Chil dat ze dit op tijd bekend makenwrote:2 juni 20.00 the warming up live stream met OA de time table release
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Gisteren het Defqon anthem voorbij horen komen bij Dbstf en SZP. Kon er niet echt uithalen wie de producer is of dat het een collab tussen hun beide is.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Dbstf toch, dat is al 2 jaar geleden bekend gemaakt.wrote:Gisteren het Defqon anthem voorbij horen komen bij Dbstf en SZP. Kon er niet echt uithalen wie de producer is of dat het een collab tussen hun beide is.
D-Block & S-Te-Fan houden gewoon het anthem maar er komt een soort van 2e anthem, een twist op het originele, van Ghost Stories. Maar ik geloof dat die exclusief wordt gehouden voor de Ghost Stories set, pin me daar niet op vast echter, heb dat ergens gelezen maar weet niet of dat een betrouwbare bron was.wrote:Gisteren het Defqon anthem voorbij horen komen bij Dbstf en SZP. Kon er niet echt uithalen wie de producer is of dat het een collab tussen hun beide is.
Ghost Stories - Primal Energy (Haunted Grounds) (Q299)
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Ze laten hem volgende week met de TT release wel volledig horen in ieder gevalwrote:D-Block & S-Te-Fan houden gewoon het anthem maar er komt een soort van 2e anthem, een twist op het originele, van Ghost Stories. Maar ik geloof dat die exclusief wordt gehouden voor de Ghost Stories set.wrote:Gisteren het Defqon anthem voorbij horen komen bij Dbstf en SZP. Kon er niet echt uithalen wie de producer is of dat het een collab tussen hun beide is.
Werd zaterdag gedraaid op de main van Intents vs Sub Zero Project en op Rebirth voorbij horen komen tijdens hun soloset, niet als Ghost Stories. Lijkt me dus niet per se dat ze die daar voor houden.wrote:D-Block & S-Te-Fan houden gewoon het anthem maar er komt een soort van 2e anthem, een twist op het originele, van Ghost Stories. Maar ik geloof dat die exclusief wordt gehouden voor de Ghost Stories set, pin me daar niet op vast echter, heb dat ergens gelezen maar weet niet of dat een betrouwbare bron was.wrote:Gisteren het Defqon anthem voorbij horen komen bij Dbstf en SZP. Kon er niet echt uithalen wie de producer is of dat het een collab tussen hun beide is.
OT: heel benieuwd naar de timetable
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
wrote:Kunnen we al beginnen met het weerbericht voor dit weekend?
Nooit te vroeg om met het weerbericht te komen.

@ Q-Dance komt er weer een shrine op Defqon dit jaar? Heb al meerdere keren m'n Air Maxjes geofferd maar dit paar is weer zo aan het ontbinden dat het weer tijd wordt om er afscheid van te nemen.
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Heeft er iemand toevallig ervaring met een enkele dag (Zondag) met OV?
Dronten is het meest dichtbij, maar ik kijk ook naar Harderwijk omdat ik daar makkelijker lijk te kunnen komen.
En daarna een Taxi pakken?
Dacht met PartyBussen te gaan, maar daar kun je niet meer boeken.
Op Q-Dance site zelf is de keuze ook beperkt.
Dronten is het meest dichtbij, maar ik kijk ook naar Harderwijk omdat ik daar makkelijker lijk te kunnen komen.
En daarna een Taxi pakken?
Last edited by Sappers on , edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Geen pendelbussen naar en van het festival dus dat wordt taxi of ov bus vanaf het station in ieder gevalwrote:Heeft er iemand toevallig ervaring met een enkele dag (Zondag) met OV?
https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... 022/lineup
Uit het niets een woensdag toegevoegd? Namen staan er inmiddels niet meer bij, maar het was een silent disco
Uit het niets een woensdag toegevoegd? Namen staan er inmiddels niet meer bij, maar het was een silent disco
Hele bult namen werden er toegevoegd inderdaad. Meest opvallende was (inderdaad) van woensdag t/m zaterdag een silent disco met op elke dag een The Funky Cat hosting.
Woensdag:
https://i.imgur.com/MDlk0Tv.png
Donderdag:
https://i.imgur.com/6rcOyG9.png
Vrijdag:
https://i.imgur.com/Xe2q4wa.png
Zaterdag:
geen screen van
Woensdag:
https://i.imgur.com/MDlk0Tv.png
Donderdag:
https://i.imgur.com/6rcOyG9.png
Vrijdag:
https://i.imgur.com/Xe2q4wa.png
Zaterdag:
geen screen van
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Lijkt me toch sterk nog een dag er bij (of die kan je bij kopen ofzo)
Maar we zullen wel zien donderdag lijkt me
Maar we zullen wel zien donderdag lijkt me
Heineken Silver baat mij zorgen.
3,50 betalen voor een biertje heb ik vrede mee, maar mag toch lije dat het een normaal biertje is.
Ik had de website nog open staan vanmorgen:
Zaterdag:

