Lekker man, een minikoelkastwrote:17e geëindigd, meer dan tevreden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Ja top prijs! Een van de betere uit de nrs 4-20 vind ik.
Beetje af en aan gekeken vandaag, Ophidian vond ik heeeel vet.
Heb al een tijd niet zo veel met Frenchcore, maar Peacock in Concert.
Heel vet gedaan zo bij de Piramide van Austerlitz, die setting maakte het voor mij vooral heel vet.
Heb al een tijd niet zo veel met Frenchcore, maar Peacock in Concert.
Onze Patrick! Respect man! Deze quiz niet meegedaan want avondje zuipen, maar heel vet dat je die prijs gewonnen hebt! Geniet ervan de rest van je leven 
Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vette prijs, grats! Geniet ervan idd 
Gefeliciteerd!wrote:Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE!
Supervet man! Gefeliciteerd.wrote:Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE!
Heee maar godverdomme willen Frequencerz en Sound wush even heel snel kappen met die GPF meuk? Hier kak je toch spontaan van in je broek man.
-
VHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2018
- last seen Jul 2024
Sound Rush vs Frequencerz is tot nu toe wel het weekend hoogepunt
Ik vond het anders heerlijkwrote:Supervet man! Gefeliciteerd.wrote:Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE!![]()
Heee maar godverdomme willen Frequencerz en Sound wush even heel snel kappen met die GPF meuk? Hier kak je toch spontaan van in je broek man.
Holy shit vriend, gefeliciteerd. Ik wilde net shinen met mn 5de plek maar damn _O_wrote:Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE!
Wel blij dat een dediqated persoon als een hardtraxxer plek 1 heeft.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Die set van B-Front & Geck-o
Gefeliciteerd Patrick, held!
Freqz & SR vond ik echt absurt
heel hard gelachen.
Freqz & SR vond ik echt absurt
Vond het oprecht heerlijk. Vooral hoe die van Sound Rush naast Niels liep mee te jallen en zat te kutten met de CDJ hahahawrote:Heee maar godverdomme willen Frequencerz en Sound wush even heel snel kappen met die GPF meuk? Hier kak je toch spontaan van in je broek man.
Jaa de gebroeders hadden duidelijk al een drankje op 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Patrick gefeliciteerd!!!! Wat een enorm vette prijs om te winnen! 
Gefeliciteerd Patrick!
Ben zelf 16e geworden en 2 Qlimax premium tickets als prijs. Ook dikke prima
Ben zelf 16e geworden en 2 Qlimax premium tickets als prijs. Ook dikke prima
wrote:Holy shit, wat vet. Zat hem hard te stressen toen ik eerst mail kreeg voor m'n telefoonnummer en toen dat ik werd gebeld. MAAR IK HEB EEN ORANGE CARD FOR LIFE!
Damn
De rest ook proficiat! Mooi om te zien dat hardtraxx goed vertegenwoordigd is in de hogere plaatsen
Had toch maar mee moeten doen met die quiz 
Gefeliciteerd aan degenen hierboven, een Orange card for life is toch wel de natte droom van iedere liefhebber
Gefeliciteerd aan degenen hierboven, een Orange card for life is toch wel de natte droom van iedere liefhebber
Gefeliciteerd Patrick, gruwelijk vet man!!
Zelf op de 6e plaats geëindigd, ook heel blij mee natuurlijk!
Zelf op de 6e plaats geëindigd, ook heel blij mee natuurlijk!