Aah godver ik zie dit topic en ik voel de hype al opborrelen.
Wat wil je dat ik aanpas?wrote:@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen?
Wat wil je dat ik aanpas?wrote:@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen?
De juiste datum van het feest in de titel lijkt me wel handig.wrote:Wat wil je dat ik aanpas?wrote:@miwer misschien kun je de OP nog aanpassen?
Hier sluit ik mij volledig bij aan.wrote:Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen.
* mijzelf en Fantazoo kennende.wrote:Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen.
Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n levenwrote:Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen.
Zo zie ik het ook voor me inddwrote:Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n levenwrote:Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen.
Ik sluit me hier bij aan. Behalve dan dat ik zaterdag wel gewoon over het terrein zal slenteren.wrote:Mijn plan gaat denk ik zijn om donderdag gewoon stabiel biertjes te doen en op tijd naar het huisje terug, vrijdag voll gass want die line-up is het dikst van het weekend, zaterdag beetje uitbrakken / op het park op het strand liggen bij mooi weer / rondkijken (nooit zo'n toffe dag en line-up) om dan zondag weer fris aan de start te staan.
Ja dit zo'n beetjewrote:Zo zie ik het ook voor me inddwrote:Haha jup dat wordt de eerste nacht nét even iets te veel enthousiasme en vervolgens 3 dagen lang katers opvangen/vechten voor m’n levenwrote:Teringveel zin in alhoewel ik wel 'bang' ben voor 4 dagen.
Ja, dat zal sowieso wel het ding worden. Of hele dag lekker chillen bij de Green / Big chill of hoe dat tegenwoordig heet, beetje in de arcade-hal hangen of zoals in de good old days lekker Duckhunt op de Nintendo spelen of tafeltennissen ergens in een tent. Dikke priem.wrote:Uiteindelijk loopt Remi dan ook gewoon over het terrein hoor, dit is maar zijn voornemen.
Moeten we meebetalen voor die zonnepanalen op dat parkeerterrein of wat? Wat een achterlijke bedoelingwrote:Heeft iedereen z'n PRIORITY PARKING 4 DAYS ticket al besteld?
De tering zeg, op Schiphol kun je goedkoper een week parkeren![]()
€70,50, of €30,50 voor alleen vrijdag, zaterdag of zondag...
Wij komen alleen de vrijdag met de auto. Dus voor ons zijn we goedkoper uit met 30 euro voor één dag. 3 jaar terug betaalden we 50 euro omdat je op vrijdag niet voor één dag kon parkerenwrote:Heeft iedereen z'n PRIORITY PARKING 4 DAYS ticket al besteld?
De tering zeg, op Schiphol kun je goedkoper een week parkeren![]()
€70,50, of €30,50 voor alleen vrijdag, zaterdag of zondag...
Ik heb het 1 keer gedaan, was best relaxed hoor. Je staat letterlijk vooraan. Helemaal handig als je groep veel zooi heeft of je met vrouwen bent. Het één sluit het ander niet uit.wrote:Hmm het verschil tussen normale parking en priority parking is voor het hele weekend €40. Weet iemand of dat het ook echt waard is? De laatste keer dat ik die camping heb gepakt was in 2011, en toen moest iedereen sowieso een mensonterend tyfuseind lopen
Hangt er vanaf. Ben je bereid 5 tot 10 min te lopen over de parkeerplaats dan is het het niet waardwrote:Hmm het verschil tussen normale parking en priority parking is voor het hele weekend €40. Weet iemand of dat het ook echt waard is? De laatste keer dat ik die camping heb gepakt was in 2011, en toen moest iedereen sowieso een mensonterend tyfuseind lopen
Lopend is het wel te doen maar ik denk dat je wel een half uur, of zelfs langer, onderweg bent. Wij huren daar altijd fietsen en dat is helemaal chill, dan zit je niet vast aan de pendelbussen die inderdaad rijden.wrote:Ik heb een campingplek bij zuiderzee voor Zaterdag op Zondag en ik vroeg me af of de afstand naar het festivalterrein lopend te doen is? Of is er ook een pendel/taxi? Iemand ervaring hiermee?Thanks!