Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:23 
 
Hardtraxx Addict

159,- voor een weekend. ok schappelijk
299 voor premium :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:25 
 
Hardtraxxer

Welke artiesten ontbreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of lijkt de line up op veel stages wel heel erg op die van vorig jaar? Vind hem al met al ook niet zo heel denderend. Ook mooi dat iedereen loopt te fappen vanwege de terugkeer van Frontliner, maar op basis van wat? Gast heeft al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Welke artiesten ontbreken?


Technoboy / Tuneboy / TNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ligt het aan mij of lijkt de line up op veel stages wel heel erg op die van vorig jaar? Vind hem al met al ook niet zo heel denderend. Ook mooi dat iedereen loopt te fappen vanwege de terugkeer van Frontliner, maar op basis van wat? Gast heeft al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht.


Ik denk dat veel mensen het ook gewoon leuk voor hem vinden. Ik vind iig mooi dat ie terug is, maar sta niet te wachten op zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem in eerste opzicht meh, maar ik vermaak me heus wel. Magenta op zaterdag (die Line up op de zondag ziet er wel heel armoedig uit trouwens) is top net als Gold en Silver op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Vind hem in eerste opzicht meh, maar ik vermaak me heus wel. Magenta op zaterdag (die Line up op de zondag ziet er wel heel armoedig uit trouwens) is top net als Gold en Silver op zondag.

Die magenta zondag line up is idd wel erg triest. Het lijkt net alsof ze al hun geld steken in de aankleding en show maar niet in de line up

Heb hier helaas echt geen 160 euro voor over. Maar ik ga wss wel de zaterdag meepakken. Erg matige line up helaas. De red op zaterdag steekt ver boven de andere stages uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht hebben ze op het laatst nog onwijs moeten schuiven met namen ivm het niet doorgaan van de vrijdag als festivaldag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pommer schreef:
Ligt het aan mij of lijkt de line up op veel stages wel heel erg op die van vorig jaar? Vind hem al met al ook niet zo heel denderend. Ook mooi dat iedereen loopt te fappen vanwege de terugkeer van Frontliner, maar op basis van wat? Gast heeft al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht.


Ik denk dat veel mensen het ook gewoon leuk voor hem vinden. Ik vind iig mooi dat ie terug is, maar sta niet te wachten op zijn muziek.


Beetje hetzelfde gevoel erbij hier ja. Hopelijk gaat ie ook weer echt goeie platen maken, dan kan in ieder geval 'terecht fanboyen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:40 
 
Hardtraxx Addict

nog op mn mail te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah, titan's comeback zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Ah, titan's comeback zie ik

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:47 
 
Hardtraxxer

Vond de lineup zo op het eerste gezicht tijdens de release ook niet geweldig, maar als ik alle namen die me niet interesseren uit die lijst haal blijft er eigenlijk toch nog wel genoeg over om me te vermaken. Vooral de gathering vind ik erg matig, komt misschien ook omdat die vorig jaar juist heel goed was. Main op zaterdag is ook wel beter geweest, jammer dat er ook relatief veel raw namen staan, daar zijn al 2 andere stages voor maar goed. De freestyle in de blue op zondag vind ik dan wel weer prima. Zal uiteindelijk afhangen van hoeveel/welke vrienden er allemaal gaan of het hele weekend of 1 dag wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt wederom net voor m'n herkansingenweek :( . Staan wat leuke namen tussen, Wasted Mind (!!!), Ophidian & Ruffneck, bijna heel de yellow op zondag, Thera, Chris One, The Classics Machine, Tat & Zat, maar weinig echt bijzonders behalve die namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook Dark Pact is terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:07 
 
Hardtraxx Newbie

140 euro voor Premium is wel echt idioot veel. Hoeveel kostte dat vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het toch apart als mensen niet willen gaan omdat de line up tegenvalt. Op het eerste gezicht ziet het er misschien iets minder stacked uit dan vorig jaar, maar er zijn nog altijd zoveel namen dat ik me afvraag of je nog wel van deze muziek houd als je dit kut vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.

O ja, ik ook. Niet.

Serieus, ik vraag me nog steeds of mensen hier écht voor komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Desley DD schreef:
Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.

O ja, ik ook. Niet.

Serieus, ik vraag me nog steeds of mensen hier écht voor komen.


Q-dance liet het als 1 van de eerste namen zien, dus blijkbaar is het al een soort headliner inmiddels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HALLO IS DE KOPEREN HOND DIT JAAR OOK WEER AANWEZIG?


Line-up is verder niet echt top imo. Die Gold op zondag is wel echt heel dik zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 00:09 
 
Hardtraxx Addict

Desley DD schreef:
Remi schreef:
Desley DD schreef:
Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.

O ja, ik ook. Niet.

Serieus, ik vraag me nog steeds of mensen hier écht voor komen.


Q-dance liet het als 1 van de eerste namen zien, dus blijkbaar is het al een soort headliner inmiddels?

Is eerder vrij triest. Maja groot deel slikt het
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 00:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo ongelofelijk trots dat we hier staan :loving: kan het nog steeds niet geloven :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 01:16 
 
Hardtraxx Addict

Prijzen van vorig jaar er even bij gezocht

Weekend: €145,-
Weekend Premium: €245,-
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten