Hier schijnt de zon volopwrote:over een uurtje vertrekken we! hopen dat t zonnetje nog wat meer doorkomt, zin in..!
en hopen dat vik aan de deur nog een kaartje kan regelen!
Het is trouwens toch uitverkocht?
Hier schijnt de zon volopwrote:over een uurtje vertrekken we! hopen dat t zonnetje nog wat meer doorkomt, zin in..!
en hopen dat vik aan de deur nog een kaartje kan regelen!
Nu al spijt dat ik er niet geweest ben
1:02
Ik ben er niet geweest maar, was het een track met vocals als "It's fucking midnight" ? Zou heel goed kunnen dat de Freqz met die knalplaat ongeveer afsloten, deden ze op Rebirth ook.wrote:Zo, net terug en heb er echt lekker van genoten! Kan me iemand alsjeblief zeggen hoe die voorlaatste plaat van frequencerz noemt?? (daarna kwam rock ya attitude nog :') ) Die klonk echt ongelofelijk dik
jaaa dat is hemwrote:Ik ben er niet geweest maar, was het een track met vocals als "It's fucking midnight" ? Zou heel goed kunnen dat de Freqz met die knalplaat ongeveer afsloten, deden ze op Rebirth ook.wrote:Zo, net terug en heb er echt lekker van genoten! Kan me iemand alsjeblief zeggen hoe die voorlaatste plaat van frequencerz noemt?? (daarna kwam rock ya attitude nog :') ) Die klonk echt ongelofelijk dik
B-Front & Frequencerz - Night Colours Black , heet ie in ieder geval.
02.34 laat dat aub niet iemand van hardtraxx zijn! JE WEET TOCHwrote:http://www.twitvid.com/LHZ5N
Videoreport(je) over Daydream
Was dat niet Josh-T?wrote:02.34 laat dat aub niet iemand van hardtraxx zijn! JE WEET TOCHwrote:http://www.twitvid.com/LHZ5N
Videoreport(je) over Daydream
Ik was er pas de laatste 30-45 min ofzo, aangezien ik ook nog langs Yves deRuyter en Space Pirates ben geweest + eten halen + Again We Will Rise toen ik toevallig langs de hardstyle tent liepwrote:Ik had James nog even gezocht bij Cookie Monstah in de This is Dubstep, maar kon hem helaas niet vinden.
Ook vond ik de Mainstage maar een beetje een rare plek hebben. Er konden zeer weinig man terrecht daar. Alle stages waren om 12 uur klaar, maar de main ging nog wat langer door. Ben toen niet meer op de main geweest, maar ze konden bij lange aan al die mensen daar niet kwijt.
Ik ben het wel eens met het verhaal van Pecola-tje. Heerlijke dag gehad en nu op naar Loudness volgende week!