Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 23:16 

Hardtraxxer

Hoi allemaal, hier een newbie op het forum. Lees al een aantal jaren mee maar nu eindelijk een profiel aangemaakt voor dit topic.. Al 5 jaar boeken wij huisjes bij Europarcs Zuiderzee (voorheen oostappen). In oktober konden ze nog niets zeggen wanneer het weekend te boeken was. Nu krijg ik ineens mail dat de huisjes alleen via Q-dance te boeken zijn :(.

Weet iemand wat de prijzen van vorig jaar waren voor de cottages in de parken? Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden.. prijzen zullen wel verdubbelen tov die van afgelopen jaar.

En anders snel op zoek naar een ander park! Wat een ellende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 07:05 

Hardtraxx Elite

Ik zou snel opzoek gaan naar een ander park. De prijzen via Qdance zijn een stuk hoger
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 08:19 

Hardtraxxer

Marissa schreef:
Hoi allemaal, hier een newbie op het forum. Lees al een aantal jaren mee maar nu eindelijk een profiel aangemaakt voor dit topic.. Al 5 jaar boeken wij huisjes bij Europarcs Zuiderzee (voorheen oostappen). In oktober konden ze nog niets zeggen wanneer het weekend te boeken was. Nu krijg ik ineens mail dat de huisjes alleen via Q-dance te boeken zijn :(.

Weet iemand wat de prijzen van vorig jaar waren voor de cottages in de parken? Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden.. prijzen zullen wel verdubbelen tov die van afgelopen jaar.

Vorig jaar in het landal park gezeten dat was zoon 400 euro de man denk dat europarcs in de zelfde prijs klasse zal liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 08:41 

Hardtraxxer

FTN schreef:
Marissa schreef:

Vorig jaar in het landal park gezeten dat was zoon 400 euro de man denk dat europarcs in de zelfde prijs klasse zal liggen

Welke was dat dan? Die ik nu heb gevonden is lang niet zo duur :)

[edit]

Oh dat zal dan via de travel&stay packages zijn geweest. Bedankt voor de info! Ik ga het andere park boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:01 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben een huisje geboekt bij Europarcs Veluwemeer. Kost ons 200 p.p. en er is vanuit daar een taxiservice naar het terrein voor 45 p.p. voor het weekend. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:26 

Hardtraxx Veteran

Hey Marissa hoeissie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:35 

Hardtraxx Veteran

Tering wat een prijzen. Wij hadden dit jaar voor €100 pp een 6 persoonshuisje geboekt in april ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:47 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Hey Marissa hoeissie

Prima hoor, en met jou? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:54 

Hardtraxx Veteran

Marissa schreef:
Alm1ghty schreef:
Hey Marissa hoeissie

Buitengewoon. Ben jij de Marissa wie ik denk dat je bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:59 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Wij hebben een huisje geboekt bij Europarcs Veluwemeer. Kost ons 200 p.p. en er is vanuit daar een taxiservice naar het terrein voor 45 p.p. voor het weekend. :)

Gezellig zeg wij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 15:23 

Hardtraxxer

Marissa schreef:
FTN schreef:
Marissa schreef:

Welke was dat dan? Die ik nu heb gevonden is lang niet zo duur :)

[edit]

Oh dat zal dan via de travel&stay packages zijn geweest. Bedankt voor de info! Ik ga het andere park boeken.

Klopt idd was travel and stay bij landal veluwemeer, maar dat is dan wel inclusief ticket en vervoer mag ook wel voor die prijs haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 22:57 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:

Zit daar ook (cc: Jordi), maar hoe 200 p.p :P.

Wij hebben een van de betere tokos daar en betalen geloof ik 130 oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 23:02 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Jurheinen schreef:

Die 130 is excl. die shuttlebus neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 23:09 

Kraak... Piep...

Sarabande schreef:
Broken Balance schreef:
Jurheinen schreef:

Die 130 is excl. die shuttlebus neem ik aan?

Klopt, ik las dat van Jur als 200 + de 45. Daarom leek het me duur :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 23:54 

Hardtraxxer

Heb inmiddels Landal 't Loo geboekt. Iedereen bedankt voor de info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:51 

Hardtraxxer

Marissa schreef:

Rijden er vanaf dit park pendelbussen of dergelijke naar Defqon?
Of hoe regelen jullie het vervoer aangezien dit park 18km van Defqon zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 10:53 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:

Die taxi service, kan je dit van te voren met het park afspreken of hoe is dit geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 14:13 

Hardtraxxer

RickZ schreef:
Marissa schreef:

Rijden er vanaf dit park pendelbussen of dergelijke naar Defqon?
Of hoe regelen jullie het vervoer aangezien dit park 18km van Defqon zit.

Wij zaten vorig jaar op Landal 't Loo, is niet duur maar je moet inderdaad wel zelf je vervoer regelen. Het percentage Defqon bezoekers op dit park is ook niet zo groot als op bijv. Resort Veluwemeer.

Taxibusje voor 8 man kostte ons 80 euro. Op de terugweg moet je een beetje afdingen, dan staan er 100 taxi's die je mee willen nemen ;)

Bij Veluwemeer gebruiken ze een systeem met muntjes, kostten daar € 8,- per stuk. Óf je pakt een kaart voor 't hele weekend voor € 45,-. Rijden pendelbussen af en aan vanaf Veluwemeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 14:21 

Hardtraxxer

Super thanks!

Huisje geboekt op Resort Veluwemeer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 15:32 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Ik heb geen idee, ik heb het niet geboekt. Wij hebben de pavillion waterfront (6 personen), ik lees nu dat de prijs wel inclusief de borg is. Helpt natuurlijk niet dat wij een huisje hebben voor 6 personen en we zijn met 5 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 16:02 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Marissa schreef:
Alm1ghty schreef:
Hey Marissa hoeissie

Buitengewoon. Ben jij de Marissa wie ik denk dat je bent?

Fix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 20:32 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Broken Balance schreef:

Ik heb geen idee, ik heb het niet geboekt. Wij hebben de pavillion waterfront (6 personen), ik lees nu dat de prijs wel inclusief de borg is. Helpt natuurlijk niet dat wij een huisje hebben voor 6 personen en we zijn met 5 :P

Kan je nog een chick hosselen voor op de after
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 22:07 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:
Broken Balance schreef:

Ah zo, ik reken het inderdaad zonder de borg. Wij hebben precies de zelfde hutjes maar dan met 12 man (2 van die dingen) dus tot op de after :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 21:18 

Hardtraxx Veteran

Huisjes zijn weer geboekt! Dit wordt weer een heerlijk weekend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 21:21 

Hardtraxx Veteran

Marissa schreef:

Hadden we vorig jaar ook geboekt en dit jaar weer! Zijn prima huisjes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten