Ik heb er vertrouwen in dat je de 'Nieuw topic' knop nog wel weet te vinden. Succes!wrote:Jullie missen echt nog 300 unreleased tracks van de afgelopen maanden in het nieuwe tracks gedeelte trouwens, matig.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die missen we niet, hoor.wrote:Jullie missen echt nog 300 unreleased tracks van de afgelopen maanden in het nieuwe tracks gedeelte trouwens, matig.
-
GHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2022
- last seen Jun 2022
Zal m'n best toen tot de banhammer weer langs komtwrote:Ik heb er vertrouwen in dat je de 'Nieuw topic' knop nog wel weet te vinden. Succes!wrote:Jullie missen echt nog 300 unreleased tracks van de afgelopen maanden in het nieuwe tracks gedeelte trouwens, matig.
Hoe kan iemand zo depressief op zoek naar erkenning van zijn bestaan op zoek zijn 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Gok eerder dat het om te fucken is omdat sommige hier hem niet los kunnen laten.wrote:Hoe kan iemand zo depressief op zoek naar erkenning van zijn bestaan op zoek zijn
-
GHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2022
- last seen Jun 2022
Kijk, met Miwer kan ik praten. 
Emre kan niet zonder dit forum en het forum lijkt niet zonder Emre te kunnen
Mooi man
Weet je wie nu écht voor lul staat?
Fair point, je komt toch nog wel eem op de Silver gluren niet Rik?wrote:View on SoundCloudwrote:Dissonant Poetrywrote: Chaotic Hostility om 18.30 duh
Ckers. Ben er al op tijd bij vrijdag en ik ga ervan uit dat we op de silver beginnen.
Netjes, ben ook wel bij DAE denk ik en bij Nick Moody sowieso.
zou nog wel een korte broek aan doen. shirt kan je thuis latenwrote:Kikkerhoedje is gepakt, meer is niet nodig.
Broek nergens voor nodig, zit alleen maar in de weg tijdens t hoeppiehakken op raw
Ging anders prima zonder hem volgens mijwrote:Emre kan niet zonder dit forum en het forum lijkt niet zonder Emre te kunnen![]()
Mooi man
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2021
- last seen Dec 2024
Iemand dat kan helpen dringend ?
ik heb dus blijkbaar tog via officiele site toendertijd en ticket gekocht voor defqon 1
kreeg dus pas en bericht voor ze te claimen , zo ja gedaan ,dan wou ik ze downloaden via download jou tickets hier!
maar gaf meteen error aan ?
terwel het in mijn paylogic staat...
ik heb dus blijkbaar tog via officiele site toendertijd en ticket gekocht voor defqon 1
kreeg dus pas en bericht voor ze te claimen , zo ja gedaan ,dan wou ik ze downloaden via download jou tickets hier!
-
9
- 8 posts member since 2019
- last seen Oct 2023
Via hier kan je je gekochte tickets opnieuw downloaden: https://customerservice.paylogic.fr/hc/nlwrote:Iemand dat kan helpen dringend ?
Mocht het niet lukken kan je altijd even contact opnemen met de klantenservice.
-
THardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2021
- last seen Dec 2024
Gedaan ,maar kreeg niks opnieuw verzondenwrote:Via hier kan je je gekochte tickets opnieuw downloaden: https://customerservice.paylogic.fr/hc/nlwrote:Iemand dat kan helpen dringend ?
Mocht het niet lukken kan je altijd even contact opnemen met de klantenservice.
-
SHardtraxxer
- 156 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Als ik een DEDIQATED MEMBERSHIP Koop van 5 euro per maand op de Q dance site.
Kan ik dan de livestream dit weekend volgen?
Of moet ik echt de stream pass kopen van defqon ?
Jawel, maar heb het meer over de reacties van forumleden elke keer als hij terug komtwrote:Ging anders prima zonder hem volgens mijwrote:Emre kan niet zonder dit forum en het forum lijkt niet zonder Emre te kunnen![]()
Mooi man
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Hoef je geen stream pass voor te kopen als je een membership neemtwrote:Als ik een DEDIQATED MEMBERSHIP Koop van 5 euro per maand op de Q dance site.
Staat er ook bij trouwens,
BENEFITS INCLUDE:
Access to all (paid) livestreams and the full archive
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Remi, je kan je airmaxjes leggen bij the Shire. Zag het net voorbij komen op insta
Waarschijnlijk gaat dit uit de hand lopen, maar: speciale defqon HT telegram groep:
Eens checken of er animo voor is
https://t.me/+ooram5ZmW3w0ZDA0
Eens checken of er animo voor is
https://t.me/+ooram5ZmW3w0ZDA0
Last edited by Aristo on , edited 1 time in total.
Yes, ik zag het broerneef. Top!wrote:Remi, je kan je airmaxjes leggen bij the Shire. Zag het net voorbij komen op insta
Die afgeragte jongens gaan mooi mee. Zijn echt in een staat van ontbinding. Beide schoenen al nieuwe zolen onder laten zetten, een paar keer laten vastnaaien bij de schoenmaker maar nu is het echt verleden tijd. Denk dat ze 100+ feesten mee zijn gegaan maar dit wordt nu het 3e paar dat richting de shrine mag.