Zondag:

3,50 betalen voor een biertje heb ik vrede mee, maar mag toch lije dat het een normaal biertje is.
Zaterdag:

Zondag:

H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Titanium had alleen silver en geen normaalwrote:Heineken Silver baat mij zorgen.
Zaterdag:
Zondag:
Retardo, wat een artiestennaam zeg.
Het ziet er naar uit dat vrijdag een lange dag wordt in ieder geval, lekkere The Funky Cat line up ook en helemaal met D00D & Hidden en Geck-O & Hidden. Beetje jammer alleen dat het een silent disco moet zijn.
Het ziet er naar uit dat vrijdag een lange dag wordt in ieder geval, lekkere The Funky Cat line up ook en helemaal met D00D & Hidden en Geck-O & Hidden. Beetje jammer alleen dat het een silent disco moet zijn.
Mag toch hopen dat ze gewoon normaal Heineken schenken. Zal inderdaad niet het eerste festival zijn waar ze alleen Silver schenken wat echt ronduit belachelijk is. Geef de bezoekers gewoon de optie en druk ze niet Heineken hun 'marketing in een blikje' door de strot.
Hopelijk valt Q niet voor die bizarre bedragen die Heineken aanbiedt ter promotie van Silver
.
Hopelijk valt Q niet voor die bizarre bedragen die Heineken aanbiedt ter promotie van Silver
Hahaha, juist door deze zin verwacht ik dat we het wel krijgen op defqon.wrote:
Hopelijk valt Q niet voor die bizarre bedragen die Heineken aanbiedt ter promotie van Silver.
Normaliter is men op Hardtraxx altijd zo positief over d'n Silver.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Haha prima stage jawrote:Normaliter is men op Hardtraxx altijd zo positief over d'n Silver.
Vind Heineken silver ook wel oke maar dan wel voor een lagere prijs
Nice.wrote:Vind Heineken silver ook wel oke maar dan wel voor een lagere prijswrote:Normaliter is men op Hardtraxx altijd zo positief over d'n Silver.
En wat vind je bijv. van Hertog Jan vergeleken met Bavaria ofzo?
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Sowieso hertogwrote:Nice.wrote:Vind Heineken silver ook wel oke maar dan wel voor een lagere prijswrote:Normaliter is men op Hardtraxx altijd zo positief over d'n Silver.
En wat vind je bijv. van Hertog Jan vergeleken met Bavaria ofzo?
Maar dat is niet wat ik bedoel natuurlijk.
Het is prima als ze alleen silver schenken in mijn opinie, maar dan niet voor de prijs van norma
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Kan ook nooit eens normaal hèwrote:Wat vind je van Amstel dan?
Prima bier maar krijg er koppijn van als je t zo nodig moet weten
Who was there
Nobody has said they're going yet.