Wat een show
Bedankt Q-Dance voor de best mogelijke ervaring
Bedankt Q-Dance voor de best mogelijke ervaring
B2S is nog steeds onderdeel van Q-dance toch? Verwacht dat ze rond het Decibel weekend ook wel redelijk uit zullen pakken.wrote:Q-dance laat even zien wie baas is....![]()
Intents was heel tof gedaan maar dit was toch wel even een factortje of wat er bovenop. Denk dat B2S momenteel ook wel even achter hun oren aan het krabben zijn
Thanks Q-Dance voor de geweldige stream en supervette eindshow!! Bizar vet gedaan en in beeld gebrachtwrote:Allemaal klaar voor 23:00? Een van de meest bijzondere Defqon.1 endshow ervaringen ooit in onze opinie.
Dit!! Ontzettend genoten thuis en de voetjes evengoed van de vloerwrote:Ik snap nu heel goed waarom Q Heady een uur heeft gegeven. Na deze set wordt toch wel duidelijk dat hij wel echt mijlenver boven iedereen uitsteekt qua performance en kwaliteit in zijn platen. Ik heb vaak bij de sets van Heady dat hij altijd wel langer van mij mag doordraaien. Dat heb ik eigenlijk met vrijwel geen enkele artiest. Is en blijft echt een ongekend held.
Dit was echt bizar! Brok in m'n keel, van een livestream. Statement is goed doorgekomen in ieder geval. Show elementen +100. Ontzettend goed gedaan en hopelijk volgend jaar weer een fysieke belevingwrote:Dank jullie wel! Zoals jullie wellicht begrijpen is dit een enorm vreemd weekend geweest, een echte emotionele rollercoaster. We hebben gelachen en gehuild.
Onze eindshow is een statement naar de industrie en de wereld. The Show Must Go On. Ik hoop dat jullie dit allemaal willen delen.
Pff die paar crewleden die daar je daar ziet staan op het einde. Wat een leegte zullen die voelen zeg. Prachtige eindshow maar vooral dat beeld wat ik net benoem brengt eigenlijk pas de pijn naar bovenwrote:Thanks Q-Dance voor de geweldige stream en supervette eindshow!! Bizar vet gedaan en in beeld gebrachtwrote:Allemaal klaar voor 23:00? Een van de meest bijzondere Defqon.1 endshow ervaringen ooit in onze opinie.![]()
![]()
View on YouTube
Dit was zeker een donatie waard!
Dat moet zeker een vreemde situatie zijn geweest voor de crew want ze zullen alleen vuurwerk horen en geen muziek, er is daar geen geluidsinstallatie opgebouwd. Misschien een paar monitor speakers of in-ear, maar verder is het idd totaal surrealisitisch als men daar vorige jaren ook heeft gewerkt als crew.wrote: Pff die paar crewleden die daar je daar ziet staan op het einde. Wat een leegte zullen die voelen zeg. Prachtige eindshow maar vooral dat beeld wat ik net benoem brengt eigenlijk pas de pijn naar boven