Gospel edit met kicks van.. Harder Generation meen ik me te herinneren.wrote:
Van wie is die It's What We Are remix @06:41 dan
Edit: Oeps verward met This Is Who We Are
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Gospel edit met kicks van.. Harder Generation meen ik me te herinneren.wrote:
Klinkt als Primeshockwrote:
Volgens mij is dit Primeshock en Geck-O samen. Dacht een keer op Insta (zelfs hier op Hardtraxx al volgens mij) voorbij te zien komen dat zij deze plaat samen weer een update zouden geven.wrote:Klinkt als Primeshockwrote:
Dit zit wel echt een partijtje strak in elkaar hoor. Heerlijk!
Heb ondertussen mijn antwoordwrote:Volgens mij is dit Primeshock en Geck-O samen. Dacht een keer op Insta (zelfs hier op Hardtraxx al volgens mij) voorbij te zien komen dat zij deze plaat samen weer een update zouden geven.wrote:Klinkt als Primeshockwrote:
1 juni volgens de sitewrote:Wanneer moet je de tickets weer personaliseren?
Zie het op de site inderdaad! Thanks manwrote:1 juni volgens de sitewrote:Wanneer moet je de tickets weer personaliseren?
Waar de line up nog niet compleet lijkt (mis the wasted lands)
Misschien weer aangepast naar hoe het voor 2018 was gok ik zo.wrote:Zondag is de main toch (bijna) hele dag open? Zie alleen Ghost Stories, Legends en Closing Ceremony staan.
Oja dat was ook zo.wrote:Zondag is de main toch (bijna) hele dag open? Zie alleen Ghost Stories, Legends en Closing Ceremony staan.
Zou er niet op rekenen dat dit nog kan, wij wilden ook bijboeken maar alle huisjes waren al van voor tot achter gevuld.wrote:Iemand ervaring met het omboeken van de huisjes?
Hebben 4 persoons maar willen omboeken naar 6 personen.
Resort bellen?
Deden wij paar jaar terug ook. Gewoon luchtbedden neergooien in de “woonkamer”. Gordijnen zijn sowieso heel het weekend dicht in het huisje hahawrote:Zou er niet op rekenen dat dit nog kan, wij wilden ook bijboeken maar alle huisjes waren al van voor tot achter gevuld.wrote:Iemand ervaring met het omboeken van de huisjes?
Hebben 4 persoons maar willen omboeken naar 6 personen.
Resort bellen?
Maar kunt het proberen. Wij gooien nu gewoon 2 luchtbedden neer.
Landal t Loo. Zitten we a 3 jaar. Echt prima park. Alle parken in de buurt zijn geconfisqueerd door Q-dance en betaal je een vermogen voor een weekend. Wat zijn jullie kwijt? Zitten jullie op een Q park?wrote:Oei das lastig, welk park?
Ben blij dat bij ons park die pendelbus zo goed geregeld is.
wrote:wrote:Zondag is de main toch (bijna) hele dag open? Zie alleen Ghost Stories, Legends en Closing Ceremony staan.
Kan ook niks meer vinden over een vrijdag eindshow..?
Ginia ken ik dan toevallig, freestule/euphoric.wrote:En wat is Magenta night dan? Zowel op vrijdag als op zaterdag. Die namen die daar bij staan zeggen me ook niks, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Precies ditwrote:Heb geen zin om dan nog in de blue te staan, maar wel om even lekker te ouwehoeren bij zo'n Koperen Hond partijtje