Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

Het was een groot succes gisteren!
Voor de liefhebbers: Foto's Daydream Festival

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten dikke foto's tussen hoor kerel! :D Helaas sta ik er niet tussen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technoboy, NC en Wildstylez deden het echt voor mij :) Spijtig van die vervanging van Showtek dacht ik maar Abyss en Judge hebben zeker ook goed gedraaid. Beste vond ik opening van Wildstylez met de Defqon 1 Anthem. Hardcore op het einde was echt nog wel hard doorgaan xD Maar 'Baddream' was zkr geslaagd

Eigenlijk had ik het wel wat groter verwacht maar het ergste was het aanschuive voor ete. Een uur hebk moete aanschuive en ge stond veeel te dficht op elkaar. Ze zoude nen aparte uitgang ofz moete hebbe voor als ge u ete hebt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kwam halverwege B-Front binnen, halleluja zeg... Wat was dat voor een trieste set. Hij mag samen met ene Gostosa eens mixlessen gaan nemen hoor. Daarna viel het al slechte geluid nog eens uit bij A&J, uit miserie maar even wat gaan eten en drinken.
Na een half uurtje bij NC binnengekomen, de tent stond terecht goed vol, goeie set. Brennan Heart deed het ook stukken beter dan ik verwacht had. De helden van de avond waren Activator, Tommyknocker en Wildstylez. Wat knalde zijn nieuwe nummer "Wildstylez - Lost in Music"(?) zo hard! En natuurlijk MC Apster, die kreeg het publiek goed mee.
Al bij al goed event, alleen jammer van het podium, het slechte geluid (de bass overstemde gewoon de melodieën) en de lazers die ontbraken. Ook nog wat kinderziektes met inderdaad de wachtrijen bij de standjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat met die wc sloeg alles. Kom je daar aan, bandje 2 euro , oke dan , waar haal ik een bandje? Ja daar bij de bonnetjes , WAT? terug naar de andere kant , met volle blaas aanschuive, en daarna lopes naar de wc's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klink weer al een typisch belgisch feestje:p.
Maar ik geloof nieuwe organisatie? Volgend jaar mss ook wel heengaan, als het dan niet met inqontrol valt want daar ga ik zeker heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Klink weer al een typisch belgisch feestje:p.
Maar ik geloof nieuwe organisatie? Volgend jaar mss ook wel heengaan, als het dan niet met inqontrol valt want daar ga ik zeker heen!

Ik geloof dat dit gedeeltelijk dezelfde organisatie was als ansarat ;) ik ben zelf niet naar daydream geweest, wel naar ansarat... ik heb tot nu toe nog geen klachten gehoord over het geluid dus ik neem aan dat dit al pakken gebeterd is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Klink weer al een typisch belgisch feestje:p.
Maar ik geloof nieuwe organisatie? Volgend jaar mss ook wel heengaan, als het dan niet met inqontrol valt want daar ga ik zeker heen!

Dit was de 1ste editie en dus een nieuw festival, dus kinderziektes heb je dan altijd. De Baddream area had blijkbaar meer volk als de mainstage (als MC Apster toch de waarheid sprak), dus er zit wel toekomst in

Edit:
Dan heb je niet goed gelezen, het geluid was slecht. Eerst stond het veel te stil, daarna viel het zelfs uit en later stond de bass veel te hard zodat je de melodieën niet meer hoorde. Daar zullen ze nog werk aan hebben voor een volgende editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 09:17 
 
Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
lorennzkee schreef:
De Baddream area had blijkbaar meer volk als de mainstage (als MC Apster toch de waarheid sprak),

Daar had Appie gelijk in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 09:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Berunda schreef:
lorennzkee schreef:
De Baddream area had blijkbaar meer volk als de mainstage (als MC Apster toch de waarheid sprak),

Daar had Appie gelijk in!


Jep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het wel een leuk feest, op een paar minpunten na:

- geluid :s stond echt wel veels te zacht in het begin, en dan snoei die bass veel te hard, was wel jammer
- eetstandjes: gwn fucking activator gemist omdatk ni vooruit of achteruit kon :(

Daarnaast viel het wel allemaal goed meeej, super weer ook natuurlijk :)
Ook ff alle andere podia gaan checken, wel goed gelachen toen een maat van me naakt het podium opging bij Discobar Galaxie :) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker




3/4 Main stage :( Geeeeen Baddream
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:



3/4 Main stage :( Geeeeen Baddream



Wat een zeikers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WOW, wat een bagger aftermovie is me dat zeg. Konden ze nu echt geen knappe(re) vrouw vinden om dat melige gezeik te doen 'playbacken'? Enorm saai ook en dat 10min lang...

HardStyler schreef:
3/4 Main stage :( Geeeeen Baddream

Dan heb je niet goed gekeken, Baddream is er ook bij, zij het een 4-tal seconden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
WOW, wat een bagger aftermovie is me dat zeg. Konden ze nu echt geen knappe(re) vrouw vinden om dat melige gezeik te doen 'playbacken'? Enorm saai ook en dat 10min lang...

HardStyler schreef:
3/4 Main stage :( Geeeeen Baddream

Dan heb je niet goed gekeken, Baddream is er ook bij, zij het een 4-tal seconden ;)


Ja idd, maar om da nu de moeite te noeme :/

Idd ne baggersaaie aftermovie ze!
Liever eentje dan van 2 minute waar tenminste wa vette shots inzitte me mense die echt uit hun dak gaan in de plaats van wa scheef te staan wiggele :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2010 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hem nog niet eens bekeken maar een kameraad van me wel. Hij had het hele filmpje afgekeken voor toch nog maar die HN te zien. Was dat effe balen voor hem haha ! :P Dusja. Ga hem ook niet bekijken ;)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten