Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:44 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
The Pitcher is 1 van de artiesten waar ik naar uitkijk morgen.


Dit dus


TiMOTHYb schreef:
Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Nog proberen vrij te regelen. Superveel zin in na Q-Base. :cry:


Heb vrij, tot daar iedereen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Ben benieuwd of The Pitcher wel op tijd gaat komen..

Staat van 23:30 - 00:00 (Live) op Sunset Lillse Bergen (België) en van 00:30 - 01:00 hier? Een ritje duurt al 40 minuten xd


Misschien Michel Pollen die als The Pitcher gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oooshieet :woot:

Was het nog vergeten te vermelden in het Decibel topic, tijdens de Fusion of Sound set werden Summertime (The Pitcher Re-Amp) en die ene "Just an unfinished track I forgot about" gedraaid.


Zany & The Beholder Tribute/warm-up mixje: hardstyle/delt-a-zany-the-beholder-2005-2011-tribute-mix-t56776.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:21 
 

Steffnov schreef:


Whooooot?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier erg veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:


Weet niet echt of je daar blij mee moet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 15:58 
 

Fothermucker schreef:
Weet niet echt of je daar blij mee moet zijn :P


Maakt toch niet uit wie de play knop indrukt? Ik zou het wel vet vinden dat Michel er staat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 15:59 
 

Fothermucker schreef:
Weet niet echt of je daar blij mee moet zijn :P


Nouja, het is toch een live-act.

Zou wel vet zijn om een keer de man die voor (ik neem aan) het grootste gedeelte achter al die geniale producties heeft gezeten on stage te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:45 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Nouja, het is toch een live-act. Zou wel vet zijn om een keer de man die voor (ik neem aan) het grootste gedeelte achter al die geniale producties heeft gezeten on stage te zien.


Hoewel hij het brein is, zie ik toch Luc liever on stage. Michel zit niet voor niets liever in de studio en hij zal zeker niet zo'n energieke perfomance geven on stage als Luc. Ik zie liever DJ die publiek bespeelt / mee gaat. Maar dat is mijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Koen schreef:
gewoon afsluiten met stash :thumbsup:


neehee die is ook te nieuw..


Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
stefaneke schreef:
Nouja, het is toch een live-act. Zou wel vet zijn om een keer de man die voor (ik neem aan) het grootste gedeelte achter al die geniale producties heeft gezeten on stage te zien.


Hoewel hij het brein is, zie ik toch Luc liever on stage. Michel zit niet voor niets liever in de studio en hij zal zeker niet zo'n energieke perfomance geven on stage als Luc. Ik zie liever DJ die publiek bespeelt / mee gaat. Maar dat is mijn mening :P


Hier ben ik het wel mee eens. Je wordt zelf ook meer meegetrokken als de dj zelf ook uit zijn dak gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:06 
 

Laten we het afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Delt-A schreef:
Koen schreef:
gewoon afsluiten met stash :thumbsup:


neehee die is ook te nieuw..


Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoor :$


Daar maken we ons hier wel degelijk druk om, en verder kan je hoog en laag springen maar Thera en Gecko zullen hem zelf niet eens wíllen draaien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoor :$

Noemen we het volgend jaar gewoon 'De Machine', goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zinzinzinzin !

Maat haakt af, dus wel helaas in m'n eentje hierheen. Maar verwacht genoeg bekenden tegen te komen / vrienden te maken , is ook wel lekker, lekker m'n eigen plan trekken :P.

T/m Slim Shore in de Fusion zaal te vinden, dan Psyko Punkz, DBSTF en B-front bij Coone, en afsluiten bij Zany vs The Beholder !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Indyy schreef:
Delt-A schreef:

neehee die is ook te nieuw..


Ach, als Alpha Twins platen als KOTH etc draaien en zich niemand druk over maakt mag een plaat als Stash deze keer ook wel gedraaid worden hoor :$


Daar maken we ons hier wel degelijk druk om, en verder kan je hoog en laag springen maar Thera en Gecko zullen hem zelf niet eens wíllen draaien denk ik.


Ik bedoel meer in de zin van dat het publiek het op het moment zelf niet veel interesseert. Zag op de Remember stage afgelopen Decibel genoeg mensen die los gingen op KOTH dus vandaar. Irriteer me zelf ook aan het niet nastreven van de 2005-2010 periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Moedig' het niet-nastreven dan ook niet vervolgens aan hier. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 21:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We mogen in ieder geval wel iets minder naar de jaartallen kijken gezien onze begin periode v Theracords die naadloos aansluit bij de OJKB sound dus wij gaan helemaal ons eigen ding doen met vette oude classics met vleugjes tc classics!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
We mogen in ieder geval wel iets minder naar de jaartallen kijken gezien onze begin periode v Theracords die naadloos aansluit bij de OJKB sound dus wij gaan helemaal ons eigen ding doen met vette oude classics met vleugjes tc classics!!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STASH !!!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je een plaat willen horen die 7/8 jaar na het tijdsbestek van de stage is gereleased? Je wilt toch ook geen The Pitcher track horen uit 2018, bij wijze van spreken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het ook niet. Binnenkort komt er meer info over Theracords Classics. En er komt een Theracords Classics feest op 22 oktober waar je Stash waarschijnlijk wel gaat horen.
Stash is ook geen plaat uit de beginperiode van Theracords die naadloos aansluit bij de OJKB sound trouwens.

En ik weet niet wanneer Stash voor het eerst op feesten gedraaid is, maar hij was pas voor het eerst HQ te horen op de Loudness 2012 CD en is meer dan een jaar later uitgekomen. Dus ik denk dat je wat oudere Theracords tracks moet verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 01:00 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Waarom zou je een plaat willen horen die 7/8 jaar na het tijdsbestek van de stage is gereleased? Je wilt toch ook geen The Pitcher track horen uit 2018, bij wijze van spreken...


Het kan omdat veel oude Theracords releases praktisch Early Hardstyle zijn (qua stijl natuurlijk, niet qua jaar)

Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten