Waarom kom ik nooit zon ding tegen die ik eraf kan trekke 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Geen zin om alles te checken, is t al uitverkocht?
2 uur en 1 minuut rijden. Maar ik moet hem wel hebben, deze is zo vet.. Iemand anders toevallig die weet waar ik zoiets kan krijgen?wrote:Ik zou zeggen, kijk of de andere helft er nog ligt:wrote:Die poster moet ik ook, is die te koop Sjefke?wrote: Andere helft ligt er misschien nog!
Afslag veghel noord, naar Veghel rijden en bij eerste bushokje links![]()
Veel in de buurt kijken van wat grotere feesten/festivals :jaja: !wrote:Maar ik moet hem wel hebben, deze is zo vet.. Iemand anders toevallig die weet waar ik zoiets kan krijgen?
Vooral op de wegen naar het festival zie je vaak veel borden, deze had ik trouwens nog nooit voor het eerst gezien, en was ook het enigste bord van feestfabriek wat ik voor de rest daar onder weg had gezien
"deze had ik trouwens nog nooit voor het eerst gezien"
Spacende zin
Spacende zin
Haha, inderdaadwrote:"deze had ik trouwens nog nooit voor het eerst gezien"
Spacende zin
't scheelt dat ik in Emmen woon, is dicht bij de festivals.wrote:Veel in de buurt kijken van wat grotere feesten/festivals :jaja: !wrote:Maar ik moet hem wel hebben, deze is zo vet.. Iemand anders toevallig die weet waar ik zoiets kan krijgen?
Vooral op de wegen naar het festival zie je vaak veel borden, deze had ik trouwens nog nooit voor het eerst gezien, en was ook het enigste bord van feestfabriek wat ik voor de rest daar onder weg had gezien
Neewrote:Geen zin om alles te checken, is t al uitverkocht?
-
S
So, da's stiptwrote:2 uur en 1 minuut rijden. Maar ik moet hem wel hebben, deze is zo vet.. Iemand anders toevallig die weet waar ik zoiets kan krijgen?
Tja, als het nou onder de 2 uur was had ik het er voor over, maar dit wordt me toch echt teveel..wrote:So, da's stiptwrote:2 uur en 1 minuut rijden. Maar ik moet hem wel hebben, deze is zo vet.. Iemand anders toevallig die weet waar ik zoiets kan krijgen?
Haha nee over een paar jaar wel. Als ik dan niet dood benwrote:Omdat je nooit naar feesten gaat
Ok thanks buddywrote:Neewrote:Geen zin om alles te checken, is t al uitverkocht?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Denk het nog wel, maar had eigenlijk verwacht dat dit meteen uitverkocht zou zijn.wrote:Zal 't nog uitverkocht raken dan?
Meteen niet, maar had nu toch wel al uitverkocht verwacht..
Hoop zo dat die set van The Prophet geniaal wordt met allemaal klassiekers en dat hij zijn geniale draaikunsten weer een keer laat zien. Dan wordt het een set die je gewoon moet hebben.. 
kijk het meest uit naar het Qlubtempo gedeelte! 
Volgens mij gaat dit niet uitverkocht raken. Heb zo'n gevoel dat de kaartverkoop niet echt wil lopen...
Ik ga er zelf niet heen maar ik denk dat het wel uitverkocht raakt.
Q-Dance is de populairste organisator, alle populaire DJ's zijn aanwezig en het is in de Arena...
Het is ook nog 6 weken hè! In die tijd kunnen nog veel kaarten verkocht worden.
Q-Dance is de populairste organisator, alle populaire DJ's zijn aanwezig en het is in de Arena...
Het is ook nog 6 weken hè! In die tijd kunnen nog veel kaarten verkocht worden.
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
hoop dat t wel goed loopt met de kaartverkoop, maar niet uitverkocht raakt, dan heb ik tenminste meer plaats om extreem te stampen

Moet nog een leuke maar gekke outfit vinden 
Ik heb echt een te zieke oranje t shirt met een hollandse leeuw eropwrote:Moet nog een leuke maar gekke outfit vinden
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Heb niet het hele topic gelezen maar is er al wat bekend hoe ze het gaan doen met de line up? Want ik heb vernomen dat hier verschillende stages een beetje lastig zullen worden. Zat wel aan een lineup zoals bij Hardbass te denken, dat ze in teams werken. Iemand die hier wat meer over weet?