Zoek eens op Steelyard Creamfields.
Die zou het op Defqon wel eens kunnen zijn ja.wrote:Zoek eens op Steelyard Creamfields.
Die zou het op Defqon wel eens kunnen zijn ja.wrote:Zoek eens op Steelyard Creamfields.
Gang gang, je weet hoe het is.wrote:Tijden zijn veranderd, alles veranderd. Behalve BB die nog altijd even scherp/kritisch is op alles en iedereen.
Om meteen maar even weer met de deur in huis te vallen. Roy is nog wel onder ons, alleen onder het gepaste alias "Huisapotheker".wrote:Was RoyAPO nog onder ons
Mogen we de techno die Job luistert wel techno noemen of wordt de technopolitie dan boos? #dtvwrote:Hekzitter inmiddels met één been door Tim in de technoscene zit.
Kippenvel, en 3 wuif RIP gewenst aan de OG Paulusma.wrote:De traditie waar we al 3 jaar op wachten
Teveel eerwrote:Waar Rickzel nog altijd voor leven zorgt op het forum.!
Voor DQ is dit anders een bijzonder goede voorspelling tot nu toe.wrote:Echt wel grote hype voor mijn eerste Defqon nu zeg.![]()
Regen is wel een beetje jammer.
wrote:Te herkennen aan mijn kikkerhoedje!!wrote:Is het normaal om iets van een Hardtraxx meeting te doen op (dit soort) feestjes? Weet niet of het gebruikelijk is maar lijkt me ook wel tof om er wat gezichten bij te hebben.
21 graden met elke dag een of twee buitjes teken ik voor.wrote:Voor DQ is dit anders een bijzonder goede voorspelling tot nu toe.wrote:Echt wel grote hype voor mijn eerste Defqon nu zeg.![]()
Regen is wel een beetje jammer.![]()
Zit meestal niet mee. Laatste keer 35 graden was ook een beetje teveel van ‘t goede.
Excuses! Vanaf morgen zal de donderdag standaard in het weerbericht komen!wrote:Hallo Pipa Paulusma,
Heb je ook het weerbericht voor de ekte ekte weekend warriors die op donderdag al druk bezig zijn hun tentje op te zetten op veld 6?
Mvg,
Norther66
De night party is vervallen ivm de extra dagwrote:Ligt het aan mij of zijn de stages vroeger dicht deze keer op zaterdag ? dan andere jaren
Nee algemeen zag net op TT van 2019 dat de stages pas toen sloten om 23 uwrote:De night party is vervallen ivm de extra dagwrote:Ligt het aan mij of zijn de stages vroeger dicht deze keer op zaterdag ? dan andere jaren
Of bedoel je dat niet?
GEKKEEENHUUUSSwrote:GOOODMORNING HARDTRAXX
Welkom na 3 jaar afwezigheid bij de eerste epsiode van het weerbericht van Pipa Paulusma.
https://clashfinder.com/s/defqon12022primalenergy/wrote:Flinke hype aanwezig!!![]()
Weet iemand een goede site waar je makkelijk je timetables in elkaar knutselt (voor corona had je zo chille site, timetabler ofso)?
Benieuwd hoe we de vier dagen gaan overleven
Ah top, dit is perfectwrote:https://clashfinder.com/s/defqon12022primalenergy/wrote:Flinke hype aanwezig!!![]()
Weet iemand een goede site waar je makkelijk je timetables in elkaar knutselt (voor corona had je zo chille site, timetabler ofso)?
Benieuwd hoe we de vier dagen gaan overleven
Sowieso voor elk feest een mega chille site
Potentiële openingstrackwrote:Dan kom ik maar weer met Doggystyle (Martin Gaus edit).
Doe die even later aub, mist de eerste 15 min ivm noize suppressorwrote:Potentiële openingstrackwrote:Dan kom ik maar weer met Doggystyle (Martin Gaus edit).