Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:34 
 
Hardtraxxer

patrickjumpeen schreef:
Heeft iemand enig idee in hoeverre er aan de 2009-2011 "regel" wordt gehouden? Bij bijv frequencerz hits als bitch, fight for survival, revolution etc etc zijn volgwns mij net in 2012 gereleased, zou zonde zijn als die niet gedraaid worden(maar wel n reden om dan sowieso naar b-front te gaan).


Op dit concept vind ik dat je aan de regels moet houden, buiten dat wil ik meer 2005 - 2010 horen dan 2011. Dus die platen van de Frequencerz die jij noemt, hoef ik echt niet te horen (ook al waardeer ik ze enorm). Ze moeten gewoon een gevarieerde lijst draaien die ze toen in die tijd ook draaiden (LSDB) muziek die zij waardeerde in die tijd. Buiten dat ga ik zelf denk ik naar B-Front op een set zoals van hem Q-Base 2009 (nu iets korter) hoop, ook lekker divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiere timetables voor je telefoon: http://imgur.com/a/kDoY0

Leuk weetje, de afbeelding in die LYM e-mail heet: The Terrifying Face of Doom.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel de avond in de Zany zaal te vinden, op B-Front en Thera & Geck-O na. Enige waarvan ik baal is dat ik Frequencerz niet kan meemaken, maar voor de rest een prima timetable. Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mag aannemen dat je bij de Freqz ook platen als de collabs met B-Ware als rawk en convictive kunt verwachten.
Daarnaast een Whishes, Phaser, Driver, TAB, Gevaarlijke Daan platen en hopelijk ook Indecent :drool:

Verdomme twijfels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 12:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Feelings zou ook wel nice zijn, maar ga sws voor B-Front. Idd hopen op iets a la Q-Base 2009 :loving:

Warmupje voor de liefhebbers: hardstyle/diffused-de-tijdmachine-fusion-records-warm-up-t56763.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 17:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het is toch ook 'de zaal van Zany'? Dus dikke kans dat ie er bij hem en bij eventuele andere gewoon bij komt staan toch?

Iemand die hier iets meer over weet? LYM? Of is dat nog een verrassing.

Mocht Zany er wel bij staan hoop ik echt Purify Your Senses nog eens te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pommer schreef:
Het is toch ook 'de zaal van Zany'? Dus dikke kans dat ie er bij hem en bij eventuele andere gewoon bij komt staan toch?

Iemand die hier iets meer over weet? LYM? Of is dat nog een verrassing.

Mocht Zany er wel bij staan hoop ik echt Purify Your Senses nog eens te horen :love:


Lose Your Mind schreef:
wootum schreef:
Lose Your Mind schreef:

En Thera & Geck-o draaien b2b maar wel als afsluiters van een area.

Draaien er nog meer 'losse' artiesten B2B? Of krijgt de rest allemaal een solo-set?


Er zijn nog een paar b2b-sets en de 2 artiesten die de grote zalen hosten zullen bijna de hele avond met de andere artiest meedraaien. Zoals Wildstylez ook op Koningsnacht deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks, nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heel de nacht in de Fusion zaal, met een uitstapje naar B-Front. Twijfel nog heel erg tussen The Beholder en Thera vs Geck-O. En verder vind ik het ontzettend jammer dat ik Frequencerz moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Avondje Fusion zaal... met uitstapje tijdens 2Sidez, lekker naar Bfront en thera vs Gecko
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ohja.. feitelijk gezien zou Zimmersion best gedraaid kunnen worden door Thera en Geck-o. Die release was laat augustus 2011... dus.. hopennn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 00:12 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Ohja.. feitelijk gezien zou Zimmersion best gedraaid kunnen worden door Thera en Geck-o. Die release was laat augustus 2011... dus.. hopennn


zij staan op de stage waar (volgens concept) 2001-2004 wordt gedraaid, dus denk niet dat dat zal gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou zit ik ook niet echt op een Zimmersion te wachten deze avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 08:28 
 

Ultraterrorloudsound schreef:
rakkietakkie schreef:
Ohja.. feitelijk gezien zou Zimmersion best gedraaid kunnen worden door Thera en Geck-o. Die release was laat augustus 2011... dus.. hopennn


zij staan op de stage waar (volgens concept) 2001-2004 wordt gedraaid, dus denk niet dat dat zal gebeuren


ze gingen ook een nieuwe plaat spelen dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 09:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee wij gaan geen nieuwe plaat spelen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon afsluiten met stash :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
gewoon afsluiten met stash :thumbsup:


neehee die is ook te nieuw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat je meer in de richting van Thera z'n hardclassics sets moet denken. Iets als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje raar. Er word vaak geklaagd dat er >2004 spul word gedraaid op de OJKB maar er worden hier wel verzoekjes gedaan die ver na 2004 zijn uitgekomen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog proberen vrij te regelen. Superveel zin in na Q-Base. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:00 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd of The Pitcher wel op tijd gaat komen..

Staat van 23:30 - 00:00 (Live) op Sunset Lillse Bergen (Belgiƫ) en van 00:30 - 01:00 hier? Een ritje duurt al 40 minuten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Ben benieuwd of The Pitcher wel op tijd gaat komen..

Staat van 23:30 - 00:00 (Live) op Sunset Lillse Bergen (Belgiƫ) en van 00:30 - 01:00 hier? Een ritje duurt al 40 minuten xd


Wut?
Beter draait ie wel gewoon de volle 30 minuten. The Pitcher is 1 van de artiesten waar ik naar uitkijk morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:17 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!

xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misschien heeft ie wel een Tijdmachine hahaha!!!


Badumm Tsss
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten