Nog steeds in de wachtrij
.
Toch wel bizar dat de totaalprijs voor een weekendticket nu zo'n 11% hoger ligt dan vorig jaar.
Heb net zondag tickets binnen! En wat worden die weekenden duur zeg.. 180 euro wtf
Q is zo aardig een gerustellende tekst toe te voegenwrote:Nog steeds in de wachtrij.
Due to high demand, the waiting queue takes a little bit longer. Don’t refresh this page. All ticket types are still available, please have patience
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.
Due to high demand, the waiting queue takes a little bit longer. Don’t refresh this page. All ticket types are still available, please have patience.
Meen op de Q-Dance site gelezen te hebben dat weekend tickets 159 euro zouden kosten?wrote:Heb net zondag tickets binnen! En wat worden die weekenden duur zeg.. 180 euro wtf
Yep, alle 8 weekend tickets voor onze groep binnen! Vind het goed geregeld zo, iets langer wachten, maar geen crashende sites en zelfs een geruststellend berichtje voor alle zenuwpezen.
Complimenten voor Q!
edit: alleen nog geen bevestigingsmail gehad, maar dat zal nog wel komen later vandaag.
Complimenten voor Q!
edit: alleen nog geen bevestigingsmail gehad, maar dat zal nog wel komen later vandaag.
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Ja dat staat er ook inderdaad.
€159 ex fee. Lijkt me toch niet dat er 21 euro fee kosten bovenop komen

€159 ex fee. Lijkt me toch niet dat er 21 euro fee kosten bovenop komen
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Kaartjes binnen alleen nog geen mailtje binnen van Paylogic. Jullie al wel?
Paylogic mail binnen hier, je kan gelijk personaliseren. Weekend kaart kost 164,75
Weekendkaart binnen na 46 min wachten
Weekend parkeerkaart priority uitverkocht, hopelijk helpt die nieuw aangelegde afslag
Wel gek om alle persoonlijke info weer in te moeten vullen terwijl we een Paylogic account hebben
Weekend parkeerkaart priority uitverkocht, hopelijk helpt die nieuw aangelegde afslag
Wel gek om alle persoonlijke info weer in te moeten vullen terwijl we een Paylogic account hebben
Nou een uurtje later maar eindelijk weekend tickets binnen. Ben benieuwd of het in de pre-sale al uitverkoopt.
Wat lult Roy dan met z'n 180..wrote:Paylogic mail binnen hier, je kan gelijk personaliseren. Weekend kaart kost 164,75
Met parking bij waarschijnlijk.wrote:Wat lult Roy dan met z'n 180..wrote:Paylogic mail binnen hier, je kan gelijk personaliseren. Weekend kaart kost 164,75
BTW is ook omhoog gegaan oawrote:Toch wel bizar dat de totaalprijs voor een weekendticket nu zo'n 11% hoger ligt dan vorig jaar.
Hier ook eindelijk de weekend tickets binnen 
Na 50minuten er eindelijk doorheen, was wel spannend dit keer
. Weekend is dus "gewoon" 159 euro + service kosten. En heb zelf idd ook nog geen bevestigingsmail, maar dat zal nog wel komen.
Ha sorry hè, foutjuwrote:Wat lult Roy dan met z'n 180..wrote:Paylogic mail binnen hier, je kan gelijk personaliseren. Weekend kaart kost 164,75
-
R
- 2 posts member since 2018
- last seen Mar 2020
Hebben jullie wel meteen een bevestigingsmail ontvangen?
Nee nog niet.
Handel op ticketswap ik ook begonnen inmiddels
Handel op ticketswap ik ook begonnen inmiddels
Triest, wss weer met de bekende ziek, zwak, misselijk, examen smoesjeswrote: Handel op ticketswap ik ook begonnen inmiddels
Bedankt he pikwrote:Hier ook eindelijk de weekend tickets binnen
+1 voor die usernamewrote:Hebben jullie wel meteen een bevestigingsmail ontvangen?