Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 20:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb nog geen mailtje gekregen, terwijl ik in de voorverkoop de kaarten gekocht heb. Heeft iemand anders daarover een mail gekregen (verdubbelaar)?

En wat staat daar dan? Heb jij ook al een kaartje gekocht in de voor-voorverkoop of vandaag pas? Ik heb ook geen bevestigingsmail... dus ook geen upgrade?? Ik voel me genaaid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

Helaas ben ik er niet bij in de feestfabriek :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Iedereen die via die code heeft gekocht moet gewoon VIP upgrade krijgen. Hun hebben toch alvast hun vertrouwen toegezegd aan de line-up volgens Q-Dance, nou beloon dat dan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Wat ze doen doormiddel van een gratis DVD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit kloten hoor, ik heb verdomme 2 weken geleden 4 kaarten gekocht...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 01:25 

Hardtraxxer

kaarten in de pocket :D:D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 20:33 

Hardtraxxer

weet iemand hoe hard het ongeveer loopt met de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

MeesterJ schreef:
weet iemand hoe hard het ongeveer loopt met de kaartverkoop?

Ik denk dat het binnen 5 weken wel uitverkocht is maar ik kan der ook dik naast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:00 

Donateur

Hopen dat VIP nog tot volgende week beschikbaar is, dan komt salaris :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 21:19 

Hardtraxx Newbie

Ik ben ook aanwezig :D, heb er zin in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 13:19 

Hardtraxx Beheerder

Upgrade naar VIP gekregen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 15:49 

Hardtraxx Addict

VIP zal hier wel leuk zijn, maar geloof me op de meeste feesten is VIP ongekend bagger.

Op InQontrol ook upgrade gekregen, duurde lang voor we onderhand bandjes hadden, daarna lang wachten op voucher voor kluisje en dan duurde het bij de rij ook nog eens lang.. als laaste die VIP decks dat stelt geen klote voor.

Je zou denken dat zoiets bij VIP allemaal veel sneller moest kunnen.

Gelukkig voor diegene die hier upgrade hebben komen er wat extra DJs opdraven :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:10 

Donateur

Mwah laat deze voorlopig ff gaan, geldproblemen en aangezien ik volgende week de kaartjes voor Decibel ook moet halen (en Decibel gaat voor) laat ik dit ff voor wat het is. Ik koop ze mss later nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:01 

Hardtraxx Veteran

Ff serieus hé. Hoeveel mensen zijn er normaal bij Sensation White? 35.000? Afgelopen donderdag zat ik in de Arena met Ajax en het veld stond nagenoeg helemaal vol, op misschien plek voor 2000-2500 mensen na. Ook de tribunes waren aardig bezet, maar er waren 'maar' 18000 mensen. Waar in hemelsnaam is plek voor de overige 17000 mensen? Op de tribune, door de gang? Ik neem aan dat de VIP geen 5000 man aankan. Als dit uitverkocht raakt, wordt het zo ontiegelijk druk, aangezien ik aanneem dat ze het podium groter maken dan het huldigingplekje van Ajax en hem ook nog eens in het midden plaatsen. Vorig jaar Sensation White geweest en dat was al druk zat, hoewel er toen maar 23000 mensen waren op de vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:17 

Donateur

Vorig jaar 80.000 over 2 dagen, dus ja ongeveer 40.000. Maar bij Sensation White verblijft een groot deel van de mensen op de tribunes...
Op Qlimax gaan er 25.000 man naar binnen op één voetbalveld. De arena is net iets grote qua veldoppervlak, dus 30.000 op het veld kan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:25 

Hardtraxx Veteran

30000 op het veld? Lees mijn bericht, dat gaat echt hartstikke kut worden. In de Arena stond iedereen op elkaar geplakt en daar waren al ruim 18000 man, inclusief een kleine 4000 op de tribunes. Of het podium was zo verschrikkelijk opgesteld, of er kunnen gewoon niet meer in. Bij Sensation zaten inderdaad de tribunes ook vol en bij Qlimax ook, maar ik neem aan dat hier toch minder dagjesmensen komen en het wél uitverkocht gaat raken, wat dus gaat betekenen dat er minder mensen op de tribunes zullen zitten en meer op het veld. 20000 man op het veld is al echt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 09:09 

Donateur

Dan was het podium echt belachelijk groot. Als er op Qlimax 20000-25000 op het veld staan dan is er nog net voldoende ruimte voor iedereen om los te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:47 

Hardtraxx Beheerder

VIP tickets binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2010 17:52 

aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 10:43 

Hardtraxx Veteran

vip tickets ontvangen, wel een vage titel voor een mailtje zeg, had het bijna weggegooid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 11:08 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
vip tickets ontvangen, wel een vage titel voor een mailtje zeg, had het bijna weggegooid :P

Ik nog helemaal niks, had in de voorverkoop gehaald, maar nog geen verdubbelaar o.i.d. Ga er maar vanuit dat ik niks heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:41 

Donateur

Geen idee of het al voorgesteld is:

Wat dachten we van een meeting?
Zullen genoeg mensen aanwezig zijn (ik 100%) en leuk om keer de gezichten achter de avatars en de 'debiele' hardtraxx opmerkingen te zien haha :x

Lijkt mij in ieder geval een leuk idee, ben alleen nooit met een feest @ arena geweest, dus geen idee hoe de indeling eruit ziet en waar we het beste kunnen treffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:43 

Hardtraxx Beheerder

Sunrise8 schreef:
...leuk om keer de gezichten achter de avatars en de 'debiele' hardtraxx opmerkingen te zien haha :x ...

Ik haak af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 14:43 

Donateur

Ik denk dat we het beste ergens aan de randen kunnen meeten, ergens bij een bar.
Ter zijner tijd een apart [sticky] topic ervoor net als bij in Qontrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 16:02 

Hardtraxx Veteran

Goed plan al hoop ik niet dat het podium in het midden staat.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten