Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
over een uurtje vertrekken we! hopen dat t zonnetje nog wat meer doorkomt, zin in..!
en hopen dat vik aan de deur nog een kaartje kan regelen! :P


Hier schijnt de zon volop :P Anders verplaatsen we het festival 300km noordwaarts xd
Het is trouwens toch uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt,sinds gistermiddag!
dat zonnetje komt wel goed dan, ik vermaak me wel! adioss
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog ff m'n warm-up mix luisteren en dan gaan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer ziet er wel goed uit, have fun iedereen. :thumbsup:
Voor mij zit het er niet in om te gaan, heb wel vervoer heen maar niet terug. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.twitvid.com/LHZ5N

Videoreport(je) over Daydream
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zo, net terug en heb er echt lekker van genoten! Kan me iemand alsjeblief zeggen hoe die voorlaatste plaat van frequencerz noemt?? (daarna kwam rock ya attitude nog :') ) Die klonk echt ongelofelijk dik :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
http://www.twitvid.com/LHZ5N

Videoreport(je) over Daydream

Nu al spijt dat ik er niet geweest ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 00:59 
 
Hardtraxx Newbie

Zo’n 650 Hi Res Foto’s online van Daydream Festival 2011

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
http://www.twitvid.com/LHZ5N

Videoreport(je) over Daydream

1:02 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk begin van het festivalseizoen was dit!

Bij het binnenkomen stond er geen rij en konden we meteen langs de controle. De scanners van die Belgen bleken alleen niet goed te werken, waardoor onze kaartjes niet afgescand waren. Op deze manier kon Vik dus toch nog aan een gratis kaartje komen, die halverwege de middag aansloot bij onze groep. :thumbup: Ook het fouilleren stelde niks voor.

Er stond echt een heerlijk zonnetje, ideaal festivalweer dus! Wat wel erg opvallend was, was dat het bij de mainstage 's middags maar halfvol stond, terwijl de HardNature tent stamp en stampvol stond al ^^
Grote verrassing van de middag was Crushz, onbekende artiest eigenlijk die een heer-lij-ke set neer heeft gezet op het begin van de middag, wat hele hoge verwachtingen gaf voor de rest van de dag!
Toen zijn we even een rondje gaan lopen langs de andere stages, even gaan relaxen in een tent op een van de heerlijke bedden die daar stonden. Hierna kwamen we langs de kermisattracties, en besloten ik en een maat van mij in de zweefmolen te gaan, beetje lopen kutten enzo, was wel leuk haha.

Vervolgens hadden we wel genoeg gezien en gingen we terug naar de HardNature tent, waar AVIO Live bijna zou beginnen. Vlak voor hun optreden nog de hand geschud van Alphaverb, die een beetje verdwaald door de tent heen liep :P
AVIO Live was zoals gewoonlijk niks mis mee, eigenlijk gewoon een setje wat wel te verwachten viel van ze. Ook nog even een van de strandballen leeg laten lopen en in mn zak gestoken, altijd leuk om te hebben.
Hierna optredens van Alpha2 en Tatanka, was gewoon lekker genieten. Ik vind Gangsters Don't Dance toch wel een erg dikke plaat om mee te maken, ook al heb ik hem meerdere keren gehoord gisteren. Maar fack wat ging dat hard! :drool:
Hierna kwam voor mij toch wel de favoriete act, namelijk die van de Donkeys! Hier ga ik verder helemaal niks over zeggen, maar ze hebben me zoals altijd weer de tijd van mn leven bezorgd! :worship:
De Donkeys werden gevolgd door Zany. Een setje die mij (en Vik) toch wel een beetje tegenviel..hij kan veel beter dan hij daar liet zien. Heb trouwens ook geen 1 Hardtraxxer gezien daar..toch jammer want het was echt een goed feestje!

Toen waren de laatste 2uurtjes hardcore aangebroken. Korsakoff die opende met How Long. Iedereen dus meteen met die aanstekers de lucht in, en de angst kroop er bij mij al in dat het 1 grote mainstream hitjesparade ging worden. Dat viel uiteindelijk nog wel mee, toch nog een aantal leuke tracks langs horen komen. Ook
En tja, Outblast was gewoon een degelijke afsluiter.

Onze taxi zou om half1 klaar staan, dus we gingen niet meer naar de afsluiting kijken op de mainstage. Ik vind het hier in Nederland af en toe al een drama met dat regelen van het verkeer, maar die Belgen snappen er werkelijk waar helemaal niks van! Denk je rustig achter een auto langs te lopen, begint ie in 1x uit het niets achteruit te rijden..! Ook mensen die in de drukte 'gewoon' even 3x (lees: 6x) steken om te draaien, ja tuurlijk..de rest wacht wel hoor! :thumbdown: Uiteindelijk rond half3 thuisgekomen, mooie tijd dus!

Plus-/Minpunten
+ De zon natuurlijk, heerlijk
+ Heerlijk vrouwenvolk, ogen uit mn lijf gekeken
+ Snel personeel achter de bar
+ De waardeloze controle bij de ingang, wat voor ons dus wel goed uitpakte!
+ Het grote aantal echte liefhebbers, iedereen ging goed los en niemand die chagrijnig werd na een duwtje ofzo
+ De zweefmolen
+ Gezellige tijd gehad met verschillende groepen Nederlanders die ik daar had leren kennen

- Kleine flesjes water/cola, geen icetea
(water was op het laatst zelfs op, dus kreeg ik maar water met prik, ja nee is bijna hetzelfde ja, klopt :/ )
- Mc Apster die toch weer waardeloos irritant aanwezig was
- WC's die toch echt in de uithoeken van het terrein lagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Selecitv schreef:
Zo, net terug en heb er echt lekker van genoten! Kan me iemand alsjeblief zeggen hoe die voorlaatste plaat van frequencerz noemt?? (daarna kwam rock ya attitude nog :') ) Die klonk echt ongelofelijk dik :clap:

Ik ben er niet geweest maar, was het een track met vocals als "It's fucking midnight" ? Zou heel goed kunnen dat de Freqz met die knalplaat ongeveer afsloten, deden ze op Rebirth ook.

B-Front & Frequencerz - Night Colours Black , heet ie in ieder geval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond het wel een gezellig feestje, geluid was goed, licht was matig.
aankleding had ook beter gemogen, maar voor 20 euro kun je ook niet veel verwachten.

Verder wel heel leuk dat je zoveel kleine stages had.
gaf wel een hele leuke sfeer, overal weer andere muziek.

Eten duurde wel lang, ook wat later op de avond.

maar leuke start van het festival seizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heel veel heb ik dus niet gemist zo te zien, was van plan om hier eerst ook heen te gaan :P Denk dat Rebirth goed genoeg was als opener van het festivalseizoen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Selecitv schreef:
Zo, net terug en heb er echt lekker van genoten! Kan me iemand alsjeblief zeggen hoe die voorlaatste plaat van frequencerz noemt?? (daarna kwam rock ya attitude nog :') ) Die klonk echt ongelofelijk dik :clap:

Ik ben er niet geweest maar, was het een track met vocals als "It's fucking midnight" ? Zou heel goed kunnen dat de Freqz met die knalplaat ongeveer afsloten, deden ze op Rebirth ook.

B-Front & Frequencerz - Night Colours Black , heet ie in ieder geval. :P

jaaa dat is hem ^^ thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
http://www.twitvid.com/LHZ5N
Videoreport(je) over Daydream

02.34 laat dat aub niet iemand van hardtraxx zijn! JE WEET TOCH :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:19 
 

LOL @ die gast :lol:

Heel de tijd dat kut deuntje onder die video...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 16:42 
 

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
http://www.twitvid.com/LHZ5N
Videoreport(je) over Daydream

02.34 laat dat aub niet iemand van hardtraxx zijn! JE WEET TOCH :P


Was dat niet Josh-T?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Ik had James nog even gezocht bij Cookie Monstah in de This is Dubstep, maar kon hem helaas niet vinden.
Ook vond ik de Mainstage maar een beetje een rare plek hebben. Er konden zeer weinig man terrecht daar. Alle stages waren om 12 uur klaar, maar de main ging nog wat langer door. Ben toen niet meer op de main geweest, maar ze konden bij lange aan al die mensen daar niet kwijt.
Ik ben het wel eens met het verhaal van Pecola-tje. Heerlijke dag gehad en nu op naar Loudness volgende week! :thumbsup:


Ik was er pas de laatste 30-45 min ofzo, aangezien ik ook nog langs Yves deRuyter en Space Pirates ben geweest + eten halen + Again We Will Rise toen ik toevallig langs de hardstyle tent liep :woot:

Opzich een hartstikke prima festival, maar toch ontbrak er wel iets voor mij. Misschien dat ik er niet echt naar uit had gekeken ofzo, voelde me ook niet helemaal 100%, en veel van de acts waren toch wat minder dan verwacht. Wel een enorme plus voor AVIO weer, was voor mij duidelijk het toppunt van de dag, met Alpha2 op 2. Voor de rest Donkeys nog gezien, maar ik stoorde me echt aan het geluid daar... steeds wisselend maar over het algemeen erg dof. Heb ik geloof ik wel vaker bij DR live. Cookie Monsta was ook vet voor dat stuk dat ik meemaakte. Verder nog Airwave gezien wat wel leuk was voor een half uur ofzo, Frequencerz die ik wel wat tegen vond vallen eigenlijk (misschien gewoon omdat ik er nog niet helemaal in zat), Francois die wel ff vet was, stukje Nobody Beats The Drum die ik niet zo vond (geluid stond ook wel zacht + niet druk + laf publiek), Space Pirates die wel gingen... Mightyfools maar klein stukje van gezien, maar klonk wel leuk verder (as. donderdag wel een hele set van ze meemaken in de 013). Pfff, zoveel gezien joh :P

De wcs waren wel slecht geregeld vond ik, evenals het drinken. Ze konden veel beter een kleine bar neerzetten in de kleinere tenten, was genoeg ruimte voor. WC's zouden ook beter niet in hoekjes weggestopt kunnen worden en het feit dat iedereen door een smal hek moet helpt ook niet. Doe dan gewoon 2 euro erbij op de ticketprijs joh en kap ns met die kutbandjes. Verder duurde het wel lang om eten te krijgen, maar was wel te verwachten opzich... wat meer (vegetarische) keus was mooi geweest, maar friet gaat er opzich altijd wel in :P

Achja, zeker wel blij dat ik er heen ben geweest, al had ik er denk ik wel wat meer van verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:10 
 

Berunda schreef:
http://www.twitvid.com/LHZ5N

Videoreport(je) over Daydream

Chille muziek man :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen stond ik dus vooraan in t midden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste keer dat ik showtek zag was met qlimax 2008, toch wisten ze dit keer de tent aardig los te krijgen weer, ook al was het nog vroeg op de dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

door vertraging heb ik showtek net moeten missen, maar had ik graag gezien.
ben toch altijd wel beetje fan gebleven (brabant he)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt geweldige opener van het festivalseizoen voor mij! Lekker sfeertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wel een gezellig feestje. Pas om 5uur binnen :P. Net toen avio begon :thumbsup:. End of my Existence nog gehoord bij avio. Leuk deze nog eens live gehoord te hebben :P. Alleen ik vond het echt een dood publiek. Stonden heel de tijd in midden achter die palen. Iedereen stond gewoon lekker stil... Nja ik voelde mezelf een beetje raar als ik zo alles aan het geven was xd. Gelukkig had ik nog een paar vrienden die ook lekker mee los gingen. Voor de rest wel mooie vrouwen gezien :P. Maar de sfeer vond ik nou niet zo bijzonder. Ik wou nog vooraan gaan staan omdat me dat beter leek kwa sfeer maar wouwen me maten niet :(. Toch een vet feestje voor 20 euro.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten