Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag 25 Augustus
Voormars, Ommen
12.00 uur - 00.00 uur

Prijs
Early Birds: €15,50 exc. fee (vanaf 1 april, 13.00u)
Normal: €25,50 exc. fee
Deurverkoop: €45,-

Line Up
De line up tot nu toe: (morgen worden de laatste namen bekend gemaakt!)
HEADZONE STAGE:
-VATO GONZALEZ & MC TJEN
-SHERMANOLOGY
-JAY MOCIO
-YADE
-EAST & YOUNG
-TOM HARISSON
-CALLE & CRUZ
Hosted door Mc Sherlock & Mc Lady Rio

HARDZONE STAGE (hardstyle):
- The Guardian
- Digital Punk
- Blockside
- Josh & Lareau
- The Demolition DJ vs Gary D
- Miss Jay
- Donkey Rollers
- Geck-o vs. Phrantic
- Stereotuners
Hosted door Mc Apster

MASHEDUP ZONE STAGE:
-TOMMYGOFF
-MICK MONDAY
-CASPER GREY
-IMAD JAY
-MARK LAROCCA
-MISTER FUZZ
-GRAND 'N
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Mysteryland toch? Dus denk ik niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zelfde dag als Mysteryland toch? Dus denk ik niet aanwezig.

idd. voor mij een thuiswedstrijdje, en als deze line-up wordt doorgezet een zeer goedkoop alternatief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
als deze line-up wordt doorgezet een zeer zeker aanwezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Khadber schreef:
Zelfde dag als Mysteryland toch? Dus denk ik niet aanwezig.

idd. voor mij een thuiswedstrijdje, en als deze line-up wordt doorgezet een zeer goedkoop alternatief :P

Dat zeker. Eerste twee aangekondigde acts zijn niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq! Zo dicht bij, zulke namen?

Moet ik bij zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zo een line uit ommen kan komen :P
Geintje, zekerheidje dit hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
"@DanceZoneFstvl: GRAND 'N staat op het MASHEDUP ZONE STAGE tijdens #DANCEZONE #FESTIVAL #OMMEN! Lokale held van de harderestylen binnen de dance-scene! #LIKE"

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Digital Punk toegevoegd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze maar even in de gaten houden, dichtbij, goedkoop en tot nu toe een aardige lineup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk dichtbij, waarschijnlijk wel even peeken daar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ommen!? Even kijken wat dit gaat worden :) .

En verander maart even in augustus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:04 
 

Waar ligt Ommen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 02:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Om in te haken op het bericht van DELANGE:

Dancezone Festival - 25 augustus 2012 - Voormars Ommen

bekijk onze facebook & website:
http://www.facebook.com/DanceZoneFestival
http://www.dancezonefestival.nl

Twitter: @DanceZoneFstvl

DE LINE UP van 2012:
HEADZONE STAGE:
-VATO GONZALEZ & MC TJEN
-SHERMANOLOGY
-SANDRO SILVA
-JAY MOCIO
-YADE
-EAST & YOUNG
-TOM HARISSON
-CALLE & CRUZ

Hosted door Mc Sherlock & Mc Lady Rio

HARDZONE STAGE (hardstyle):
-STEREOTUNERS
-THE GUARDIAN
-DIGITAL PUNK
-BLOCKSIDE
-JOSH & LAREAU
-THE DEMOLITION DJ b2b GARY D (Duitsland)
-MISS JAY
-DONKEY ROLLERS
-GECK-O vs PHRANTIC (Zwitserland)

Hosted door Mc Apster

MASHEDUP ZONE STAGE:
-TOMMYGOFF
-MICK MONDAY
-CASPER GREY
-IMAD JAY
-MARK LAROCCA
-MISTER FUZZ
-GRAND 'N
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi hopen dat alle dope boys op die house stage staan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

16+ of 18+?

Edit: 18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DanceZone Festival 2012
Leeftijd: 18+
Locatie: De Voormars Ommen
Tijden: 12:00 tot 00:00 uur
Genre: House, Trance, Hardstyle, Techno & Dubstep

Kaartverkoop start 1 april om 13:00 uur.

Early bird: 15,50 euro (ex.fee) 1000 stuks
Normal: 25,50 euro (ex.fee)
Door: 45,00 euro

www.facebook.com/DanceZoneFestival
www.dancezonefestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:02 
 

Graf lineup dus voor dat geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik haal hem voor 15.50 en inderdaad hopen dat die dope boys niet vooraan staan bij die stage. en zeker niet bij geck-o, phrantic en de donkeys :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
ik haal hem voor 15.50 en inderdaad hopen dat die dope boys niet vooraan staan bij die stage. en zeker niet bij geck-o, phrantic en de donkeys :P

Heb jij wel is van die anderen gehoord? M.u.v. Blockside en Digital Punk?
Zou echt niet weten wie dat zijn of wat ik daarvan zou moeten verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SANDRO SILVA is zojuist toegevoegd aan de line-up van DANCEZONE FESTIVAL 2012.
Bekend van zijn gouden plaat met QUINTINO!

http://www.youtube.com/watch?v=irfSOiH1_Ns
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
delange schreef:
ik haal hem voor 15.50 en inderdaad hopen dat die dope boys niet vooraan staan bij die stage. en zeker niet bij geck-o, phrantic en de donkeys :P

Heb jij wel is van die anderen gehoord? M.u.v. Blockside en Digital Punk?
Zou echt niet weten wie dat zijn of wat ik daarvan zou moeten verwachten :P

Nee totaal niet. ik ben bang dat het ultra gay is, maar aan de bekendere namen te zien hoop ik dat ze in datzelfde rijtje draaien. ik heb geen idee. geen hitjesparade a.u.b. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

delange schreef:
Henk-Jan schreef:
delange schreef:
ik haal hem voor 15.50 en inderdaad hopen dat die dope boys niet vooraan staan bij die stage. en zeker niet bij geck-o, phrantic en de donkeys :P

Heb jij wel is van die anderen gehoord? M.u.v. Blockside en Digital Punk?
Zou echt niet weten wie dat zijn of wat ik daarvan zou moeten verwachten :P

Nee totaal niet. ik ben bang dat het ultra gay is, maar aan de bekendere namen te zien hoop ik dat ze in datzelfde rijtje draaien. ik heb geen idee. geen hitjesparade a.u.b. :P


THE GUARDIAN is bekend van MEGABASE/HARDSHOCK
DIGITAL PUNK is bekend van DECIBEL OUTDOOR
BLOCKSIDE is bekend van FUSION OF DANCE/MEGABASE
THE DEMOLITION DJ is bekend van TIMETUNNEL HAMBURG (dui) & Q-DANCE contesten
MISS JAY Bekend van HARDSHOCK FESTIVAL
JOSH & LAREAU openen zij zijn regionale talenten

De rest is bekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stereotuners is toegevoegd zie ik net.
naja 15.50 heb ik er nog steeds voor over :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten