Alvast een kaartje ontworpen in Photoshop, geprint en op alle muren gehangen ivm hype.wrote:Vrijdag als afsluitset Vazard vs Delete in de Blue.
Zaterdag Delete Classics anderhalf uur op de Magenta.
Zaterdag 10 Years Spoontech (Delete vs Vazard vs Main Concern) in de Blue.
Zondag alle huidige Spoontech namen apart in de Indigo en telkens minstens een uur.
Enige terechte indeling.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Amenwrote:Vrijdag als afsluitset Vazard vs Delete in de Blue.
Zondag alle huidige Spoontech namen apart in de Indigo en telkens minstens een uur.
Enige terechte indeling.
Nounou er is nog meer muziek dan alleen Spoontech hoor 
Nee maar ik snap jullie wel. Ben het er ook wel mee eens dat ze wel een beter plekje verdienen dan een b2b2b2b ergens tussen gepropt.
Nee maar ik snap jullie wel. Ben het er ook wel mee eens dat ze wel een beter plekje verdienen dan een b2b2b2b ergens tussen gepropt.
Zou niet eens willen dat iets volgepropt zo wordt
Gooi maar een Vazard & Delete classics ergens neer, een 10 years set en bijvoorbeeld een losse Vyral en Mind Dimension en ik ben wel tevreden. Komen ook nog zat andere goede artiesten op andere podia die ik net zo graag wil zien.
Gooi maar een Vazard & Delete classics ergens neer, een 10 years set en bijvoorbeeld een losse Vyral en Mind Dimension en ik ben wel tevreden. Komen ook nog zat andere goede artiesten op andere podia die ik net zo graag wil zien.
Sluit me hier bij aan en daar ben ik inderdaad ook allang blij mee. Wel erg benieuwd trouwens.. Hoeveel Spoon artiesten hier dus gaan staan. Wat denken jullie?wrote:Zou niet eens willen dat iets volgepropt zo wordt![]()
niettuswrote:Nounou er is nog meer muziek dan alleen Spoontech hoor
Jij mag blijvenwrote:Vrijdag als afsluitset Vazard vs Delete in de Blue.
Enige terechte indeling.
Jij doet je naam weer eer aan hewrote:Line up komt 28 Februari
Vertel, wat is er aan de hand?wrote:Jij doet je naam weer eer aan hewrote:Line up komt 28 Februari
Edit: zie het nu pas
Last edited by Martin Waus on , edited 2 times in total.
Ik dacht precies hetzelfdewrote:Jij doet je naam weer eer aan he
Vanaf 6 sec waus:
View on Facebook
Alles is nog niet helemaal uitgewerkt van afgelopen weekend. Dacht 28 te zien 
Anthem Preview dus, eindelijk DBSTF dit jaar?
Dit zou prima zijn. Even als Sound Rush of B-Front het anthem maakt.wrote:Anthem Preview dus, eindelijk DBSTF dit jaar?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
En het is oud nieuws, al een aantal weken bekendwrote:Alles is nog niet helemaal uitgewerkt van afgelopen weekend. Dacht 28 te zien
Godverdomme, meneer wijsneus komt ook weer ff. Dat geeft 'ie toch zelf ook al aan:wrote:En het is oud nieuws, al een aantal weken bekendwrote:Alles is nog niet helemaal uitgewerkt van afgelopen weekend. Dacht 28 te zien
Jij geeft je bek ook maar een douw om ook maar iets te kunnen roepen, he.wrote:Edit: zie het nu pas20 feb. dus (dacht een nieuwtje te hebben) oud nieuws dus
Maar samen met heggenschaamhaar naar pearle toe

-
HHardtraxx Elite
- last seen 3 hours ago
Nou niet stoer gaan doenwrote:Maar samen met heggenschaamhaar naar pearle toe
Het is meneer heggenschaar of Miwer voor jou
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nu ben je opeens wel Miwerwrote:Nou niet stoer gaan doenwrote:Maar samen met heggenschaamhaar naar pearle toe
Het is meneer heggenschaar of Miwer voor jou
-
HHardtraxx Elite
- last seen 3 hours ago
Weet ik ook nietwrote:Nu ben je opeens wel Miwerwrote:Nou niet stoer gaan doenwrote:Maar samen met heggenschaamhaar naar pearle toe
Het is meneer heggenschaar of Miwer voor jounormaal roep je altijd 'wie is Miwer'?
Maar idereen spreekt me altijd zo aan he
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Sound Rush roept al een tijdje dat ze bezig zijn met hun eerste grote anthem, aangezien Reverze en Rebirth al bekend zijn lijkt Defqon een goede kanshebber (Intents zou misschien nog kunnen). SR, evt samen met Atmozfears lijkt mij ook een prima anthem, net als DBSTF. Zo lang het maar een lekker melodisch anthem wordt en ze niet de Radical/Warface kant op gaan kan er weinig fout gaan.wrote:Dit zou prima zijn. Even als Sound Rush of B-Front het anthem maakt.wrote:Anthem Preview dus, eindelijk DBSTF dit jaar?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025