Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 23:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Citaat:
Om recht te doen aan 10 jaar historie komen we er niet door met 10 artiesten de avond in te vullen. Vandaar dat er speciaal voor het jubileum een aantal muzikale blokken zijn ontwikkeld waarin we onze slogan ‘representing the harder styles in dance music’ eer aan kunnen doen.

Denk dat ze tijdblokken bedoelen.

Dat 25 beste platen allertijden zal wel een groot fiasco worden. Als de mensen van nu mogen stemmen op platen, krijgen we allemaal platen als spacer etc. :sick:, beter kiezen ze van elk jaar de 2-3 beste platen.

Verder:
Daniele Mondello, DHHD, Isaac, Luna, Pavo
The Prophet
Alpha², Donkey Rollers, Zany
B-Front, Digital Punk, Slim Shore
Daniele Mondello,Activator
MIM Session, X-rate Session, Fusion Session
Gary D, Scot Project, Derb

Wel een kwalitatief goede lineup, maar nog steeds erg voorspelbaar :P

wat verwacht jij dan, dat ze solution en zeh i's en geck-o neerzetten?

dit is gewoon scantraxx + q-dance allstart, zoals het hoort op een 10 years of qdance
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 14:16 

Aan het typen...

De lineup is overigens wel gewoon goed hoor, had misschien iets teveel gehoopt op een paar namen die je nooit meer ziet, hardheadz bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 16:19 

Donateur

heb net de trailer voor het eerst gezien, echt één van een fenomenaal formaat! WTF, echt heeel erg mooi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

Misschien kan iemand even de OP bijwerken?

Line up etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 17:08 

Donateur

Kepro schreef:

Line up etc

Ik zie momenteel geen modjes online staan, dus dat wordt eventjes wachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 17:18 

Hardtraxx Beheerder

Milán schreef:
Kepro schreef:

Line up etc

Ik zie momenteel geen modjes online staan, dus dat wordt eventjes wachten ^^

Alstu :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2010 19:04 

Hardtraxxer

Waar ze nu de ( "halve" ) Beker finale aan het spelen zijn, gaan wij over 76 dagen los :O :worship:

:yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 09:02 

Hardtraxx Elite

Sunboom schreef:
Markos schreef:
Sunboom schreef:
Helaas, met wat vrienden besloten dat we niet gaan. Nog een boel andere feestjes op de planning en deze is één van de duurste. Dan heb ik liever voor hetzelfde geld een Q-Base, met niet alleen hardstyle en meer keuze in de line-up.

Ik weet niet of iemand nog wat heeft aan mijn code of dat dat verkoopmoment al over is? Anders mag degene die de leukste mop weet 'm van me hebben.

Precies hetzelfde hier Sunboom, daarnaast is Emporium, Defqon en 10-Years nu wel heel snel achter elkaar. Voor Q-Base heb ik tenminste nog even de tijd om te sparen.

Heb jij nu ook spijt :cry:?

Deels wel, maar red het gewoon echt niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:02 

Hardtraxxer

Dikke lineup en we maken er een mooi feestje van! 0% spijt van dat ik toch maar een kaartje had gehaald vorige week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:00 

Hardtraxxer

Ik heb vorige week met een code een kaartje gekocht, maar nu las ik op de q-dance site dat de eerste 250
kaarten verdubbeld word, maar hoe krijg je nou te weten dat je bij de eerste 250 zit? Anders hoeft mijn vriendin geen kaartje te halen zaterdag.

Bron Q-dance:

Iedereen die een code heeft bemachtigd en een kaartje heeft gekocht willen wij bedanken voor het vertrouwen.
Dit vertrouwen willen wij belonen, je krijgt kosteloos de DVD van het feest thuis gestuurd zodra deze gereed is.
Ook voor deze verkoop zullen wij de eerste 250 kaarten verdubbelen, feesten doe je namelijk met je vrienden.
De eerste 250 verkochte kaarten zijn geregistreerd. Daarnaast ding jij natuurlijk ook mee met de grote loterij zoals hierboven beschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:02 

Hardtraxx Veteran

Lief_Feestbeesie schreef:
Ik heb vorige week met een code een kaartje gekocht, maar nu las ik op de q-dance site dat de eerste 250
kaarten verdubbeld word, maar hoe krijg je nou te weten dat je bij de eerste 250 zit? Anders hoeft mijn vriendin geen kaartje te halen zaterdag.

Je hebt je email achter moeten laten, dus ik gok dat Q-Dance je dan per mail aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:09 

Hardtraxxer

Wanneer heb je je kaartje met de code bestelt?
Als je dat al snel die woensdag had gedaan, 1e dag dat het kon heb je er kans op!

Ik had hem pas dinsdags gehaald... dus weinig kans want dan heeft haast iedereen al kaartje via code bestelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:11 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Als je dat al snel die woensdag had gedaan, 1e dag dat het kon heb je er kans op!

Ik had hem pas dinsdags gehaald... dus weinig kans want dan heeft haast iedereen al kaartje via code bestelt :P

Je moet toch normaliter meteen je kaartjes downloaden? Zou anders maar eventjes Paylogic mailen, want dan is het denk ik niet helemaal goed gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:18 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
[NL]Sjefke schreef:

Je moet toch normaliter meteen je kaartjes downloaden? Zou anders maar eventjes Paylogic mailen, want dan is het denk ik niet helemaal goed gegaan.

Met bijgesloten link en code kun je vanaf woensdag 14 april, 10:00 uur ’s ochtends tot en met dinsdag 20 april alvast kaarten bestellen voor 10 years of Q-dance.

... Niks mis gegaan hoor ;) Maar ik bedoel
Als hij zijn kaartje woensdag smorgens heeft gehaald.. heeft ie grote kans dat hij bij de eerste 250 zit die gratis kaartje krijg
Ik heb hem pas Dinsdags besteld, dus dan heeft haast iedereen al kaartje besteld wie een code had en ik zit maak helemaal geen kans om bij de eerste 250 te zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:26 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Je hebt je email achter moeten laten, dus ik gok dat Q-Dance je dan per mail aanspreekt.

Ik heb het kaartje zondag 19 april gekocht. Heb Q-dance net ff gemaild en koop voor de zekerheid zaterdag een kaartje voor me vriendin.
Als het niet zo is heeft zij geen zekerheid en heb nog meer mensen die er heen willen dus komt goed.
Je hebt alleen wel verschillende ingangen denk ik. Is dat eventueel een probleem? Of kan je bij elke ingang naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Ik heb het kaartje zondag 19 april gekocht. Heb Q-dance net ff gemaild en koop voor de zekerheid zaterdag een kaartje voor me vriendin.
Als het niet zo is heeft zij geen zekerheid en heb nog meer mensen die er heen willen dus komt goed.
Je hebt alleen wel verschillende ingangen denk ik. Is dat eventueel een probleem? Of kan je bij elke ingang naar binnen?

Waarschijnlijk een centrale ingang, net zoals met Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Weet ik veel, ik ben geen helderziende ;). Meestal is het principe bij Q-Dance: Don't call us, we call you. Oftewel als je niets hoort heb je waarschijnlijk er ook geen aanspraak op. Meerdere ingangen etcetera krijg je allemaal vanzelf wel te horen, een weekje voor het feest oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:02 

Hardtraxxer

Dus, je kan alleen kaarten met een code kopen?

dan ben ik mooi fucked, lol.

Top 25 Aller Tijden
The Prophet

ben ik btw wel benieuwd na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:14 

Hardtraxx Veteran

Nee... :') de officiele kaart verkoop moet nog starten he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 23:40 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Nee... :') de officiele kaart verkoop moet nog starten he...

O, haha.

ik vroeg het ook alleen even om het zeker te weten. snapte t al effe niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 00:00 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
snapte t al effe niet.

Ik had al zo'n vermoeden hahahaha. Het ging hier over de extra voorverkoop waar je je voor kon inschrijven (2500 personen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 00:35 

Donateur

Aan to the wezig, als het ff meezit als V I P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 02:38 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
stynch schreef:
snapte t al effe niet.

Ik had al zo'n vermoeden hahahaha. Het ging hier over de extra voorverkoop waar je je voor kon inschrijven (2500 personen).

Die is nu wel gesloten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:21 

Hardtraxxer

Was na anderhalve dag al vol ;)

Over ingangen.. op mijn kaartje staat wel ingang H ( zo even uit mijn hoofd volgens mij ) op het kaartje
Maar kan ook gewoon H van Arena zelf zijn en alsnog 1 ingang :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 19:34 

Hardtraxx Addict

ik heb ook H, miss iedereen van de voorverkoop?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten