delange schreef:
Henk-Jan schreef:
delange schreef:
ik haal hem voor 15.50 en inderdaad hopen dat die dope boys niet vooraan staan bij die stage. en zeker niet bij geck-o, phrantic en de donkeys

Heb jij wel is van die anderen gehoord? M.u.v. Blockside en Digital Punk?
Zou echt niet weten wie dat zijn of wat ik daarvan zou moeten verwachten

Nee totaal niet. ik ben bang dat het ultra gay is, maar aan de bekendere namen te zien hoop ik dat ze in datzelfde rijtje draaien. ik heb geen idee. geen hitjesparade a.u.b.

THE GUARDIAN is bekend van MEGABASE/HARDSHOCK
DIGITAL PUNK is bekend van DECIBEL OUTDOOR
BLOCKSIDE is bekend van FUSION OF DANCE/MEGABASE
THE DEMOLITION DJ is bekend van TIMETUNNEL HAMBURG (dui) & Q-DANCE contesten
MISS JAY Bekend van HARDSHOCK FESTIVAL
JOSH & LAREAU openen zij zijn regionale talenten
De rest is bekend..