159,- voor een weekend. ok schappelijk
299 voor premium
299 voor premium
Technoboy / Tuneboy / TNTwrote:Welke artiesten ontbreken?
Ik denk dat veel mensen het ook gewoon leuk voor hem vinden. Ik vind iig mooi dat ie terug is, maar sta niet te wachten op zijn muziek.wrote:Ligt het aan mij of lijkt de line up op veel stages wel heel erg op die van vorig jaar? Vind hem al met al ook niet zo heel denderend. Ook mooi dat iedereen loopt te fappen vanwege de terugkeer van Frontliner, maar op basis van wat? Gast heeft al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht.
Die magenta zondag line up is idd wel erg triest. Het lijkt net alsof ze al hun geld steken in de aankleding en show maar niet in de line upwrote:Vind hem in eerste opzicht meh, maar ik vermaak me heus wel. Magenta op zaterdag (die Line up op de zondag ziet er wel heel armoedig uit trouwens) is top net als Gold en Silver op zondag.
Beetje hetzelfde gevoel erbij hier ja. Hopelijk gaat ie ook weer echt goeie platen maken, dan kan in ieder geval 'terecht fanboyen'.wrote:Ik denk dat veel mensen het ook gewoon leuk voor hem vinden. Ik vind iig mooi dat ie terug is, maar sta niet te wachten op zijn muziek.wrote:Ligt het aan mij of lijkt de line up op veel stages wel heel erg op die van vorig jaar? Vind hem al met al ook niet zo heel denderend. Ook mooi dat iedereen loopt te fappen vanwege de terugkeer van Frontliner, maar op basis van wat? Gast heeft al jaren niks fatsoenlijks uitgebracht.
wrote:Ah, titan's comeback zie ik
O ja, ik ook. Niet.wrote:Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.
Q-dance liet het als 1 van de eerste namen zien, dus blijkbaar is het al een soort headliner inmiddels?wrote:O ja, ik ook. Niet.wrote:Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.
Serieus, ik vraag me nog steeds of mensen hier écht voor komen.
Is eerder vrij triest. Maja groot deel slikt hetwrote:Q-dance liet het als 1 van de eerste namen zien, dus blijkbaar is het al een soort headliner inmiddels?wrote:O ja, ik ook. Niet.wrote:Gaaf, ik kijk vooral uit naar GPF: The Prerecorded Sex Show V69 unmastered TEST.wma.
Serieus, ik vraag me nog steeds of mensen hier écht voor komen.