Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:

Optie 2 duhhhhhhhhhhhh

pff dit schreeuwt om een nieuw opsomtopic!

Heb je liever ijskoude pitbier (om en nabij 3 graden) of lauwwarme heineken (12 graden)


Lauwwarme heineken (12 graden) bij de tent natuulijjjkkkk.

Koperen hond of een rondje vdk in de bots auto's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Hele weekend 35*. Oprecht geen last van gehad, beetje bruin worden, niet hoeven nadenken over kleding ofzo. Prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Hele weekend 35*. Oprecht geen last van gehad, beetje bruin worden, niet hoeven nadenken over kleding ofzo. Prima.


Ah! Jij was dus die kerel die naakt rond liep op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Optie 2 duhhhhhhhhhhhh

pff dit schreeuwt om een nieuw opsomtopic!

Heb je liever ijskoude pitbier (om en nabij 3 graden) of lauwwarme heineken (12 graden)


Pitbier is zo slecht nog nie, als het maar koud is. Oké nog één. Liever een heel weekend gaan, maar je hebt het hele weekend regen. Of je mag alleen de vrijdag gaan, maar de line-up en de temperatuur is perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Ging bijna neer tussen 12 en 2 vorig jaar op zaterdag (wellicht had de redelijk heftige vrijdag daar ook iets mee te maken), dus doe mij maar 25 graden.

Jordi schreef:
Heb je liever ijskoude pitbier (om en nabij 3 graden) of lauwwarme heineken (12 graden)


Ijskoud Pitbier, sowieso. Smaakpapillen gaan er toch helemaal aan op zo'n weekend.

Rickzel schreef:
Liever een heel weekend gaan, maar je hebt het hele weekend regen. Of je mag alleen de vrijdag gaan, maar de line-up en de temperatuur is perfect.


Regen. Defqon weekend is heilig (en 2,5 uur rijden enkele reis), dus voor een dag doe ik dat niet.


Liever op een lek luchtbed in een tentje slapen op een veld waar niemand voor geluidsoverlast zorgt, of heel het weekend lekker in een huisje met mega terrorburen om je heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Ging bijna neer tussen 12 en 2 vorig jaar op zaterdag (wellicht had de redelijk heftige vrijdag daar ook iets mee te maken), dus doe mij maar 25 graden.

Jordi schreef:
Heb je liever ijskoude pitbier (om en nabij 3 graden) of lauwwarme heineken (12 graden)


Ijskoud Pitbier, sowieso. Smaakpapillen gaan er toch helemaal aan op zo'n weekend.

Rickzel schreef:
Liever een heel weekend gaan, maar je hebt het hele weekend regen. Of je mag alleen de vrijdag gaan, maar de line-up en de temperatuur is perfect.


Regen. Defqon weekend is heilig (en 2,5 uur rijden enkele reis), dus voor een dag doe ik dat niet.


Liever op een lek luchtbed in een tentje slapen op een veld waar niemand voor geluidsoverlast zorgt, of heel het weekend lekker in een huisje met mega terrorburen om je heen?


Sowieso altijd huisje.

Hele weekend alleen maar speciaalbier van 8%+ of geen bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso Speciaalbier dan :lol:

De hele dag alleen maar op de Yellow tussen Gerardo en Antonio (met de veronderstelling dat je op de andere stages al je favoriete namen, liveacts etc hebt) of de hele dag bij de Wasted Lands jezelf er compleet van af helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele weekend speciaalbier >= 8%. Maar dat is nu ook al enigszins aan de orde :lol:

edit: Job was eerder. Hele dag bij de Wasted Lands jezelf er compleet van af helpen klinkt interessant.

Het hele weekend verplicht verkleed in een Borat-string lopen of je moet het hele weekend met 2 Fransen, die geen Engels kunnen, op pad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 13:22 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?

Pfff dat 2e, heb afgelopen jaar echt de hele dag als een aangespoelde walvis in het gras ergens achter die VIP gelegen. Niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Trekdroppie schreef:
Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?

Pfff dat 2e, heb afgelopen jaar echt de hele dag als een aangespoelde walvis in het gras ergens achter die VIP gelegen. Niet te doen.

Zoals ik al jaren zeg. Gewoon af en toe een bui en niet te warm
Was niet te doen met dat stof vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Heb nog liever 15-20 graden dan die 35 van vorig jaar. Was pure hell.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het vorig jaar op de zaterdag prima te doen tbh. Beetje ouwehoeren en bruin worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Wat hebben jullie liever, die 35 graden van afgelopen jaar zaterdag het hele weekend. Of af en toe een buitje, bewolkt, en 25 graden?


Hele weekend 35*. Oprecht geen last van gehad


Tropische knul ben je toch ook Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er vorig jaar ook niet echt last van gehad (huisje met ventilator was wel life saver anders had ik het sowieso niet getrokken). Beste weer is gewoon 20 graden zonder regen, maar heb liever het weer van vorig jaar dan het typische defqon weer waar je koud en verzopen over meters aan weggeflikkerde poncho’s struikelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Heb er vorig jaar ook niet echt last van gehad (huisje met ventilator was wel life saver anders had ik het sowieso niet getrokken). Beste weer is gewoon 20 graden zonder regen, maar heb liever het weer van vorig jaar dan het typische defqon weer waar je koud en verzopen over meters aan weggeflikkerde poncho’s struikelt.

Wij hadden een mobiele Airco meegenomen naar ons huisje, die hebben we vrijdag bij aankomst aangezet en maandag bij vertrek hebben we hem pas uitgezet, beste idee ooit!
Maar als ik moet kiezen dan maar af en toe een buitje en lekker 20/25 graden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Heb er vorig jaar ook niet echt last van gehad (huisje met ventilator was wel life saver anders had ik het sowieso niet getrokken). Beste weer is gewoon 20 graden zonder regen, maar heb liever het weer van vorig jaar dan het typische defqon weer waar je koud en verzopen over meters aan weggeflikkerde poncho’s struikelt.

Koud en verzopen?
Nog nooit mee gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Koud en verzopen?
Nog nooit mee gemaakt.


Zeker wel. Na die terugkeer van Heady bij die Legends in 2017 (?) teringggg nat geregend, onderweg naar de camping. Toen Warface op die Indigo met die containers stond regende het toch ook behoorlijk. Sterker nog, elk jaar in de laatste 8 jaar, m.u.v. vorig jaar, heeft het wel een keer geregend volgens mij.
Maar goed, we weten allemaal dat jij 18 graden en af en toe een buitje prefereert boven 25 graden en zon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 07:08 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
heggenschaar schreef:
Koud en verzopen?
Nog nooit mee gemaakt.


Zeker wel. Na die terugkeer van Heady bij die Legends in 2017 (?) teringggg nat geregend, onderweg naar de camping. Toen Warface op die Indigo met die containers stond regende het toch ook behoorlijk. Sterker nog, elk jaar in de laatste 8 jaar, m.u.v. vorig jaar, heeft het wel een keer geregend volgens mij.
Maar goed, we weten allemaal dat jij 18 graden en af en toe een buitje prefereert boven 25 graden en zon.

Je kan ook overdrijven. 22 graden en af en toe een bui.

En ik zeg alleen dat ik nooit mee gemaakt heb verzopen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
heggenschaar schreef:
Koud en verzopen?
Nog nooit mee gemaakt.


Zeker wel. Na die terugkeer van Heady bij die Legends in 2017 (?) teringggg nat geregend, onderweg naar de camping. Toen Warface op die Indigo met die containers stond regende het toch ook behoorlijk. Sterker nog, elk jaar in de laatste 8 jaar, m.u.v. vorig jaar, heeft het wel een keer geregend volgens mij.
Maar goed, we weten allemaal dat jij 18 graden en af en toe een buitje prefereert boven 25 graden en zon.

Je kan ook overdrijven. 22 graden en af en toe een bui.

En ik zeg alleen dat ik nooit mee gemaakt heb verzopen te zijn.

2016 heeft het vgm de hele zaterdag geregend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ho
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
heggenschaar schreef:
Koud en verzopen?
Nog nooit mee gemaakt.


Zeker wel. Na die terugkeer van Heady bij die Legends in 2017 (?) teringggg nat geregend, onderweg naar de camping. Toen Warface op die Indigo met die containers stond regende het toch ook behoorlijk. Sterker nog, elk jaar in de laatste 8 jaar, m.u.v. vorig jaar, heeft het wel een keer geregend volgens mij.
Maar goed, we weten allemaal dat jij 18 graden en af en toe een buitje prefereert boven 25 graden en zon.

Je kan ook overdrijven. 22 graden en af en toe een bui.

En ik zeg alleen dat ik nooit mee gemaakt heb verzopen te zijn.


2011 eerste editie bij Walibi was het ook dra-ma. (Ben toen alleen de zaterdag geweest) maar toen heeft het van begin tot eind geregend, wat een verschrikking. Samen met die beruchte Q-base (2012?) met die wolkenbreuk wel mijn slechtste festival ervaring qua weer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dan heb jij Mysteryland 2018 nooit meegemaakt. Letterlijk hele avond megaharde wind en regen, 5 minuten na de endshow op zaterdag nog eens kogelharde hagel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En intents 2015(?) Dan? Dat ze van het camping terrein weg werden gestuurd wegens storm en ergens in een schuur stonden te feesten?

En laten we craft niet vergeten rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Dan heb jij Mysteryland 2018 nooit meegemaakt. Letterlijk hele avond megaharde wind en regen, 5 minuten na de endshow op zaterdag nog eens kogelharde hagel.


Was ik bij! En dat was echt ver-schrik-ke-lijk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-base 2013 was die beruchte editie, toen het begon stonden er binnen no time 1000 man teveel in de Hangar. En na de tijd moesten er mega veel lui in de regen wachten op de bus, wij hadden als een van de weinigen mazzel en konden vrijwel meteen de bus in.

En Craft 2015, toen was het weer ook niet zo heel goed...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten