Met Chrome kan je gewoon je hele browser casten naar een Chromecast. Casting aanzetten, stream aan, fullscreen zetten,wrote:@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Normaal gezien nu bijna verzamelen en richting Biddinghuizen.. 
Ouderwets slecht geslapen door de hype. Zin in!
Ik ben al onderweg en eerste biertje is reeds geopend! HYPE 
Nog even werken en dan vanmiddag richting Biddinghuizen! Benieuwd naar de stage!
Volgens mij is dit het eerste jaar waar er geen stage is uitgelekt. Q-Dance zit er goed bovenop dit jaar!
Zou Miwer niet in de struiken liggen daar met een camera?wrote:Volgens mij is dit het eerste jaar waar er geen stage is uitgelekt. Q-Dance zit er goed bovenop dit jaar!
Ik ga me wel redden met de stream dit weekend. Morgenmiddag beetje op de achtergrond aan en af en toe even in het zwembad liggen als het weer een beetje mee zit. 's avonds in de tuin met een (speciaal)biertje erbij en maandag lekker dagje vrij genomen. Gaat natuurlijk nooit in de buurt komen van een normaal weekend, maar ik ga me thuis wel vermaken 
Huisje op Zuiderzee nog kunnen verzetten, dus voor dit weekend een huisje op de Katjeskelder geboekt (stuk dichterbij en goedkoper). Komen het weekend op die manier ook wel door, denk ik.
Dat is om de hoek, after bij jullie of bij ons?wrote:Huisje op Zuiderzee nog kunnen verzetten, dus voor dit weekend een huisje op de Katjeskelder geboekt (stuk dichterbij en goedkoper). Komen het weekend op die manier ook wel door, denk ik.
Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten.wrote:Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.
@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.
Hmm dan moet het maar op die manier, hopen dat ik dat om 20.00 klaar gespeeld krijg haha!wrote:Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten.wrote:Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.
@qdance Is de stream op jullie website naar de TV te casten? Of wag zijn de opties? Lijkt mij niet dat iedereen dit graag via hun laptopje kijkt maar graag op een mooi scherm, friemelen met een HDMI en laptop lijkt me ook verre van ideaal.
-
A
Wat had je anders verwacht qua casten?wrote:
Hmm dan moet het maar op die manier, hopen dat ik dat om 20.00 klaar gespeeld krijg haha!
Is er een reden waarom desktop niet aangeraden wordt?We recommend you to play the quiz on either your laptop or mobile phone.
Zal wel onder die laptop vallen neem ik aan.
Heb nu al jaren een laptop maar krijg stilaan toch weer heimwee naar een goede desktop.
OT: Hyped
OT: Hyped
Thanks! Dan gaan we het inderdaad zo doen.wrote:Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten.wrote:Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.
Begin er nu toch stiekem best wel wat zin in te krijgen nu het weekend officieel begonnen is
Zin in dit weekend! Veel leuke sets (hoop een beetje normale tijd voor B-Front vs Geck-O vannacht)
Toch even gekeken naar het weer morgen in Biddinghuizen, morgen 2 uur lang 10 mm regen oef (tuurlijk kan dat nog veranderen) En toch ondanks die voorspelde regen had ik liever daar gestaan dan nu op mijn balkon
Toch even gekeken naar het weer morgen in Biddinghuizen, morgen 2 uur lang 10 mm regen oef (tuurlijk kan dat nog veranderen) En toch ondanks die voorspelde regen had ik liever daar gestaan dan nu op mijn balkon
TT van de vrijdag nacht is zo:wrote:Zin in dit weekend! Veel leuke sets (hoop een beetje normale tijd voor B-Front vs Geck-O vannacht)
23.45 Demi Kanon
00.08 Adaro vs Paul Elstak
00.53 Da Tweekaz vs Ran-D
Cooking with Chefa
01:28 B-Front vs Geck-O
Positive talks with Wietse
01:58 Psyko Punkz vs Villain
02:38 Happy hardcore with Jason Payne
03:08 Nosferatu vs Never Surrender
03:38 Sefa
Lig je lekker in je tuin, begint het fel te onweren
. Snel tentje opgezet.
Hoe dan? Zie de cast optie niet namelijk.wrote:Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten.wrote:Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ik ook niet?wrote:Hoe dan? Zie de cast optie niet namelijk.wrote:Het is mogelijk om de stream naar je Chromecast, Apple TV of Smart TV te casten.wrote:Lees nu dat de stream alleen te bekijken is via de qdance website. Was van plan het op groot scherm aan te zetten zodat we het met vrienden in de woonkamer kunnen zien.
moet wel hard huilen om de gedachte dat we anders met zn allen in een volle blue hadden gestaan
GODVER
GODVER
Kwaliteit van de stream (en het geluid) vallen me echt niet tegen. Dikke prima!
Well even huilen om het feit dat we nu niet daar zijn...
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2015
- last seen Jul 2026
Mwoah, daar denk ik niet echt bij na. Het is niet last minute gecanceld ofzo. Zonde, maar overkomelijk. Volgend jaar weerwrote:Kwaliteit van de stream (en het geluid) vallen me echt niet tegen. Dikke prima!![]()
Deze plaat van PN. Holy shit trouwens <3.
Heb je ook weer gelijk in, maar ergens knaagt het.. hoe dan ook:wrote: Mwoah, daar denk ik niet echt bij na. Het is niet last minute gecanceld ofzo. Zonde, maar overkomelijk. Volgend jaar weer.
Deze plaat van PN. Holy shit trouwens <3.
Die nieuwe plaat!