Ik denk het ook inderdaad, uurtje zonder mn maten is makkelijk vol te houden.wrote:Gewoon alleen zelf gaan!wrote:En hoe kut is als je maten persee tussen 11 en 12 willen![]()
je krijgt er alleen maar spijt van als je later gaat..!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
wrote: VIP
Studio Sessies
01:00 - 03:00 Minus is More sessie met Luna
04:00 - 06:00 Fusion sessie met Zany
bron: Q-dance.nl
Jeeeuh vandaag een oranje shirt gekocht met een grote leeuw en HOLLAND erop 
Waar dan? Want die kon ik nergens meer vinden.wrote:Jeeeuh vandaag een oranje shirt gekocht met een grote leeuw en HOLLAND erop
Ik heb de hele focking stad gehad en mijn laatste rustplaats was die feestwinkel tegenover de Rumours/Bubbles. Een keer raden wat de daar nog hadden hangen op een groot rekwrote:Waar dan? Want die kon ik nergens meer vinden.wrote:Jeeeuh vandaag een oranje shirt gekocht met een grote leeuw en HOLLAND erop
En bij de Deep in Leusden hebben ze nog die "Yolanthe" tekst shirts van The Hype. Maar alleen in XL.
Succes!
Naja ik heb al een oranje t shirt met wat text erop maar die van Wie dek jij is wel stoer haha.
Ik lig nu te zweten dus komt morgen wel
Ik kom met een oranje shirt '''Swalbe.. Ich?'' Waarschijnlijk verf ik m'n airmax ook oranje
Die heb ikwrote:Naja ik heb al een oranje t shirt met wat text erop maar die van Wie dek jij is wel stoer haha.
VET!
Mag ik er dan een paar meenemen om op andere feesten te dragen?
Mag ik er dan een paar meenemen om op andere feesten te dragen?
Whhaha ik vind het best jongen, ik ben er om 21.00 alwrote:Ik denk het ook inderdaad, uurtje zonder mn maten is makkelijk vol te houden.wrote:Gewoon alleen zelf gaan!wrote:En hoe kut is als je maten persee tussen 11 en 12 willen![]()
je krijgt er alleen maar spijt van als je later gaat..!En anders meeten wij alvast
Veeeeeeeet, die kun je vast niet allemaal alleen opplakkenwrote:
Next target: Amsterdam ArenA
Morgen gaan we weer knallen!
Ga lekker in m'n korte broek. Het is toch veelste warm
De week leek langzaam te gaan.. maar als ik eenmaal aan het werk was ging die lekker snel voor bij 
Het is gelukkig al weekend en heb er mega veel zin in !
Het is gelukkig al weekend en heb er mega veel zin in !
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Super veel zin in!!! Baal alleen als een stekker dat ik morgen van 9 tot 4 les heb 
Degene die me een baco'tje brengt krijgt een handjevol stickerswrote:Veeeeeeeet, die kun je vast niet allemaal alleen opplakken
Je bent ook echt gek als je in lange box gaatwrote:Morgen gaan we weer knallen!![]()
![]()
Baco.. +/- 6/7 euro..wrote:Degene die me een baco'tje brengt krijgt een handjevol stickerswrote:Veeeeeeeet, die kun je vast niet allemaal alleen opplakken
hmm vooruit, als ik in de stemming ben
Bij mij zal alles uit mn zakken vliegen dus word een lange broekwrote:Je bent ook echt gek als je in lange box gaatwrote:Morgen gaan we weer knallen!![]()
![]()
Ik heb laatst 4 korte broeken gekocht met heel veel zakken, speciaal voor festivals en feesten

Stickers waren ook niet gratiswrote:Baco.. +/- 6/7 euro..wrote:Degene die me een baco'tje brengt krijgt een handjevol stickerswrote:Veeeeeeeet, die kun je vast niet allemaal alleen opplakken
hmm vooruit, als ik in de stemming ben
Er zitten wel zakken in haha maar die zakken zijn niet zo strak als mn lange broeken... Dilemmawrote:Ik heb laatst 4 korte broeken gekocht met heel veel zakken, speciaal voor festivals en feesten![]()
Knopen,drukkertjeswrote:Er zitten wel zakken in haha maar die zakken zijn niet zo strak als mn lange broeken... Dilemmawrote:Ik heb laatst 4 korte broeken gekocht met heel veel zakken, speciaal voor festivals en feesten![]()
maar reclame daarna op de stickers voor hardtraxx welwrote: Stickers waren ook niet gratis![]()