Tja, als je kijkt naar bovenstaande posts wordt wel duidelijk dat de personen die zo reageren 0 verstand hebben van Techno. Het is hier gewoon altijd al een meme geweest om te haten op techno, simpel volk.wrote:Toch grappig dat mensen zo fel tegen zijn op zoiets op Defqon terwijl de gemiddelde Schranz/Industrial Techno plaat velen malen lomper en dieper is dan de gemiddelde hardstyle plaat. En vooral dat mensen zich er druk over gaan maken wanneer een stage op een dag dat gaat hosten. Niemand forceert je er heen te gaan.
Wat vinden jullie van hardstyle stage op dominator
Wat vinden jullie van inductieplaten
Aardig hongerig of niet Fothermucker?
Hoe heet dat nummer tussen ongeveer 0:00 en 1:16:33?
Yikeswrote:Tja, als je kijkt naar bovenstaande posts wordt wel duidelijk dat de personen die zo reageren 0 verstand hebben van Techno. Het is hier gewoon altijd al een meme geweest om te haten op techno, simpel volk.wrote:Toch grappig dat mensen zo fel tegen zijn op zoiets op Defqon terwijl de gemiddelde Schranz/Industrial Techno plaat velen malen lomper en dieper is dan de gemiddelde hardstyle plaat. En vooral dat mensen zich er druk over gaan maken wanneer een stage op een dag dat gaat hosten. Niemand forceert je er heen te gaan.
Blij dat ik dat nog meegemaakt heb, toen met de Refuse op het water.wrote:Precieswrote:stonden in het verleden wel op Decibel, dus het kan best .. Was dat toen nog de Refuse?![]()
View on YouTube
Hahahawrote:Hoe heet dat nummer tussen ongeveer 0:00 en 1:16:33?
wrote:Hahahawrote:Hoe heet dat nummer tussen ongeveer 0:00 en 1:16:33?
Dat is toch niet vroeger. Dat is slechts 4 jaar geleden. 
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Doe mij maar een gwn een terror stage die niet onder de 300 bpm komt toch mooi
Doe maar niet, dan zie ik de rest van het festival die dag helemaal niet meer.wrote:Pleur een vrijdag of zondag Silver bijvoorbeeld zo neer:
Ghost In The Machine
KRTM
Innovative
Synaptic Memories
Demanufacturer
Embrionyc
Tymon
Peaky Pounder
Ophidian & Tapage
Dep Affect
Qua hardheid past het meer dan prima bij Defqon, dat zagen we op Q-Base ook al.
En wij jou niet. Lijkt mij een win-win situatie. Doen!
Geen woord meer aan toe te voegen!wrote:En wij jou niet. Lijkt mij een win-win situatie. Doen!
Krijg hier een beetje een sneller = harder = beter gevoel bij, wat is dit nou weer voor zelfbedacht criterium?wrote:Toch grappig dat mensen zo fel tegen zijn op zoiets op Defqon terwijl de gemiddelde Schranz/Industrial Techno plaat velen malen lomper en dieper is dan de gemiddelde hardstyle plaat.
View on YouTubewrote:Krijg hier een beetje een sneller = harder = beter gevoel bij, wat is dit nou weer voor zelfbedacht criterium?wrote:Toch grappig dat mensen zo fel tegen zijn op zoiets op Defqon terwijl de gemiddelde Schranz/Industrial Techno plaat velen malen lomper en dieper is dan de gemiddelde hardstyle plaat.
View on SoundCloud
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Nee ik zie het ook niet..
Zeker niet dat het argument dat genoemde genres te slap zijn en niet op iets als Defqon thuis horen.
Waar wordt dat argument in deze discussie gebruikt dan? En kom dan aub niet met oude quotes, zal vast wel eens gezegd zijn op dit forum inderdaad.
Ik zou het op zich wel toejuichen als het terug zou komen, maar ik ben toen in 2015 naar de Yellow op zondag geweest en ik denk dat er 100 man stonden. Toen de hardtechno afgelopen was en de speedcore/frenchcore/*insert genre voor Yellow tegenwoordig* kwam het veel drukker werd tot de yellow utieindelijk vol stond. Daar kan Q-dance natuurlijk ook conclusies uit trekken; blijkbaar is de tegenwoordige programmering van yellow populairder. Het verschil tussen de Yellow en Silver (dit jaar toch de meest alternatieve hardcore en techno) afgelopen jaar was ook duidelijk, de Yellow stond de hele dag meer publiek dan de Silver.wrote:Toch grappig dat mensen zo fel tegen zijn op zoiets op Defqon terwijl de gemiddelde Schranz/Industrial Techno plaat velen malen lomper en dieper is dan de gemiddelde hardstyle plaat. En vooral dat mensen zich er druk over gaan maken wanneer een stage op een dag dat gaat hosten. Niemand forceert je er heen te gaan.
Ook bij Decibel regelmatig langs een Refuse gelopen in eerdere jaren en die tent was over het algemeen flink leeg, dus ik heb gewoon het gevoel dat het (helaas) niet leeft.
Waar zie dat ik mensen van dit forum aanwijs of van deze discussie? Ik zeg mensen in het algemeen. Of moet alles 100% met de voorgaande comments te maken hebben voor je iets post?wrote:Waar wordt dat argument in deze discussie gebruikt dan? En kom dan aub niet met oude quotes, zal vast wel eens gezegd zijn op dit forum inderdaad.
@Khadber, als je de Silver gaat vergelijken met met de Yellow dan ga je inderdaad verschil zien omdat uptempo/frenchcore e.d. populair is op het moment. Vergelijk het met een Indigo of Magenta en je hebt ongeveer het zelfde aantal, mogelijk iets minder. De Silver was in 2018 ook behoorlijk groot vond ik, stond op momenten wel aardig vol zoals bij TOA en Geck-O en Wavo maar over het algemeen kon hij wel de helft kleiner zijn. Geen Silver op Defqon zou voor mij al een flinke klap zijn om niet meer naar Defqon te gaan. Meest gezellige stage en altijd het beste geluid, dat ze de silver vernieuwen kan prima.
Hahaha! Op 10:43 die onderbroek die naar de stage gegooit wordt..wrote:Precieswrote:stonden in het verleden wel op Decibel, dus het kan best .. Was dat toen nog de Refuse?![]()
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
A
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Jezus, nog een account van Miwer?wrote:Dat is toch niet vroeger. Dat is slechts 4 jaar geleden.