Op dat tijdstip kan jij toch al niet meer eten maat?wrote:Heeft iemand ervaring met zo'n brunch op de Red?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Ben meer benieuwd of ze pepontbijt serveren of niet.
Maar ook wel een oprechte vraag of iemand dat eens gedaan heeft. Ik wilde serieus een helikoptervlucht gaan doen maar die zijn al op.
Ik ben benieuwd of die brunch de moeite is, of je er ook een beetje kunt zuipen enzovoorts.
Ik ben benieuwd of die brunch de moeite is, of je er ook een beetje kunt zuipen enzovoorts.
wrote:De FeStiVal FrOgs, Defqon 14+ tegenwoordig of zo.wrote:kikkers houden van regen
Zouden de Festicats hier nog heen gaan eigenlijk?
Heb ff zitten zoeken maar alleen het welkomtopic is nog terug te vinden 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 3 hours ago
Hahaha na die reacties zijn ze snel gevluchtwrote:Heb ff zitten zoeken maar alleen het welkomtopic is nog terug te vinden
Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger 
Vergeet niet dat ze wel flink klaplongen he als kikkers, heb filmpjes gezien poah daar kan DeJob nog een puntje aan zuigen!wrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger
Ik probeer dat soort video's zoveel mogelijk te vermijden.wrote:Vergeet niet dat ze wel flink klaplongen he als kikkers, heb filmpjes gezien poah daar kan DeJob nog een puntje aan zuigen!wrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger
Haha fuck off, echt?wrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 3 hours ago
Nee maat. Waren gewoon een gozer en een chick die 19/20 waren ofso. Gingen daadwerkelijk naar feestjes verkleed als kat en poes. Zaten ook op partyflock toentertijd. Net dat welkom topic teruggelezen. Mooi man! Eigenlijk hebben we nog een aantal legendarische toppas op dit forumwrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger
We moeten een verzameltopic hebben met legendarische topicswrote:Eigenlijk hebben we nog een aantal legendarische toppas op dit forum
krijg hier inspiratie vanwrote:Nee maat. Waren gewoon een gozer en een chick die 19/20 waren ofso. Gingen daadwerkelijk naar feestjes verkleed als kat en poes. Zaten ook op partyflock toentertijd. Net dat welkom topic teruggelezen. Mooi man! Eigenlijk hebben we nog een aantal legendarische toppas op dit forumwrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger
Over inspiratie gesproken! CRO's grote DefQon hype mixjes
Tsjoek tsjoek danny naar welke setjes kijk jij het meeste uit???
Cryexwrote:Over inspiratie gesproken! CRO's grote DefQon hype mixjes
The purge, pn:statues, vyral, mutilator, ophidian, anderex, somniac one onder andere
Jij corneel?
Last edited by Danny Phantom on , edited 1 time in total.
Wij zijn in 2019 gegaan. Of het de toen 50 en nu 59 euro waard is, hangt meer af van de ervaring dan het eten van persoon tot persoon. Bij binnenkomst kreeg je een glaasje champagne van mensen in een teletubbie pak, en op tafel stond voor iedereen fruit. Gedurende de brunch kwamen er mensen langs met oa verse broodjes zalmwrote:Maar ook wel een oprechte vraag of iemand dat eens gedaan heeft. Ik wilde serieus een helikoptervlucht gaan doen maar die zijn al op.![]()
Wij vonden het wel leuk en een relaxte start van je dag. Aangezien eten sowieso al duur is dit jaar ook maar besloten om weer te gaan, want je kan er best veel eten als je dat wil/kan. Nu nog hopen dat het dan droog is, tenten voor de mainstage doen dan weer een beetje af aan de sfeer
Ja godver dag mag emre eigenlijk niet posten zonder toestemming mar alles voor de content. Banwaardig wel eigenlijk.wrote:Vergeet niet dat ze wel flink klaplongen he als kikkers, heb filmpjes gezien poah daar kan DeJob nog een puntje aan zuigen!wrote:Festicats waren daadwerkelijk 14 toch? Stel 25 jarigen verkleed als kikker vind ik dan nog wel een standje treuriger
ik zou me ook kapot schamen als ik er zo bij liep
niet zo zuur jonge, we mogen eindelijk weer naar defqonwrote:ik zou me ook kapot schamen als ik er zo bij liep
laten we ons druk maken om de muntprijs die we gaan krijgen op defqon ofzo
Ik zie dat in de purple DJ Juju Rush afsluit, iemand ervaring mee?
https://www.instagram.com/juju_rush/
https://www.instagram.com/juju_rush/
Duitse meid met bouwjaar 1999 zegt Partyflock