Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tweede prik aanstaande maandag gaat extra klote zijn nu er geen vooruitzicht meer is op Decibel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 15:53 
 
Hardtraxxer

Als ik b2s was ging ik, zo gauw er as maandag positief nieuws is, alles in het werk stellen om in het decibel weekend 2 nieuw, losse, festivaldagen te organiseren. Noem het remember of loudness outdoor ofzoiets… De vergunning voor geluid, publiek, hulpdiensten etc was geregeld. De locatie is er en de dj’s, catering, podiumbouwers hadden dit allemaal al in hun agenda staan. Zelf testen faciliteren hoeft dan niet meer, omdat iedereen zelf testafspraken kan maken in hun eigen woonplaats voorafgaande aan de festivaldag.
Klink optimistisch natuurlijk, weet niet of dit haalbaar is.
De kosten voor decibel krijgen ze vergoed vanuit het garantiefonds, dus wat let ze? Nieuwe inkomsten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Als ik b2s was ging ik, zo gauw er as maandag positief nieuws is, alles in het werk stellen om in het decibel weekend 2 nieuw, losse, festivaldagen te organiseren. Noem het remember of loudness outdoor ofzoiets… De vergunning voor geluid, publiek, hulpdiensten etc was geregeld. De locatie is er en de dj’s, catering, podiumbouwers hadden dit allemaal al in hun agenda staan. Zelf testen faciliteren hoeft dan niet meer, omdat iedereen zelf testafspraken kan maken in hun eigen woonplaats voorafgaande aan de festivaldag.
Klink optimistisch natuurlijk, weet niet of dit haalbaar is.
De kosten voor decibel krijgen ze vergoed vanuit het garantiefonds, dus wat let ze? Nieuwe inkomsten!


b2s:
Citaat:
The conclusion is straight forward: there is no way to offer another worthy alternative, such as skipping the campsite or converting to one or more separate days. No permit will be granted for this.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 17:27 
 
Hardtraxxer

Hmmmm, nou dan gaat het hele feest niet door…
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Hmmmm, nou dan gaat het hele feest niet door…


No shit Sherlock xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:42 
 
Hardtraxx Addict

Dat het zo is is helaas zo
Maar waarom zouden ze geen vergunning krijgen voor 2 losse dagen maar wel voor een heel weekend?

Je zou toch zelfs die weekend vergunning kunnen gebruiken zonder de camping en eventueel de vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dat het zo is is helaas zo


Tegeltjeswijsheid van Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Je zou toch zelfs die weekend vergunning kunnen gebruiken zonder de camping en eventueel de vrijdag?


Dat willen ze toch niet, staat toch duidelijk dat ze de volledige experience willen bieden in 1 weekend en niet 2 losse dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Maar waarom zouden ze geen vergunning krijgen voor 2 losse dagen maar wel voor een heel weekend?



De verkeersstromen zijn anders bij een weekender, dan bij twee losse dagen, om maar een voorbeeld te noemen.

Die 25.000 man die vrijdags al naar de camping komen en zondagavond/maandag pas naar huis gaan, daar heb je op de piekmomenten van de zaterdag, bij aanvang en afloop van het festival, geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 15:44 
 
Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
heggenschaar schreef:
Je zou toch zelfs die weekend vergunning kunnen gebruiken zonder de camping en eventueel de vrijdag?


Dat willen ze toch niet, staat toch duidelijk dat ze de volledige experience willen bieden in 1 weekend en niet 2 losse dagen

Dan zou je ook geen dag tickets moeten verkopen lijkt me.
En vroeger was er ook geen camping

Beter iets dan niets nu toch, daarom vraag ik me af waarom dat dus niet kan met dier vergunning
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2021 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
rakkietakkie schreef:
heggenschaar schreef:
Je zou toch zelfs die weekend vergunning kunnen gebruiken zonder de camping en eventueel de vrijdag?


Dat willen ze toch niet, staat toch duidelijk dat ze de volledige experience willen bieden in 1 weekend en niet 2 losse dagen

Dan zou je ook geen dag tickets moeten verkopen lijkt me.
En vroeger was er ook geen camping

Beter iets dan niets nu toch, daarom vraag ik me af waarom dat dus niet kan met dier vergunning


Als je de comment boven je leest hoef je je dat niet af te vragen.

En de dagtickets werden naast weekendtickets verkocht, en vroeger is niet nu. Vroeger kregen ze andere vergunningen en kregen ze die ook ver voor tijd.

Het antwoord is vrij logisch waarom ze geen vergunning krijgen, ze gingen vanaf dag 1 voor volle capaciteit en dat is gefaald. Elke andere optie is te kortdag voor zoiets groots inclusief iedereen proberen te plaatsen/refunden en watniet en zo zijn er nog tig redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend? Niks van voorbij zien komen dus zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend? Niks van voorbij zien komen dus zal wel niet.


Ze organiseren een mars.. Goed alternatief wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend? Niks van voorbij zien komen dus zal wel niet.

Ze hebben 3 weken geleden officieel te horen gekregen dat het niet door kan gaan. Dat is voor het opzetten van een livestream (zoals die vorig jaar opgezet was) wel erg kortdag..
+ Indd de mars waar ze samen met de rest van de organisatoren mee bezig zijn geweest denk ik..

En denk je dat er nog mensen voor een livestream zullen gaan zitten? Ik verwacht het niet meer.. Nu er wel weer het e.e.a. mogelijk is buiten (terras, kleine feestjes, etc.. )
Ik zou er in ieder geval niet meer voor gaan zitten.. ongeacht welke organisatie er een livestream opzet.. hoogstens als achtergrond muziek als ik met vrienden thuis zou zitten, maar als ik ergens iets zou kunnen bezoeken blijf ik voor een livestream zeker niet thuis.. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 16:27 
 
Hardtraxxer

Aristo schreef:
Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend?


Ja die is er! Lekker "at home" met een biertje op de bank :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2021 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend? Niks van voorbij zien komen dus zal wel niet.

Die hadden ze dan binnen 1 week geheel moeten regelen toen bekend werd dat het niet door kon gaan (was vorig jaar ook zo ver van te voren opgenomen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 08:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Aristo schreef:
Is er een Decibel "at home" editie, livestream oid komend weekend? Niks van voorbij zien komen dus zal wel niet.

Die hadden ze dan binnen 1 week geheel moeten regelen toen bekend werd dat het niet door kon gaan (was vorig jaar ook zo ver van te voren opgenomen)


"ver van te voren"

Eh ja, 2 weken ongeveer. Noem ik niet ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 12:36 
 

Iemand al iets gehoord van refunds of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Iemand al iets gehoord van refunds of iets dergelijks?


Voor 1 september aangeven... Uitbetaling eind september.
Bron; mailing b2s omtrent 2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
bierislekker schreef:
Iemand al iets gehoord van refunds of iets dergelijks?


Voor 1 september aangeven... Uitbetaling eind september.
Bron; mailing b2s omtrent 2022


Kan er een screenshot van deze mail gedeeld worden? Ik lijk deze niet ontvangen te hebben en bij onze groep lijken er voor volgend jaar toch wat verschuivingen plaats te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2021 12:36 
 

Fantazoo schreef:
rakkietakkie schreef:
bierislekker schreef:
Iemand al iets gehoord van refunds of iets dergelijks?


Voor 1 september aangeven... Uitbetaling eind september.
Bron; mailing b2s omtrent 2022


Kan er een screenshot van deze mail gedeeld worden? Ik lijk deze niet ontvangen te hebben en bij onze groep lijken er voor volgend jaar toch wat verschuivingen plaats te vinden.

Bij ons hetzelfde verhaal maar bleek in "spam" te zitten, misschien daar even checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hart onder de riem voor B2s :( Dit zal weer een ongelooflijk rotweekend voor jullie zijn..
Hier ook flink balen. Op de zondag na een perfect festivalweertje verwacht. Keek er echt ontzettend naar uit om 3 dagen uit mn stekker te gaan…. Zeker met de line-up die er lag…
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 08:20 
 
Hardtraxx Addict

Ondertussen is de 2022 line up bekend. En pfoe wat voor een.

https://www.hardnews.nl/decibel-outdoor ... live-loud/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas geen Russian Hard Bass, maar genoeg namen op zaterdag en zondag waar ik me ga vermaken :)
Iemand enig idee of de blokhut wel gewoon staat op de camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2022 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, hier nog kaarten voor de zaterdag. Degos & Re-Done toegevoegd bij de classics :thumbsup:

Mitch schreef:
Helaas geen Russian Hard Bass


Wordt ook al geboycot tegenwoordig.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten