Dit duswrote:The Pitcher is 1 van de artiesten waar ik naar uitkijk morgen.
Hahahawrote:Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!
Dit duswrote:The Pitcher is 1 van de artiesten waar ik naar uitkijk morgen.
Hahahawrote:Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!
Heb vrij, tot daar iedereen!wrote:Nog proberen vrij te regelen. Superveel zin in na Q-Base.
Misschien Michel Pollen die als The Pitcher gaat draaien?wrote:Ben benieuwd of The Pitcher wel op tijd gaat komen..
Staat van 23:30 - 00:00 (Live) op Sunset Lillse Bergen (België) en van 00:30 - 01:00 hier? Een ritje duurt al 40 minuten
Whooooot?!
Weet niet echt of je daar blij mee moet zijnwrote:Whooooot?!
Maakt toch niet uit wie de play knop indrukt? Ik zou het wel vet vinden dat Michel er staatwrote:Weet niet echt of je daar blij mee moet zijn
Nouja, het is toch een live-act.wrote: Weet niet echt of je daar blij mee moet zijn
Hoewel hij het brein is, zie ik toch Luc liever on stage. Michel zit niet voor niets liever in de studio en hij zal zeker niet zo'n energieke perfomance geven on stage als Luc. Ik zie liever DJ die publiek bespeelt / mee gaat. Maar dat is mijn meningwrote:Nouja, het is toch een live-act. Zou wel vet zijn om een keer de man die voor (ik neem aan) het grootste gedeelte achter al die geniale producties heeft gezeten on stage te zien.
Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoorwrote:neehee die is ook te nieuw..wrote:gewoon afsluiten met stash
Hier ben ik het wel mee eens. Je wordt zelf ook meer meegetrokken als de dj zelf ook uit zijn dak gaat.wrote:Hoewel hij het brein is, zie ik toch Luc liever on stage. Michel zit niet voor niets liever in de studio en hij zal zeker niet zo'n energieke perfomance geven on stage als Luc. Ik zie liever DJ die publiek bespeelt / mee gaat. Maar dat is mijn meningwrote:Nouja, het is toch een live-act. Zou wel vet zijn om een keer de man die voor (ik neem aan) het grootste gedeelte achter al die geniale producties heeft gezeten on stage te zien.
Daar maken we ons hier wel degelijk druk om, en verder kan je hoog en laag springen maar Thera en Gecko zullen hem zelf niet eens wíllen draaien denk ik.wrote:Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoorwrote:neehee die is ook te nieuw..wrote:gewoon afsluiten met stash
Noemen we het volgend jaar gewoon 'De Machine', goed?wrote: Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoor
Ik bedoel meer in de zin van dat het publiek het op het moment zelf niet veel interesseert. Zag op de Remember stage afgelopen Decibel genoeg mensen die los gingen op KOTH dus vandaar. Irriteer me zelf ook aan het niet nastreven van de 2005-2010 periode.wrote:Daar maken we ons hier wel degelijk druk om, en verder kan je hoog en laag springen maar Thera en Gecko zullen hem zelf niet eens wíllen draaien denk ik.wrote:Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoorwrote:
neehee die is ook te nieuw..
wrote:We mogen in ieder geval wel iets minder naar de jaartallen kijken gezien onze begin periode v Theracords die naadloos aansluit bij de OJKB sound dus wij gaan helemaal ons eigen ding doen met vette oude classics met vleugjes tc classics!!
Het kan omdat veel oude Theracords releases praktisch Early Hardstyle zijn (qua stijl natuurlijk, niet qua jaar)wrote:Waarom zou je een plaat willen horen die 7/8 jaar na het tijdsbestek van de stage is gereleased? Je wilt toch ook geen The Pitcher track horen uit 2018, bij wijze van spreken...