen ;)

Bij Veluwemeer gebruiken ze een systeem met muntjes, kostten daar € 8,- per stuk. Óf je pakt een kaart voor 't hele weekend voor € 45,-. Rijden pendelbussen af en aan vanaf Veluwemeer.
Hardtraxxer
last seen May 2026
Super thanks!

Huisje geboekt op Resort Veluwemeer :yay:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Broken Balance wrote:Klopt, ik las dat van Jur als 200 + de 45. Daarom leek het me duur :P.
Ik heb geen idee, ik heb het niet geboekt. Wij hebben de pavillion waterfront (6 personen), ik lees nu dat de prijs wel inclusief de borg is. Helpt natuurlijk niet dat wij een huisje hebben voor 6 personen en we zijn met 5 :P
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:
Marissa wrote:
Buitengewoon. Ben jij de Marissa wie ik denk dat je bent?
Fix :worship:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Jurheinen wrote:
Broken Balance wrote:Klopt, ik las dat van Jur als 200 + de 45. Daarom leek het me duur :P.
Ik heb geen idee, ik heb het niet geboekt. Wij hebben de pavillion waterfront (6 personen), ik lees nu dat de prijs wel inclusief de borg is. Helpt natuurlijk niet dat wij een huisje hebben voor 6 personen en we zijn met 5 :P
Kan je nog een chick hosselen voor op de after
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Jurheinen wrote:
Ah zo, ik reken het inderdaad zonder de borg. Wij hebben precies de zelfde hutjes maar dan met 12 man (2 van die dingen) dus tot op de after :thumbup:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Huisjes zijn weer geboekt! Dit wordt weer een heerlijk weekend :loving:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Hadden we vorig jaar ook geboekt en dit jaar weer! Zijn prima huisjes