Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

GARY D de Duitse held van de Oldshool Hardstyle doet een special B2B set met de THE DEMOLITION DJ op
DANCEZONE FESTIVAL OMMEN! Zij rammen samen het HARDZONE stage naar een hogere qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die capslock elke keer is heus niet nodig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Henk-Jan schreef:
Die capslock elke keer is heus niet nodig hoor :P


ik kan het anders niet lezen

Shift+muis scroll up! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DanceZoneFestival schreef:
Oldshool Hardstyle, B2B set


Ook nog early dus. Maakt het nog wat interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 02:25 
 
Hardtraxxer

mandy schreef:
Henk-Jan schreef:
Die capslock elke keer is heus niet nodig hoor :P


ik kan het anders niet lezen


Ik moest hardop lachen :D .

Ben hier wel benieuwd naar, zal er waarschijnlijk ook wel zijn, is haast nog fietsend te doen :P. Kan iemand mij ook vertellen op welk terrein dit wordt gehouden, ben te lam om het zelf op te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Complete line-up is bekend bekijk het snel:
http://partyflock.nl/party/216418:Dance ... tival.html
of
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/dancezon ... rkoop.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mojo, vanaf station ommen kleine 10 minuten lopen. als je de fiets pakt is het wel een zuur eind hoor, vanaf h'berg straal aan de andere kant van ommen :P .
lekker thuiswedstrijdje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

Welke kant op dan? Richting Den Ham? Richting Dennenoord?
Ik ga dit ook niet fietsen hoor, dat het kan wil nog niet zeggen dat ik het ga doen, die tijd heb ik wel gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
Welke kant op dan? Richting Den Ham? Richting Dennenoord?
Ik ga dit ook niet fietsen hoor, dat het kan wil nog niet zeggen dat ik het ga doen, die tijd heb ik wel gehad :P

Statiuun ommen en dan met de weg richting de vecht/binnenstad lopen en nadat je de brug over bent aan de linker kant. misschien fixt de organisatie wel pendelbussen o :) fzo, zou wel handig wezen op zich
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De organisatie zal een taxi regeling treffen vanaf station Ommen naar het festival terrein.
Bovendien organiseren wij in samenwerking met partybussen.nl busreizen naar het festival.

www.partybussen.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het duurt nog efkes, maar ik ben er bij. vandaag mn ticket bi :) nnengehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

slotje. festival afgelast. :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten