Vrijdag idem dito, 11:00 linksvoor bij Noxiouz.wrote:Zondag 09:30 breek ik in het huisje van Melvin. Kankertyfstraal hem z'n bed uit. Druk hem 2 blikken lauwe pils in z'n klauwen en sleep hem mee naar Barber op de Yellow om 11:00wrote:Weekendje bij de Yellow bivakkeren met MelvinFR en Rickzel, hype aanwezig.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Goedenavond Hardtraxx
Pipa Paulusmaa voor dag 2!
Er is weinig veranderd voor het weer van volgende week.
De donderdagavond voor de ekte Weekend Warriors ziet er goed uit!
Het blijft droog en het wordt 22 graden overdag. Prima weer om de tent op te zetten. In de avond koelt het een beetje af tot 13 graden
Vrijdag is het ook lekker weer voor een dagje fissa!
Het wordt 21 graden en het blijft lekker droog
De zaterdag en zondag lichte kans op neerslag, maar de zon laat zich veel zien. Het wordt beide dagen 21 graden. Al met al top weer voor een weekend festival!
Tot morgen duifjes!
Pipa Paulusmaa voor dag 2!
Er is weinig veranderd voor het weer van volgende week.
De donderdagavond voor de ekte Weekend Warriors ziet er goed uit!
Het blijft droog en het wordt 22 graden overdag. Prima weer om de tent op te zetten. In de avond koelt het een beetje af tot 13 graden
Vrijdag is het ook lekker weer voor een dagje fissa!
Het wordt 21 graden en het blijft lekker droog
De zaterdag en zondag lichte kans op neerslag, maar de zon laat zich veel zien. Het wordt beide dagen 21 graden. Al met al top weer voor een weekend festival!
Tot morgen duifjes!
Lekker Pipa!!! Nog even wat extra gedachten en gebeden van mijn kant om dat laatste beetje regen weg te krijgen 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Terug denkende aan de stof bende van 2019wrote:Lekker Pipa!!! Nog even wat extra gedachten en gebeden van mijn kant om dat laatste beetje regen weg te krijgen
Laat dat kleine beetje regen maar komen
Zo, inderdaad ja. Was er toen slechts een dag maar dat t-shirt kon ik daarna wel weggooienwrote:Terug denkende aan de stof bende van 2019wrote:Lekker Pipa!!! Nog even wat extra gedachten en gebeden van mijn kant om dat laatste beetje regen weg te krijgen
Laat dat kleine beetje regen maar komen
Ben ook benieuwd naar de weersvoorspelling in de blue ivm de andere tent (koepel ipv puntdak) weet dhr Paulusma misschien of dit invloed heeft op de befaamde zweetregen?
Het hele weekend een beetje 20-22 graden met zon en een beetje een briesje/wolkje zou wel echt ideaal zijn.
Mooi de ochtenden bij mooi weer bij het huisje even wat rondzwemmen/dobberen met een radler doet ook wonderen voor de brakheid en spierpijn.
Mooi de ochtenden bij mooi weer bij het huisje even wat rondzwemmen/dobberen met een radler doet ook wonderen voor de brakheid en spierpijn.
Exact, neef. Zo zie ik 't ook voor me. Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.
Pff mij niet gezien, ik moet mij in de blue nog insmeren ivm de lichten die daar hangen.wrote: Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.
Pendelbustickets zijn dus blijkbaar al uitverkocht, dus even kijken hoe we er donderdag gaan komen. Personeelstekort is weer goed merkbaar
Mocht iemand nog pendelbustickets hebben die overbodig zijn, neem ik ze graag over.
Je kan ook ter plaatse nog pendelbustickets kopen. Zal alleen wel duurder zijn dan in de presale.
https://www.q-dance.com/en/news/defqon- ... ed-to-know
All You Need to Know is online waar voor mij dit nog uit sprong, ben benieuwd wat dat inhoudt:
All You Need to Know is online waar voor mij dit nog uit sprong, ben benieuwd wat dat inhoudt:
EXPERIENCES
We offer a lot of different and unique experiences at Defqon.1. You will be able to book those experiences soon via the Q-dance Network app, after the Defqon.1 update. In the Q-dance Network app, you’ll be able to find more information on our experiences, such as the prices and the availability. Please note that some experience will be available for our DEDIQATED members only. There are a lot of experiences we have seen over the past years, but we have also added some awesome new experiences for this edition of Defqon.1! You will be able to book some of the experiences before the event, so make sure you act fast when those are available.
Ontbijt op de Red, Yoga, dat soort dingenwrote:https://www.q-dance.com/en/news/defqon-1-all-you-need-to-know
EXPERIENCES
We offer a lot of different and unique experiences at Defqon.1. You will be able to book those experiences soon via the Q-dance Network app, after the Defqon.1 update. In the Q-dance Network app, you’ll be able to find more information on our experiences, such as the prices and the availability. Please note that some experience will be available for our DEDIQATED members only. There are a lot of experiences we have seen over the past years, but we have also added some awesome new experiences for this edition of Defqon.1! You will be able to book some of the experiences before the event, so make sure you act fast when those are available.
Daar zou ik niet te hard op hopen. Uitverkocht is in deze waarschijnlijk ook echt uitverkocht, er is een onwijs groot personeelstekort onder chauffeurs.wrote:Je kan ook ter plaatse nog pendelbustickets kopen. Zal alleen wel duurder zijn dan in de presale.
CD's zijn dit jaar gemixt door DBSTF, Vertile, Dither en Dimitri K
Bron: https://www.bol.com/nl/nl/p/defqon-1-20 ... oductTitle
Dan moeten ze hun AYNTK aanpassenwrote:Daar zou ik niet te hard op hopen. Uitverkocht is in deze waarschijnlijk ook echt uitverkocht, er is een onwijs groot personeelstekort onder chauffeurs.wrote:Je kan ook ter plaatse nog pendelbustickets kopen. Zal alleen wel duurder zijn dan in de presale.
Shuttle Bus
There will be shuttle busses available at the following times: Thursday from 11:00 until 21:00, from Dronten to Defqon.1 Friday from 08:00 until 14:00, from Dronten to Defqon.1 Sunday from 19:00 until 23:00, from Defqon.1 to Dronten Monday from 09:00 until 15:00, from Defqon.1 to Dronten You can buy a ticket via this page) or at the location.
Ik wacht sowieso nog op de randprogrammering. Feestcafé, er was nog wel eens zo'n draaiende tunnel-rave, de pop-up stage met Geck-O hard techno, silent disco bij de opening?, de shrine voor je sneakers, dat soort dingen.wrote:Ontbijt op de Red, Yoga, dat soort dingen
Kan niet wachten op die van Dimitri K!wrote:CD's zijn dit jaar gemixt door DBSTF, Vertile, Dither en Dimitri K
wrote:Pff mij niet gezien, ik moet mij in de blue nog insmeren ivm de lichten die daar hangen.wrote: Even op het strandje liggen, oogjes dicht en een beetje bijkomen. Dan sta je als een gebronsde Adonis weer op 't terrein.
Kom even lekker dobberen in de ochtend joh, goed voor je. Zwemmen we mooi naar de overkant naar Zuiderzee toe.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Helicopter vlucht was er ook weer dit jaar zeiden ze in die streamwrote:Ontbijt op de Red, Yoga, dat soort dingenwrote:https://www.q-dance.com/en/news/defqon-1-all-you-need-to-know
EXPERIENCES
@MelvinFR, zullen wij dat samen doen tijdens Power Hour?
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Lekker in zo eentje continu over de kop gaatwrote:@MelvinFR, zullen wij dat samen doen tijdens Power Hour?
No shit maar dat lijkt me oprecht best wel dope om te doen, man. Roep dat eigenlijk al een paar jaar, dus wie weet beland ik daar dat weekend nog wel in. Net zoals een Defqon-tattoo die ik na 10 weekenden zou nemen.wrote:@MelvinFR, zullen wij dat samen doen tijdens Power Hour?